חיפוש

שירותי ענן לעסקים לוקחים את הארגון שלך כמה צעדים קדימה

כיום יותר ויותר בתי עסק עוברים לשימוש בשירותי ענן מתוך הבנה שלא ניתן להתעלם עוד ממספר היתרונות הגדול שיש לתחום. חברת exsitu הינה חברה שמציעה שירותי ענן לעסקים קטנים או גדולים כאחד, וכל זאת תוך ליווי מקצועי לאורך כל הדרך. תוכלו להיכנס לאתר הבית שלנו בכתובת  ולהתרשם ממספר הלקוחות הרב שעובד איתנו, ולעיין באינפורמציה ובאפשרויות העומדות לפניכם.

נתונים במדדים

מה הם היתרונות העומדים לפנינו בעת מעבר לשימוש בשירותי ענן ?

כפי שכבר ציינו קודם לכן, שירותי הענן תפסו תאוצה בשנים האחרונות והביאו לכך שכמעט כל בית עסק בעולם- בין אם מדובר בעסק קטן או גדול, צורך את שירותי הענן. המעבר לשימוש בשירותי ענן מתבסס בעיקרו על מספר יתרונות שמקנים לו את היתרון על פני אגירת ואחסון מידע בשיטות הישנות שהיינו נוהגים להשתמש בהם פעם.
ההיבט הראשון והמרכזי שבא לידי ביטוי בשימוש בתחום שירותי ענן הינו ההיבט הכלכלי. חיסכון בכוח אדם הינו אחד היתרונות בהיבט הכלכלי, בכך שאנו זקוקים לפחות עובדים בתחום מערכות התשתיות, ולעיתים גם חברות מסוימות מחליטות לוותר על התפקיד לגמרי. פועל יוצא מכך הוא חיסכון במספר משכורות (ובתחום זה מדובר במשכורות גבוהות יחסית למשק). גם השימוש בחשמל מתקטן ובא לידי ביטוי. במקום להחזיק שרתים שפועלים 24/7 בבית העסק, אנו יכולים לבחור להשתמש בספקית שירותי ענן שתחסוך מאיתנו את אותו שימוש בחשמל.
ההיבט השני שבא לידי ביטוי הינו ההיבט "הירוק"- שימור איכות הסביבה. עבודה יעילה עם שירותי ענן מביאה לצריכה ולשימוש בפחות אנרגיה, מה שמשפיע באופן ישיר על איכות הסביבה ועל כמות הרעלים שאנו פולטים לאוויר.
היבט שלישי ומרכזי מאוד הינו תחום אבטחת המידע והגנה כנגד פריצות וחדירה לפרטים. חברות גדולות שבוחרות להציע את שירותי הענן שלהם (כמו חברת exsitu) הן בדרך כלל חברות שיכולות להרשות לעצמן להשקיע סכומים גדולים יותר בתחום אבטחת המידע מאשר בתי עסק קטנים שלא משתמשים בשירותי הענן (אלא מבצעים את שמירת הנתונים באופן עצמאי). בבתי עסק שיש בבעלותם מסות אדירות של מידע רגיש- מדובר בפרמטר חשוב שכדאי לקחת בחשבון.

מעבר לשירותי ענן – למה אתם מחכים ?

כפי שציינו לאורך המאמר, לשימוש בשירותי ענן יש יתרונות רבים על פני השיטות הישנות שהיינו נוהגים להשתמש בהם בעבר. בין אם מדובר ביתרונות בהיבט הכלכלי, יתרונות בהיבט אבטחת המידע ואף יתרונות בתחום הסביבה הירוקה- השימוש בשירותי ענן מוכיח את עצמו.
אם אתם מעוניינים לקבל מידע נוסף בנושא, ולעיין בנושאים אלו בהרחבה, תוכלו להיכנס לאתר שירותי הענן שלנו בכתובת: https://exsitu.co.il/what-we-offer/cloud-services ולמצוא את כל מה שתצטרכו בנושא. חברת exsitu תעניק לכם שירותי ענן ברמה הגבוהה ביותר ותלווה אתכם יד ביד לאורך כל התהליך.

תוכן עניינים
מעוניינים לפרסם אצלנו?

השאירו פרטים ונציגינו יצרו עמכם קשר

אהבתם?
שתפו עם החברים!

מאמרים חדשים באתר

מאמרים נוספים

שאולי תאהבו