חיפוש

מהו דף נחיתה וכיצד בונים אותו

לפני שאתחיל לדבר על דף נחיתה וכיצד לבנות אותו ברצוני להסביר בכמה מילים את המשמעות העומדת מאחורי דפי נחיתה ובמה הם שונים מדפי אינטרנט אחרים.

בהיבט המקצועי דף נחיתה הוא הדף הראשון באתר אליו הגיע הגולש (Landing Page), כך שלמעשה ניתן לומר שכל דף באתר הוא דף נחיתה במידה מסוימת. מצד שני הבלבול שנוצר בעקבות דעות שונות של אנשים שהגיעו מנישות מקצועיות בתחום העיצוב והקידום גרם לכך שמשמעותו של דף הנחיתה הולכת ונתפסת כדף אינטרנט שנועד למטרת קריאה לפעולה של הגולש בלבד.

אם כבר הגעתם לפוסט הזה בבלוג סביר להניח שברצונכם לקבל תשובות מדויקות על שאלות הקשורות להבנת המושג "דף נחיתה" או לפרמטרים מהם הוא צריך להיות מורכב ולכן נתמקד על הבנייה של אותם דפים כאל דפי נחיתה המיועדים למטרת שיווק ומכירות.

פרמטרים נחוצים לבניית הדף

בשונה מבניית דפי אינטרנט רגילים, דפי הנחיתה צריכים להכיל פרמטרים ייחודיים המשמשים למטרה אחת בלבד – יצירת אינטראקציה באמצעות השארת פרטי התקשרות עם הגולש או לחילופין רכישה מיידית און ליין.

בכדי להגיע למטרה זו עלינו לדאוג שדף הנחיתה יכיל פרמטרים לשיפור יחס ההמרה (היחס בין כמות הכניסות לדף לאחוז הלידים שהתקבלו)

פרמטרים אלו מורכבים מ 3 גורמים עיקריים:

הבנת הפעולה הנדרשת – מה אתם רוצים שהמשתמש יעשה? רכישה, מילוי טופס וכ"ו.

הבנת ציפיות הגולש – מה מצפה לראות הגולש כאשר הוא מבקר בפעם הראשונה בדף?

קריאה לפעולה – לאחר הבנה ויישום של שני הסעיפים הקודמים ניצור דף שיכיל פרמטרים שידרבנו את הגולש לביצוע הפעולה הסופית.

דף נחיתה

מבנה הדף

בכדי ליצור דף איכותי שמניב תוצאות עלינו להקפיד על עקרונות ברורים אשר ישמשו כמכלול שלם להשגת התוצאה הסופית. מרכיבי הדף הנחוצים לנו לביצוע הפעולה הם הצבת כותרת ראשית, כותרות משנה, תמונות המחשה וכמובן לבסוף קריאה לפעולה.

בסרטון הבא תוכלו לצפות בהסבר על יישום עקרונות אלו המשמשים בפועל לבניית דף נחיתה מוצלח.

בנוסף להסבר שבקטע הוידאו ניתן לראות דוגמת דף נחיתה נוסף של יוצרת הסרטון בו היא מעניקה 2 מתנות – הראשון טיפים שבועיים בקטעי וידאו והשני ספר/ מדריך בשם "עסק חדש נולד".

שימו לב שכמו בכל דף נחיתה המיועד לקבלת תוצאה גם באותה דוגמא יש כוונה כלשהי לקריאה לפעולה.

אם גם אתם רוצים קידום איכותי לאתר שלכם – לכו על w3c – הם יודעים מה הם עושים.

תוכן עניינים
מעוניינים לפרסם אצלנו?

השאירו פרטים ונציגינו יצרו עמכם קשר

אהבתם?
שתפו עם החברים!

מאמרים חדשים באתר

מאמרים נוספים

שאולי תאהבו