חיפוש

שיחות וואטסאפ או שיחות לחו"ל מה עדיף לעסק שלכם

היום העולם הוא כפר גלובלי – עסקים מכל סדרי גודל שהם מקיימים יחסים עם עסקים שנמצאים מעבר לים והצורך באמצעי תקשורת איכותיים, יעילים וזולים הוא קריטי מתמיד.

לאחרונה חלה מהפכה בשירותים של שיחות בין לאומיות, וישנם כמה נתיבים שתוכלו לבצע דרכם שיחות כאלה.

עם זאת, ישנן דרכים מוצלחות יותר ופחות לבצע שיחה בין לאומית ובמאמר זה נסקור את הדרכים השונות.

 

שיחות בין לאומיות בווטסאפ

בעבר עיקר השימוש בווטסאפ היה לשליחת מסרי טקסט מיידיים לאנשי קשר יחידים או לקבוצות, אך בשנים האחרונות ווטסטפ הרחיבה את השירותים שהיא מספקת ומאפשרת כעת גם קיום שיחות טלפון ושיחות וידאו. השיחות הן חינמיות אך מותנות בחיבור יציב מאוד לאינטרנט, ולכן יש לדעת כי תקלות במהלך שיחות בווטסאפ (ובפרט שיחות בין לאומיות) הן דבר נפוץ, ופעמים רבות השיח של הצד השני יגיע אליכם בדיליי של כמה שניות (וכן ההפך), מה שהופך את קיום השיחה לנוחה פחות ולכן מוריד מהאטרקטיביות של שירות זה.

 

שיחות בין לאומיות

זוכרים את הימים בהם שיחות בין לאומיות היו כל כך יקרות שלא יכולנו באמת לדבר בחופשיות והיינו חייבים לקצר? ובכן, לא עוד. כיום קיימות חברות שונות המציעות תעריפי שיחה זולים ביותר למאות יעדים בכל רחבי העולם. אחת מהחברות הללו היא הלו 015, ששמה לה למטרה לספק שירות שיחות לחו"ל במחירים ללא כל תחרות ומציעה מסלול ללקוחות רשומים וקבועים וכן מסלול ללקוחות מזדמנים. הרישום הוא ללא דמי מנוי חודשיים וללא התחייבות קבועה, ולאחר הרישום החינמי תוכלו להנות מהתעריף המוזל של קידומת 015.

 

מרכזיות IP בענן

שירות מרכזיות IP בענן ייקח את המרכזייה הטלפונית של העסק שלכם כמה רמות קדימה. המרכזייה מתלבשת על רשת האינטרנט הקיימת בעסק שלכם, מה שמקנה לה שני יתרונות מהותיים:

  • לא תצטרכו להתקין קו טלפון או כבלים נוסף בעסק
  • תוכלו להנות ממגוון יתרונות שחיבור לאינטרנט מקנה לכם, כגון התממשקות לכתובת המייל, שימוש באמצעי תקשורת שונים ועוד.

מעבר למרכזייה בענן תוזיל את עלויות התקשורת שלכם בכמה מובנים: הן במובן ההקמה והתפעול של המרכזייה והן במובן של עלויות השיחות – כולל שיחות בין לאומיות. שימוש במרכזייה בענן יאפשר גם ללקוחות שלכם וגם לכם להשתמש באמצעי תקשורת שונים כגון מחשבים נייחים וניידים, טלפונים סלולריים וטאבלטים ולא רק בטלפון הקווי המסורתי.

בנוסף, עם מרכזייה בענן תוכלו לעקוב בקלות רבה יותר אחרי הוצאות התקשורת שלכם שכן אתם יודעים לפני כל חודש כמה בדיוק אתם הולכים לשלם.

 

הלו 015 – לשדרוג התקשורת העסקית

חברת הלו 015 מציעה מגוון שירותים שישדרגו את התקשורת העסקית שלכם, כולל שיחות בין לאומיות בתעריפים הנמוכים בשוק. המרכזייה בענן של הלו 015 כוללת חבילת שירותים מקיפה לרבות אבטחת מידע בתקן מעולה, שיחות לחו"ל, רישום לקוחות ועוד כל זאת בנוחות מקסימלית עם מינימום תקלות.

 

אפליקציה

תוכן עניינים
מעוניינים לפרסם אצלנו?

השאירו פרטים ונציגינו יצרו עמכם קשר

אהבתם?
שתפו עם החברים!

מאמרים חדשים באתר

מאמרים נוספים

שאולי תאהבו