חיפוש

רוצים לשפר את השיווק שלכם ולבנות דף נחיתה איכותי ? הגעתם למקום הנכון !

נתחיל בלהסביר מהו דף נחיתה. דף נחיתה הו דף אינטרנטי שיווקי שמגיעים אליו מקישור כלשהו ברשת – מבאנר באתר אחר, מודעה ממומנת, פופ אפ ועוד.

דף נחיתה מאופיין בכך שיש לו מטרה ברורה וממוקדת – להביא את הגולש לבצע את הפעולה אותה הוא מספק, למשל – קנייה, הצטרפות לאתר ועוד.

משום שמטרתו של דף הנחיתה להביא את הלקוח לבחור בשירות המוצע, עליו להיות שיווקי, מושך, ברור ומדויק.

דפי נחיתה מעוצבים בצורה שיווקית ומשכנעת יותר מדפים אחרים.

 

מבנה דף הנחיתה

אין דרך אחת לבנות דף נחיתה, אבל יש עקרונות חשובים שכדאי לפעול לפיהם 

  1. כפתור יצירת הקשר – הכפתור דרכו הגולש יבצע באופן סופי את הפעולה הוא אולי הפרט הכי חשוב בדף הנחיתה. הכפתור צריך להיות מושך ובמיקום בולט.
  2. מעבר מצומצם – מקובל לחשוב שדף נחיתה שלא מאפשר למעבר לדפים אחרים, גם אם מדובר בדפים מאותו האתר, הוא הדף המוכר ביותר. דף בלי מעבר נותן ללקוח תחושה שהוא לגמרי בתוך דף הנחיתה ומונע ממנו לזלוג לצדדים ולוותר על רכישה של השירות המוצע.
  3. עדויות של לקוחות מרוצים – מומלץ לצרף עדויות קצרות ומתומצתת שמעבירות מסר קולע.
  4. תמונה או סרטון – דברים חזותיים תופסים את הלקוח ומגדילים את המוטיבציה שלו לביצוע הרכישה.
  5. לוגו ופרטים של החברה – הדף חייב להכיל פרטים מתומצתים על החברה ולוגו מושך – זה ייתן ללקוח מידע בקשר למוצר וייתן לחברה קרדיט על המוצר.

 

פעולות שחושב לבצע אם יש לכם דף נחיתה

מי הלקוח ?

יש להבין מי קהל היעד של המוצר שמשווקים כדי ליצור שיווק נכון. כמו כן, צורת הפרסום של היום מאפשרת ירידה לפרטים קטנים, למשל  – אתר שמדבר על תזונה ובתוכו הסברים שונים על דיאטות – דיאטה מהירה, הדרגתית ועוד. אם דף נחיתה קשור שלכם קשור לדיאטות, תוכלו לעצב דף נחיתה מתאים לכל הסבר על דיאטה – כי מי שחיפש דיאטה מהירה יימשכו אותו דברים אחרים ממי שחיפש דיאטה איטית. בנוסף, אפשר לעצב דפים שמתאימים יותר לנשים ודפים שמתאימים יותר לגברים, דפים שמתאימים יותר לילדים מאשר למבוגרים ועוד.

 

שיפור הביצועים

חשוב לערוך בקרה באופן תמידי על הדף שלכם, קיימות דרכי בקרה שנוח להשתמש בהן, למשל A/B Testing. זהו כלי דרכו ניתן להשוות בין שני דפי נחיתה לעסקים שמציעים אותו דבר אבל מעצובים אחרת. ההשוואה מסייעת להבנת הלקוח ובכך לעיצוב דף נחיתה אופטימלי.

 

לסיכום

מכירה ברשתות החברתיות היא מאוד פופולרית היום אך גם מאוד מאתגרת. לא כל אתר שצץ ברשת יצליח למכור מוצרים, בדרך כלל מה שייקבע את הצלחתו היא איכות הפרסום שלו. רוצים לבנות דף נחיתה איכותי ? היכנסו לאתר של מרב שטרן – https://meravstern.co.il

 

לוח נתונים

תוכן עניינים
מעוניינים לפרסם אצלנו?

השאירו פרטים ונציגינו יצרו עמכם קשר

אהבתם?
שתפו עם החברים!

מאמרים חדשים באתר

מאמרים נוספים

שאולי תאהבו