חיפוש

3 שלבים בניהול מוניטין דיגיטלי

עסקים עובדים קשה על מנת ליצור מוניטין ולמתג את העסק שלהם.

ברגע אחד ההשקעה הרבה עלולה לרדת לטמיון כאשר דעת הקהל רואה אותם באור שלילי.

כדי שמצבים כאלו לא יקרו, חשוב לנהל את המוניטין של העסק בצורה יעילה ואיכותית.

קבלו 3 שלבים בניהול מוניטין דיגיטלי.

 

שלב 1: תכנון מקדים ואסטרטגיית פעולה

כאשר הגולשים מחפשים לרכוש מוצרים או שירותים שונים הם פונים למנוע החיפוש של גוגל ובדרך כלל מוצאים את מבוקשם כבר בעמוד הראשון שלו, מקסימום בשני. כאשר הם מאתרים אתרים עם היגדים חיוביים, המלצות וחוות דעת טובות הם נכנסים ומתחילים לגלוש ולבסוף גם לרכוש. עם זאת, הם עלולים להיפגש בעמודים הראשונים של גוגל גם עם חוות דעת שליליות, פסקי דין, השמצות ועוד ולגבש לעצמם עמדה שלאתרים כאלו הם לא יכנסו. עסק שעבד קשה על מנת למתג את עצמו חווה כעת חוויה לא נעימה, ירידה במכירות, פחות לקוחות ומוניטין גרוע. ברגע שנכנסת לתמונה חברת ניהול מוניטין דיגיטלי היא מגבשת אסטרטגיית פעולה על מנת להדחיק את כל התוצאות השליליות במנוע החיפוש של גוגל לעמודים רחוקים אליהם הגולשים לא מגיעים כדי למצוא את מבוקשם. ביחד עם העסק שפונה אליהם כדי לשפר את המוניטין שלו ברשת הם בונים תכנית עם מטרה ברורה ובשקיפות מלאה עם בעל האתר מה הפעולות שיש לבצע על מנת לקבל מסרים חיוביים בלבד. חשוב לציין שגם אנשים פרטיים בעלי אתרים שנפגעו מתוצאות שליליות, פונים לניהול מוניטין דיגיטלי.

 

שלב 2: פרסום תכנים חיוביים

בשלב הבא חברת ניהול המוניטין מתחילה לפעול בכל הכיוונים בצורה ממוקדת ועמוקה. החברה מפרסמת תכנים מקצועיים ואיכותיים באתר של העסק שנותנים מידע רלוונטי ועדכני לגולשים. בנוסף, היא מסייעת להפיק תכנים שיווקיים עם מסרים חיוביים ולפרסם אותם ואת התכנים המקצועיים בבלוגים יעודים, פרופילים עסקיים ברשתות החברתיות, פרסום סרטונים עם תכנים מסקרנים ביוטיוב, פתיחת ערך ויקיפדיה על העסק וכד'. ככל שיש יותר תכנים משמעותיים באמצעי הרשת השונים, כך הם חשופים לאלגוריתם של גוגל שמזהה פעילות חיובית ומעלה אותה לעמודים הראשונים במנוע החיפוש ובאותו זמן המידע השלילי נדחק לעמודים הרחוקים שלו.

 

שלב 3: תחזוקה שוטפת

זה שהתוצאות השליליות נדחקו לאחור לא אומר שלא יכולות להיות תגובות שליליות אחרות במשך הזמן ולכן יש לתחזק את פעולות ניהול המוניטין הדיגיטלי. כדי שגוגל ימשיך לאנדקס את העמודים באתר של העסק במקומות הגבוהים של מנוע החיפוש חייבים לנקוט בעוד פעולות בהם גם נוקטים לצורך קידום אתרים. למשל, בניית קישורים המפנים את הגולשים לאתרים איכותיים אחרים בעלי מוניטין שיעניקו להם ערך מוסף, עדכון מילות המפתח באתר האינטרנט בהשוואת ניתוח מילות המפתח של המתחרים על מנת לדעת אלו מילים גורמות להם להופיע בעמודים הראשונים ועוד.


דירוג בכוכבים

תוכן עניינים
מעוניינים לפרסם אצלנו?

השאירו פרטים ונציגינו יצרו עמכם קשר

אהבתם?
שתפו עם החברים!

מאמרים חדשים באתר

מאמרים נוספים

שאולי תאהבו