חיפוש

יש לך עסק של מעבדת טלפונים? כך תגדיל את כמות הלקוחות

תביט במפה של מעבדות לתיקון טלפונים סלולריים באזור שלך. רוב הסיכויים שתגלה שאתה לא לבד וכשלקוחות שלך יזדקקו לשירותי מעבדה, יעמדו לרשותם מספר אפשרויות. אז איך עם מבחר כל כך גדול של מעבדות, תוכל לגרום ללקוחות הפוטנציאליים לבחור דווקא בעסק שלך על פני כל האחרים? אספנו כאן מספר טיפים שיעזרו לך למשוך לקוחות חדשים ולהרחיב את העסק שלך.

 

תציע שירות ברמה הגבוהה ביותר

אסטרטגיית השיווק היעילה ביותר בתחום תיקון טלפונים סלולריים היא להציע שירות לקוחות מעולה. שירות לקוחות הוא אבן היסוד של כל עסק. אם העסק שלך מספק באופן עקבי תיקונים אמינים, זמני אספקה ​​מהירים וחווית לקוח טובה, הלקוחות ידעו להפיץ את הבשורה ולבנות את המוניטין של העסק. במידה ולא תספק שירות לקוחות מעולה, הלקוחות שלך יחפשו חברה אחרת.

 

תציע מבצעים מפתים

דרך מובטחת ליצור באז עבור מעבדת פלאפונים היא לתכנן מבצעים שהלקוחות שלך לא יוכלו לעמוד בפניהם. הלקוחות הפוטנציאליים יעדיפו לבחור את העסק שלך אם הם ירגישו שהם יוכלו לחסוך כסף, ולכן תכנון מבצעים מפתים הוא היבט חשוב בשיווק מעבדות טלפונים.

הנה כמה רעיונות שיכולים לעזור למשוך לקוחות:

  • מבצעים ללקוחות חדשים: הצע הנחה מיוחדת עבור שירות התיקונים הראשון. מבצע זה הוא דרך מצוינת להביא לקוחות חדשים.
  • מבצעים עונתיים: תכנן את המבצעים סביב עונה מסוימת או סביב החגים. לדוגמה, בחודשי הקיץ, בהם לקוחות מרבים להפיל את המכשירים שלהם לבריכות שחייה, תוכל להציע מבצע מיוחד על תיקוני נזקי מים.
  • מבצעי בזק: הצעות לזמן מוגבל יכולות להגביר את הדחיפות ולמשוך לקוחות מתלבטים. לדוגמה, אתה יכול לתכנן מבצע של יומיים, שבו לקוחות יכולים ליהנות מ – 15% הנחה על התיקונים או הרכישות.

להציע הנחה מיוחדת

הקפד על נוכחות במדיה חברתית

אם למעבדת טלפונים שלך אין נוכחות במדיה חברתית, אתה עלול להחמיץ לקוחות. רבים מהלקוחות של היום מסתמכים על מדיה חברתית בחיפוש אחר נותני השירות השונים. השקעה במדיה חברתית, במסגרת אסטרטגיית השיווק, יכולה לעזור למשוך תשומות לב וכמובן לקוחות חדשים לעסק. תבדוק באילו פלטפורמות של מדיה חברתית הלקוחות שלך מרבים להשתמש. הקפד לשתף פוסטים המקדמים את העסקאות והמצבעים של המעבדה שלך, כניסות חדשות והשירותים הפופולריים ביותר, כדי להראות לעוקבים מה לעסק שלך יש להציע.

 

תבנה תוכנית נאמנות לקוחות

תשקיע בטיפוח לקוחות נאמנים. תוכנית נאמנות לקוחות יכולה לעזור לך לשמר את הלקוחות הקיימים ולהבטיח שהם תמיד יבחרו במעבדה שלך לתיקון הטלפון שלהם. תחשוב על הטבות שמתאימות להם באופן אישי בהתאם לצרכים והרגלים שלהם.

 

סיכום

ניהול מעבדת טלפונים היא עסק מאתגר. אך בעזרת שירות מעולה, השקעה באסטרטגיית שיווק ושימור לקוחות ומבצעים שווים, תוכל בוודאי לשגשג ולהתפתח בענף.

טלפון תיקון טכנאי

תוכן עניינים
מעוניינים לפרסם אצלנו?

השאירו פרטים ונציגינו יצרו עמכם קשר

אהבתם?
שתפו עם החברים!

מאמרים חדשים באתר

מאמרים נוספים

שאולי תאהבו