חיפוש

שיווק דירה בפייסבוק, איך עושים זאת?

מכירת דירה, או השכרת דירה היא עניין מורכב, הדורש תשומת לב רבה, עבודה לא מעטה ולעיתים קרובות גם התמדה וזמן פנוי. משום כך, כל האמצעים כשרים וחשוב לנצל כל פלטפורמה העומדת לרשותכם כדי להצליח במשימה. אחת הפלטפורמות הנפוצות בישראל לשיווק דירה היא פייסבוק. אז איך עושים את זה?

 

הצעד הראשון לקראת עסקת נדל"ן מוצלחת

עסקת נדל"ן, בין אם היא עוסקת במכירה, או השכרה של דירה, יכולה להיות עניים משמח במיוחד. בעיקר כאשר אתם בטוחים שמצאתם את השוכרים/קונים המושלמים ואתם כבר מרימים טלפון כדי להזמין עורך דין קניית דירה ולחתום על החוזה, אבל הרבה לפני שתגיעו לרגע המיוחל הזה, אתם צריכים לשווק את הדירה שלכם כמו שצריך. אז איך עושים את זה בפייסבוק?

 

אין כמו מראה עיניים בעולם הדיגיטלי

אנשים שמחפשים דירה בפייסבוק, או בכל פלטפורמה אינטרנטית אחרת, לא ממש מכירים אתכם אישית, או את הרחוב שבו נמצאת הדירה.  הם רק מתרשמים מהתמונות שאתם צילמתם וצירפתם למודעה. לכן, הכלל הראשון והחשוב הוא – לצלם תמונות איכותיות! באור מלא, עם חלונות פתוחים, זוויות מחמיאות (לדירה, כן?) וכמובן, כאשר הדירה נקיה ומסודרת.

התמונות שאתם מפרסמים צריכות להראות לדיירים/קונים הפוטנציאליים, שהדירה הזאת היא מקום שבו הם ישמחו לגור. התבוננו בתמונות שצילמתם ושאלו את עצמכם אם אתם הייתם רוצים לגור במקום כזה.

 

קבוצות פייסבוק – מקום מתאים לפרסם בו?

מאפייני הדירה יכולים לעזור לכם לבחור את קבוצת הפייסבוק המתאימה לשיווק הדירה שלכם וכן, אתם יכולים לפרסם בקבוצות המתאימות.

אם הדירה שלכם מתאימה למשפחות, או לזוגות צעירים, זו יכולה להיות אינדיקציה ראשונה אם הקבוצה מתאימה לפרסום שלכם או לא, אבל יש כמובן גם קבוצות כמו "דירות להשכרה בחיפה", או דירות למכירה בתל אביב".

אם השם של הקבוצה עונה על התיאור של הדירה שלכם – מאוד ייתכן שהיא מתאימה לפרסום הנכס שלכם.

 

פרסמו מודעות רלוונטיות

פרסמו מודעות עם כותרות ממוקדות – "דירה לזוג בירושלים", או "דירת סטודיו בבאר שבע" וכן הלאה. לאחר מכן, תוכלו להמשיך ולפרט מידע נוסף בגוף המודעה.

 

גוף המודעה

כדי שהמודעה שלכם תישאר בחלק העליון של הפיד בפייסבוק, היא צריכה להיות מעניינת – הדגישו את היתרונות של הדירה ורק בסוך תציינו את המידע הטכני, כמו מספר תשלומים, כתובת הדירה ועוד. בסוף, כמובן שיש לציין פרטי התקשרות נוחים ונגישים ככל האפשר.

אם מישהו כותב לכם תגובה – הקפידו לענות בתגובה נוספת. כל תגובה כזאת מקפיצה את המודעה לחלק העליון של הפיד ומשאירה אותה במקום בולט.

 

לסיכום

פרסום דירה בפייסבוק למכירה, או להשכרה, אינו שונה מכל פרסום אחר. תוכן טוב, תמונות טובות, מידע מעניין – כל זה יאפשר למודעה שלכם להשאיר במקום בולט ולקבל חשיפה מקסימלית.

 

אתר פייסבוק במחשב

תוכן עניינים
מעוניינים לפרסם אצלנו?

השאירו פרטים ונציגינו יצרו עמכם קשר

אהבתם?
שתפו עם החברים!

מאמרים חדשים באתר

מאמרים נוספים

שאולי תאהבו