חיפוש

5 פרמטרים שמשפיעים על דירוג האתר

על מנת שהאתר שלנו ימוקם בתוצאות הראשונות של מנוע החיפוש, ישנם חמישה פרמטרים מרכזיים. מהם? המומחים של חברת אוורסט, החברה המובילה בתחום קידום האתרים מסבירים.

מנוע החיפוש של גוגל – מהפכה של ממש

אין ספק כי העידן הטכנולוגי והאינטרנטי מאפשר כיום לבעלי עסקים אפשרויות חדשות וחסרות תקדים לשם קידום האתר שלהם באמצעות מנועי החיפוש השונים, וגוגל בפרט. למעשה, כאשר בוחנים את הסטטיסטיקות המתקבלות ע"י גוגל מקבלים נתון מדהים: יותר משני מיליארד גולשים מתשמשים בכל יום במנוע החיפוש של גוגל, כאשר במידה ומבצעים קידום אתרים אורגני באופן מקצועי ניתן להגיע לתוצאות הראשונות של מנוע החיפוש ובכך להגדיל את החשיפה. אולם, יש חמישה פרמטרים מרכזים אשר משפיעים על דירוג האתר והמומחים של חברת אוורסט, החברה המובילה בתחום קידום האתרים מסבירים בדיוק מהם הפרמטרים הללו:

  1. מספר הביקורים באתר – ככל שמספר הביקורים אשר התבצעו באתר ע"י גולשים גבוהה יותר, כך הדירוג שלו עולה בתוצאות החיפוש של גוגל משום שלגוגל ישנו אלגוריתם מיוחד אשר יודע לזהות איזה אתרים הם פופולריים יותר ובכך לקדם אותם בדירוג במנוע החיפוש באופן אורגני.
  2. התנהגות הגולשים – למעשה, המטרה של קידום אתרים היא להשפיע על הגולש לבצע פעולה מגולש לרוכש. ככל שהתנהגות הגולשים מראה על כך שהגולשים נשארים יותר זמן באתר, כמו גם מבצעים רכישות, כך הדירוג שלו עולה. אולם, במידה וישנו שיעור נטישה גבוה של גולשים גוגל תדע לזהות האם מדובר באתר אשר הוא "לא מעניין" ואז למעשה הוא ירד בדירוג.
  3. תוכן – בהמשך לסעיף הקודם, תוכן הוא סעיף משמעותי ביותר בנושא של דירוג האתר וזאת משום שככל שהתוכן אשר כתוב באתר טוב יותר, כך הגולשים יישארו יותר זמן וכתוצאה מכך גם הדירוג שלו האתר יעלה.
  4. אבטחה – נושא האבטחה הוא אחד הפרמטרים החשובים ביותר, זאת משום שאתרים שהם פרוצים וניתן לגנוב מהם פרטי מידע רגישים ידורגו באופן אוטומטי נמוך יותר בדירוג במנוע החיפוש של גוגל.
  5. ביצוע קישורים לאתר – אחד הפרמטרים החשובים ביותר הנוגעים לדירוג האתר הוא באופן ביצוע הקישורים לאתר מאתרים אחרים. למעשה, גוגל בוחנת עד כמה האתר הזה מקושר וזאת על מנת לבדוק את רמת האמינות שלו. קישורים יכולים להתבצע מבלוגים, פורמים או אתרים אשר עוסקים בתחום העיסוק של אותו בעל העסק כך שבדירוג שלו הוא יהיה אמין יותר. ביצוע קישורים היא פעולה טכנית ויעילה מאוד, אשר צריכה להתבצע ע"י אנשי מקצוע אשר מתמחים בנושא כמו חברת אוורסט.

מעוניינים לקבל מידע נוסף מצוות המומחים של חברת אוורסט? השאירו את הפרטים שלכם באתר או צרו עמנו קשר וזאת על מנת שגם אתם תוכלו לקבל אתר שמדורג גבוה במנוע החיפוש הפופולרי ביותר בעולם.

למידע נוסף: https://everests.co.il

דירוג האתר

תוכן עניינים
מעוניינים לפרסם אצלנו?

השאירו פרטים ונציגינו יצרו עמכם קשר

אהבתם?
שתפו עם החברים!

מאמרים חדשים באתר

מאמרים נוספים

שאולי תאהבו