חיפוש

שירותי מחשוב ענן לעסקים בשנת 2020

שנת 2020 היא שנה שהתחילה, מבחינה טכנולוגית, מנקודת פתיחה מאוד גבוהה. לצערנו, נוכחנו לדעת עד כמה נקודת הפתיחה הזו גבוהה עם הגעתו של משבר הקורונה אל מדינת ישראל, שאילץ עובדים רבים לעבור למתכונת של עבודה מהבית, ואת בעלי העסקים לבחון תוכניות עבודה שיסייעו לעסק להמשיך ולהתקיים על אף המשבר החמור. לצורך כך שירותי מחשוב ענן לעסקים בשנת 2020 היא לא פחות מחובה, ובמאמר הקרוב נבין בדיוק מה הם מאפשרים ואיך בדיוק הם מסייעים.

 

העולם ניצב בפני בעיה גדולה, וזוהי רק ההתחלה

שירותי מחשוב ענן לעסקים הפכו רלוונטים הרבה יותר מאי פעם בשבועות האחרונים, כאשר נגיף הקורונה הגיע אל מדינת ישראל והחל להפיץ את עצמו בין מאות חולים. כידוע, מספר זה עוד ילך ויגדל, ועל מנת לנסות ולעצור את ההתפשטות נאלצת ממשלת ישראל לנקוט בכמה צעדים שידועים לכולנו. כמה מהצעדים האלו, כמו העברת העובדים למתכונת עבודה מהבית וצמצום משמעותי של כמות העובדים שמגיעים עדיין מדי יום לעבודה, פוגע באופן ישיר בצורת התפקוד של העסק, בתקשורת שבין העובדים ובהעברת המידע השוטף.

 

שירותי מחשוב ענן לעסקים בשנת 2020

היות ואין לאף אחד מאיתנו מושג מתי כל העניין ההזוי הזה יהיה מאחורינו, חשוב היום מאי פעם לקבל שירותי מחשוב ענן לעסקים. בצורה זו בעלי עסקים יכולים להבטיח גם אחסון של המידע, גם שיתוף שלו מכל מחשב – ביתי או משרדי כאחד, וגם שמירה ככל הניתן על עבודה רציפה באמצעות המידע הקיים לעסק.

 

ולא רק לזמן משבר הקורונה

שירותי מחשוב ענן לעסקים נכון בעיקר למצבי משבר כמו משבר הקורונה, אבל הוא איכותי ויעיל גם לזמנים שגרתיים במיוחד. בגלל שהטכנולוגיה הגיעה למצב מאוד מתקדם, קיימות היום המון פרצות שעלולות להופיע ו"לחסל" את המידע של העסק. כדי להימנע ממצבים כאלה, שווה לבדוק כמה שיותר מהר על שירותי מחשוב ענן לעסקים הספציפיים שלכם.

 

אילו שירותי מחשוב ענן לעסקים מוצעים לי בעצם?

שירותי מחשוב ענן לעסקים הם למעשה שם מטריה הכולל תחתיו כמה וכמה סוגי שירות. כך לדוגמה תוכלו ליצור לעסק שלכם שרת וירטואלי, מרכזיה וירטואלית, לבצע גיבוי בענן וכן להשמיש את כל תוכנות אופיס 365 בענן לשימוש רציף.

 

ואיך עושים את זה?

קיימות בשוק מגוון חברות שמציעות שירותי מחשוב ענן לעסקים. חלקן מציעות את השירות מרחוק, מה שעוזר מאוד בימים בהם להתראות אחד עם השני הפך למשימה בלתי אפשרית ואף בלתי מותרת. כל מה שתצטרכו לעשות זה ליצור קשר עם החברה הרלוונטית, לבקש חבילה של שירותי מחשוב ענן כולל הצעת מחיר מפורטת ולהחליט האם להמשיך בסקר שוק או לסגור עם החברה שאיתה אתם נמצאים בקשר. אם אתם רוצים המלצה מאיתנו – חברת ERG היא החברה הנכונה לקבלת שירותי מחשוב ענן לעסקים בשנת 2020. בהצלחה!

כוננים

תוכן עניינים
מעוניינים לפרסם אצלנו?

השאירו פרטים ונציגינו יצרו עמכם קשר

אהבתם?
שתפו עם החברים!

מאמרים חדשים באתר

מאמרים נוספים

שאולי תאהבו