חיפוש

4 סוגי קבוצות וואטסאפ שחייבים להכיר

קורונה קורונה…

המגיפה העולמית שנחתה עלינו לפני כשנה, סידרה לכולנו המון זמן בבית. ברוב חלקי השנה האחרונה לא זכינו לבקר במסעדות, מסיבות, פארקים, קניונים ומשחקי כדורגל – נאלצנו לבדר את עצמנו ואת הסובבים אותנו בתוך קירות הבית. נכון, השימוש ב"נטפליקס" ובספריית ה-VOD צמח פלאים, גם העיסוק בכושר ובישול הפכו לדומיננטיים ככל שהתקדמנו לתוך המגיפה, אבל שחקן מרכזי מאוד שמיעטו לדבר עליו בתקופה האחרונה הוא ה-וואטסאפ!

 

קבוצות וואטסאפ

וואטסאפ, אפליקציית המסרים שכבשה את העולם בעשור האחרון, מאפשרת ל-2 מיליארד המשתמשים שלה בכל רחבי העולם ליצור קשר באופן פרטי וקבוצתי במהירות, תוך מתן אפשרות לקיים שיחות טלפון, וידאו ושליחת קבצי קול, סרטונים ותמונות. הפיצ'ר הפופולרי ביותר שלה, שגורם לכולנו להעביר שעות רבות מול הטלפון הנייד, הוא האפשרות לפתוח קבוצת וואטסאפ עם מאות משתמשים. אנחנו כאן כדי לספר לכם על 4 סוגי קבוצות וואטסאפ שאתם פשוט חייבים להכיר!

 

חדשות ואקטואליה

רוצים להיות מעודכנים במה שקורה בחדשות? מעוניינים לקבל את כל הנתונים על הקורונה והפוליטיקה? קבוצות הוואטסאפ שעוסקות בחדשות ואקטואליה, יוכלו להזרים לכם מידע 24/7. במסגרת הקבוצות הללו תקבלו עדכונים מגורמים שונים שבקיאים בכל מה שמתרחש היום במדינת ישראל. הקבוצות האלה לחלוטין יספקו לכם עניין רב ויפיגו לכם לא מעט רגעים של שעמום.

 

ספורט ואוהדים

אוהדי ספורט מושבעים? מתים כבר לחזור למגרשים ולהרגיש את הדשא ועולם הספורט מקרוב? יש לנו קבוצת וואטסאפ בשבילכם. קבוצות הספורט והאוהדים יוכלו לעדכן אתכם על כל מה שקורה בעולם הספורט. בעזרתן, תוכלו לקבל דיווחים מהימנים מכל רחבי הארץ והכי חשוב תוכלו לספק לעצמכם את כל מה שחסר לכם בתקופה זו שכולנו רחוקים מיציעי האוהדים.

 

אוכל ומתכונים

כאמור, עולם האוכל והמתכונים נכנס כמעט לכל בית ישראלי בזמן הקורונה. אין מה לעשות, מרגע שאין מסעדות ובתי קפה, כולנו מנסים לעשות לבד בבית. מאיפה לומדים? בשביל זה יש לכם את קבוצות הוואטסאפ שעוסקות אך ורק באוכל ומתכונים! למה אתם מחכים?

 

בדיחות וסרטונים

ביקשתם להפיג את השעמום? ביקשתם להיכנס לקבוצות הוואטסאפ של בדיחות וסרטונים! אין על הקבוצות האלה… בסוג זה של קבוצות תוכלו לקבל את כל הבדיחות, הסרטונים והרגעים המשעשעים שורפים את הרשת. שעות של צחוק והנאה מובטחות!

 

לסיכום

אל ייאוש, הקורונה ממש עוד מעט תחלוף מחיינו, ועד אז אנחנו ממליצים לכם להישען אחורה על הספה, לשכב במיטה ולהעביר כמה שעות טובות בקבוצות הללו שיספקו לכם את כל התוכן הכי מעניין. איפה תוכלו למצוא קישורים לקבוצות האלה? לחצו כאן, אתם מסודרים.

חשוב לציין שאם בכוונתכם להשתעשע ולהעביר זמן בקבוצות הוואטסאפ השונות זה בדיוק המקום בשבילכם, אולם חשוב לזכור שלעתים מופץ מידע לא מהימן בקבוצות אלו וצריך להיזהר. תבלו!

וואטסאפ

תוכן עניינים
מעוניינים לפרסם אצלנו?

השאירו פרטים ונציגינו יצרו עמכם קשר

אהבתם?
שתפו עם החברים!

מאמרים חדשים באתר

מאמרים נוספים

שאולי תאהבו