חיפוש

תהליך עם עורך דין אונליין בקורונה – האם זה אפשרי?

תקופת הקורונה, יצרה מהפכה טכנולוגית, אשר ממשיכה לשגשג מיום ליום. מהפכת טכנולוגיה זו, מאפשרת לתקשר עם העולם החיצוני כמעט פנים אל פנים באופן מקוון, מבלי לצאת מהבית. לכן, ניתן לבצע המון פעילויות מהבית, הן פעולות יומיומיות, והן פעולות מיוחדות יותר, לדוגמא, לעבור תהליך עם עורך דין. איך זה אפשרי בכלל אתם שואלים? המשיכו לקרוא.

 

צעד ראשון

מה בכלל כולל תהליך עם עורך דין? ראשית, מציאתו של עורך הדין. כיום, מציאת עורך דין נעשית ברובה בצורת אונליין, באינטרנט. בעזרת מנוע החיפוש המשוכלל הזה, מציאת בעלי מקצוע בכלל, ועורכי דין בפרט, הופכת לעסק פשוט וקל הרבה יותר. עם זאת, חשוב לזכור כי באינטרנט קיימים המון מתחזים, כך שיש לחפש את עורך הדין בצורה ביקורתית ויסודית.

 

יצירת קשר

לאחר שמצאתם עורך דין, שנראה לכם עורך דין אמין, עליכם ליצור עם משרדו קשר ראשוני. ניתן לעשות זאת במייל, או בשיחת טלפון. כל משרד עורכי דין, וההעדפות שלו. ביצירת קשר ראשוני זה, תקבעו פגישה ראשונית, על מנת לבדוק האם עורך דין זה מתאים לכם, ואם הוא יכול לתת לכם את השירות, לו אתם זקוקים.

 

פגישה היכרות

אחד היתרונות הבולטים ביותר בקורונה, הוא פיתוח אפליקציות תקשורת שונות. השימוש באפליקציות כמו סקייפ, זום, ושיחות וידאו צבר תאוצה, וכיום, כל פגישה ניתן לבצע מהמחשב. לכן, את הפגישה הראשונית תוכלו לבצע גם כן, בצורה זו. אם מדובר בשיחת היכרות, ייתכן כי עורך הדין יחליט על שיחת טלפון, ולא שיחת וידאו. הכל תלוי בכם, ובעורך הדין אותו בחרתם.

 

קביעת המשך העבודה

לאחר פגישת ההיכרות, תבצעו את פגישת העבודה הראשונה שלכם. גם את הפגישה הזו, ניתן לבצע מהמחשב כמובן. בפגישה זו, תוכלו לקבוע את המטרות, אותן אתם מעוניינים להשיג ביחד, את דרך העבודה, ועוד פרטים טכניים. בנוסף, פגישה זו תעזור לכם לארגן את כל התהליך, ומהלך העבודה המשותף שלכם.

 

תביעות אונליין

כמו כן, גם הגשת תביעה תוכלו לבצע בצורה אונליין, ללא צורך ביציאה מהבית. כיום, ניתן להגיש תביעות אונליין אשר נכתבו מראש, על ידכם יחד עם עורך הדין שלכם. את כתב התביעה, אתם תדרשו לכתוב מבעוד מועד, בשיתוף פעולה עם עורך הדין שלכם. אך עם זאת, את הגשת התביעה עצמה, תוכלו לבצע לבד בעזרת תהליך הגשת תביעות אונליין.

 

הגשת ערעורים אונליין

אם הנכם מעוניינים בעורך דין, על מנת להתמודד עם תביעות נגדכם, כמו עבירת נהיגה בשכרות אשר לא בצדק, או כל תביעה אחרת, תוכלו לבצע גם את זה מהבית. את התהליך כמובן, תעברו יחד עם עורך הדין, בצורה אונליין כפי שמפורט מעלה. לאחר תהליך עם עורך הדין תוכלו גם את הערעור להגיש מהמחשב, אלא אם כן, תזומנו לדיון אשר תהיו חייבים להגיע אליו.

תהליך עם עורך דין אונליין בקורונה - האם זה אפשרי?

תוכן עניינים
מעוניינים לפרסם אצלנו?

השאירו פרטים ונציגינו יצרו עמכם קשר

אהבתם?
שתפו עם החברים!

מאמרים חדשים באתר

מאמרים נוספים

שאולי תאהבו