חיפוש

5 תכונות מפתח בכל לוגו מנצח

לוגו טוב ידוע ככזה שיוצר משיכה למוסד שהוא משוייך אליו. אם אתם פותחים עסק חדש או רוצים לרענן את הלוגו שלכם חשוב שתשמעו על 5 תכונות מפתח בכל לוגו מנצח. לוגו טוב הוא חלק מהותי בתהליך מיתוג עסקי טוב, לכן שווה להשקיע בו.

אריה

 

תבינו את המותג שלכם

לפני שאתם מעצבים לוגו חשוב שתבינו את המותג שעבורו אתם מעצבים. הלוגו אמור להגיע לחתך מסויים באוכלוסייה ולמשוך אותו למוסד. נסו להבין מה העסק שלכם מקדם ומה הערכים שהוא מנסה לשדר. הבינו מה האופי של העסק, האם הוא עסק קר, עסק משפחתי ובררו איך העסק רוצה שיתפסו אותו בציבור. כל הנושאים האלה אמורים לבוא לידי ביטוי בעיצוב של הלוגו.

עצבו את הלוגו כך שישקף את האופי של העסק שלכם.

עצבו לוגו שישדר בוודאות את המסרים שאתם רוצים לשדר, וודאו שהתמונות והצבעים שבלוגו מתיישרים עם העסק שאתם מנהלים, השירות שאתם מציעים והמוצרים שאתם מוכרים. כאשר הלוגו מתאים לכל הדברים האלה הוא מסוגל לעזור לעסק להתבלט בשוק תחרותי.

הלקוחות שייחשפו אל הלוגו שתעצבו יוכלו להבין את המסר שאתם מנסים להעביר אם העיצוב של הלוגו ישקף את הערכים והתכונות של העסק.

תחשבו על הרושם הראשוני

כמו בין בני אדם, לרושם הראשוני של הלקוח יש השפעה מכריעה בנוגע ליחס שהוא יעניק לעסק, עצבו לוגו שיתפוס את העין, נסו להשמש בצבעים מנוגדים ובעיצוב נקי וברור, עצבו לוגו ייחודי ואל תנסו להעתיק מעסקים אחרים.

אם אתם רוצים לעצב לוגו מורכב שכולל פרטים רבים נסו לחשוב איך הוא ייתפס אצל הלקוחות. האם הם יוכלו להבין אותו או שיתבלבלו מעומס הפרטים.

שימו לב לפונט שבו אתם משתמשים

כאשר אתם מעצבים את הלוגו שלכם חשוב שתבחנו טוב את הפונט, לפעמים לוגו נראה מצויין במסך המחשב, אולם כאשר מדפיסים אותו מגלים שהפונט לא קריא עבור אנשים שלא מתעמקים בו.

בנוסף, אתם יכולים להשתמש בכתב יד של מעצב מוכשר שיקנה לכם ייחודיות ביחס למתחרים, עסק שפונה לילדים יוכל להשתמש באותיות דפוס גדולות ועסק למבוגרים ייטה להשתמש בעיצובים קלאסיים. נסו להינמע מפונטים שניתן למצוא בקלות בוורד או בתוכנות אחרות כדי לשמור על הייחודיות של הלוגו שלכם.

תחשבו איך הלוגו ייראה בשחור ולבן

בחלק מהפלטפורמות לא ניתן להשתמש בצבעים, הדפסה בשחור לבן זולה משמעותית מהדפסה צבעונית כך שיש סבירות לא קטנה שבמקרים מסויימים תרצו או תצטרכו לפרסם את הלוגו שלכם בשחור ולבן. כאשר אתם מעצבים את הלוגו תבחנו את הנראות שלו בשחור ולבן, צרו גרסה כזאת ותבדקו האם המסרים שרציתם להעביר עדיין באים לידי ביטוי בהדפסה חסרת צבעים.

לוגו טוב הוא מתכון מנצח להצלחה של עסק, תחשבו טוב על העיצוב שלו ותנסו לפנות למומחים לנושא כדי שיסייעו לכם לעצב אותו על הצד הטוב ביותר.

תוכן עניינים
מעוניינים לפרסם אצלנו?

השאירו פרטים ונציגינו יצרו עמכם קשר

אהבתם?
שתפו עם החברים!

מאמרים חדשים באתר

מאמרים נוספים

שאולי תאהבו