חיפוש

מינימום כאבי ראש: כך תתכננו חופשה לחו"ל בקלות!

כשיוצאים לחופשה בחו"ל אז ההתרגשות בשיא, ואז מגיע הרגע שחייבים להתחיל כבר לארוז, ואז עולה השאלה: איך מצליחים לתכנן חופשה לחו״ל מבלי לשכוח דברים חשובים ומבלי כאבי ראש של בעיות לוגיסטיות רבות? אספנו לכם כמה טיפים שימושיים לקראת טיסה לחו״ל, שיכולים להקל עליכם את הטיסה והשהות במדינה זרה.

 

רשימת חובה לחו״ל

לכל אחד יש את רשימת החובה שלו לחו״ל. הכינו לעצמכם רשימה של כל הדברים שאתם חייבים לקחת איתכם במזוודה כשאתם עוזבים את הבית לתקופה קצרה או ארוכה. ההמלצה לביצוע הרשימה הזו היא להסתובב ברחבי הבית ולסקור את הפריטים שלכם במרחב, כדי להבין איזה פריט הוא חובה בחו"ל ואיזה לא נחוץ.

רשימת חובה לחו״ל

 

ארגון מסמכים בירוקרטיים מראש

אנחנו מדברים על כל סוגי המסמכים. הכינו רשימה מלאה של כל הטפסים שצריך להסדיר לקראת הנסיעה, הביטוחים שכל אחד צריך לעשות, התרופות שצריך לקחת ועוד. הרגולציות הקטנות סביב טיסה לחו״ל הן לא פשוטות, בייחוד אם אתם נוסעים למדינה אקזוטית או רחוקה.

במדינות כאלה יכולות להיות דרישות ספציפיות שעל פיהן הן מאשרות כניסה של תיירים, כמו הוצאת ויזה, תשלום על ביטוח רפואי, ביצוע חיסונים לפני ההגעה ועוד. עם זאת, יש גם מספר בירוקרטיות שיש לדאוג להן מבלי קשר לדרישות המדינה, כמו רכישת סים מקומי.

 

בחו״ל עדיף סים פיזי או eSIM?

בטיסות לחו״ל באמת שכבר אין סיבה להשתמש בסים פיזי, כשאפשר בקלות ובפשטות לרכוש חבילת גלישה באחת מחברות הסלולר המקוונות. אי סים לחול מונע מכם את כל הבלאגן של התקנת סים פיזי והפעלתו, עד שמגיעים לחלק שכבר יש אינטרנט ושיחות. ה-eSIM הוא דיגיטלי לחלוטין, נמצא בטלפון שלנו,  וניתן להפעילו באמצעות סריקת קוד QR פשוט של חברת הסלולר אליה אתם רוצים להתחבר.

היתרון הוא שאתם לא צריכים להתעסק ולשבור את הראש בחיבור של סים מקומי במדינה זרה לטלפון שלכם. כמה פעמים הייתם מתוסכלים כשהגעתם למדינה רחוקה, ורציתם כבר להתחבר לאינטרנט, אבל לא יכולתם כי הייתם צריכים לעבור מסע שלם עד שהטלפון מתחבר לחברת הסלולר? אי סים הוא סים דיגיטלי שעוזר לנו לחבר את הטלפון הסלולרי לאינטרנט ולתשתית סלולרית במהירות מבלי לשבור את הראש בשפות זרות שעוד לא למדנו להבין.

 

והכי חשוב, בדקתם את התוקף של הדרכון?

הדרכון הוא כרטיס היציאה שלכם מהארץ. לא משנה אם כבר יש לכם כרטיס יציאה מהארץ – בלי דרכון לא תוכלו לצאת. ודאו היטב שהדרכון שלכם בתוקף ושהוא לא אבד. כיום התורים למשרד הפנים ארוכים וייתכן מצב בו תידרשו לחכות חודשים עד שניתן יהיה לקבל דרכון חדש. ניתן כמובן להוציא דרכון במתחם של נתב״ג, אבל מדובר בהליך שעולה מאות שקלים ומעניק לכם דרכון זמני לשנה אחת בלבד.

 

חסכו את כל כאבי הראש עם WeSIM

נוסעים לחו"ל? זה הזמן ליצור קשר עם  WeSIMוליהנות מאפשרות גלישה באינטרנט באיכות המיטבית בכל מדינה. רכישת חבילות הגלישה ב-  WeSIMמהירה, כשתוך מספר דקות תקבלו את כל הפרטים באי מייל, והמחירים ממש הוגנים.

חסכו את כל כאבי הראש עם WeSIM 

תוכן עניינים
מעוניינים לפרסם אצלנו?

השאירו פרטים ונציגינו יצרו עמכם קשר

אהבתם?
שתפו עם החברים!

מאמרים חדשים באתר

מאמרים נוספים

שאולי תאהבו