חיפוש

כיצד לבצע את האיזון המושלם בין כמות לייקים לכמות עוקבים באינסטגרם?

אחד הדברים הקשים ביותר לביצוע עבור בעלי עסקים הוא איזון בין כמות העוקבים לבין כמות הלייקים. כיצד ניתן לבצע זאת? כל הפרטים.

כיצד נזניק את העסק שלנו באמצעות אינסטגרם?

על מנת להזניק את העסק באינסטגרם חשוב מאוד לבצע איזון בין כמות הלייקים לכמות העוקבים, זאת על מנת שהפרופיל ייראה חזק ואמין. לכן, יש לבצע איזון בין קניית העוקבים לבין הלייקים, כך שהפרופיל לא ייראה מזויף – אינסטגרם מבצעת באמצעות אלגוריתם מיוחד לצורך זיהוי של פרופילים מזויפים ופורופלים אשר אינם מאוזנים מבחינת העוקבים והלייקים עלולים להימחק. אז כיצד מבצעים את הפעולה הזאת על מנת ליצור איזון מושלם? ע"פ המומחים של חברת BETOP, החברה המובילה בישראל לקידום עסקים ברשתות החברתיות יש לבצע קניית עוקבים ועוקבים באותו זמן, כך שאפשר להיות בטוחים כי כמות העוקבים תהיה באופן יחסית קרובה לכמות המעורבות של הלייקים. לדוגמא, אם הוספנו כ 5,000 עוקבים לחשבון זה אומר שהכמות לייקים צריכה לנוע באזור ה 500 לייקים אשר נוצרו כתוצאה מהעוקבים החדשים. לכן, על מנת לגרום לאיזון בין כמות הלייקים לכמות העוקבים יש לנקוט במספר פעולות אשר יחזקו את העמוד העסקי ויגדילו את החשיפה באמצעות הפלטפורמה של אינסטגרם:

  • פרסום עקבי של תמונות – חשוב מאוד לעדכן את העמוד ללא הרף, זאת על מנת להראות כי העסק מתפקד ועובד. ככל שיש יותר פרסומים, כך החשיפה גודלת ומידת המעורבות של הלייקים. התמונות צריכות להיות יפות לעין, מעוררות עניין ובעיקר לא משעממות כך שהמעורבות של הגולשים תגדל.
  • שימוש בוידיאו חי, סטוריז ופיצ'רים נוספים – אינסטגרם מאפשרת בפלטפורמה שלה להשתמש במגוון רחב של אפשרויות הכוללות וידיאו חי, שימוש באימוג'ים ובעיקר סטוריז. מאז החל הסטורי לפעול החשיפה לעמוד קטנה יותר, זאת משום שיותר ויותר גולשים מעדיפים להתבונן בסטורי מאשר בעמוד. לכן, חשוב להפעיל את כל הפיצ'רים הללו וזאת על מנת להראות חיות של העמוד עם אצבע על הדופק.
  • שימוש בהאשטג – מנתונים סטטיסטים אשר נעשו בתחום מוכיחים כי החשיפה לעמוד של העסק גדלים באופן משמעותי במידה ונעשה שימוש בהאשטג. שימוש בהאשטג רלוונטי מאפשר חשיפה רחבה יותר, גם לקהלים בכל רחבי העולם ולכן חשוב להשתמש בהם וזאת על מנת לגרום לאיזון מושלם בין כמות העוקבים לבין כמות הלייקים המתקבלת עבור הפעילות.
  • הגברת מעורבות הגולשים – חשוב מאוד להפעיל את הגולשים בשלל פעילויות כמו הגרלות, מבצעים וחשיפות מיוחדות וזאת כדי "להפעיל" את הגולשים להגדלת הפעילות. לדוגמא, ניתן לעשות מבצע ולבקש כמה שיותר תגובות בעמוד, מה שיגביר את הפעילות ויקדם את העמוד לחשיפה משמעותית.

מעוניינים לקבל מידע נוסף? חברת BETOP כאן בדיוק בשבילכם, לכל מענה ושאלה בנושא של קידום עסקים בפלטפורמה הזו.

GraphicsSC / Pixabay
תוכן עניינים
מעוניינים לפרסם אצלנו?

השאירו פרטים ונציגינו יצרו עמכם קשר

אהבתם?
שתפו עם החברים!

מאמרים חדשים באתר

מאמרים נוספים

שאולי תאהבו