חיפוש

קידום ממומן מול קידום אורגני בגוגל

 ההצלחה והכישלון של העסק תלויים בהגעה ללקוחות חדשים

הצרכנים היום שינוי את הדרך בה הם מחפשים שירותים חדשים. בעבר, הלקוחות היו מחפשים חנויות וספקי שירות בעזרת מודעות, עצה מחברים, או פשוט דרך היכרות אישית. היום, רוב רובם של הלקוחות יחפשו את נותן השירות והספק הבא שלהם קודם כל דרך מנוע החיפוש גוגל. גם אם השקעתם בבנייה של אתר חדש מתוחזק בקפידה, ההשקעה שלכם תרד לטמיון אם לא תדעו לגרום לה להופיע במנוע החיפוש. בסופו של דבר, לאנשים אין זמן וחשק לדפדף בין מאות תוצאות החיפוש שמציע גוגל, והם לרוב יבחרו את אחד מהאתרים העליונים ביותר. לכן, חשוב מאוד להשקיע בקידום אתרים.

 

מהם ההבדלים העיקריים בין קידום ממומן לקידום אורגני בגוגל?

קידום אתרים הוא למעשה הדרך שלכם להביא את האתר שלכם לחשיפה מקסימלית. פעמים רבות, קידום אתרים יעיל יזין את עצמו, וככל שיותר אנשים יעשו שימוש באתר שלכם, כך האלגוריתם של גוגל יניח שהוא רלוונטי יותר ויעלה אותו גבוה ברשימת החיפושים. ישנן שתי אפשרויות קידום עיקריות, קידום אורגני, או קידום ממומן בגוגל. חשוב מאוד להכיר את ההבדלים ביניהם כדי שתוכלו לבצע את הבחירה הנכונה:

  • קידום ממומן בגוגל: מאחר ומנוע החיפוש גוגל אינו מציג לכם פרסומות, אחת מהדרכים בהן הוא מרוויח כסף היא על ידי קידום ממומן. קידום ממומן הוא למעשה תשלום ישירות למנוע החיפוש, במטרה שיציג את האתר שלכם בראש רשימת התוצאות. קידום ממומן רלוונטי עבור מאגר מסוים של ביטויי חיפוש, כאשר ככל שתרצו להרחיב אותו תצטרכו לשלם יותר. בנוסף, אתר שעלה בשל קידום ממומן בגוגל מסומן עבור הגולשים, מה שעלול להוביל חלק מהם לדלג עליו במחשבה שהוא לא רלוונטי עבורם.
  • קידום אורגני: קידום אורגני הוא למעשה שימוש בתכונות הפנימיות של האלגוריתם של מנוע החיפוש על מנת להעלות את האתר שלכם מעלה. מנוע החיפוש גוגל עושה שימוש במספר היבטים כדי להחליט מהם האתרים הרלוונטיים יותר. ראשית, הוא בודק הופעה של מילות חיפוש במלל באתר. לאחר מכן, הוא בוחן את הקישוריות של האתר לאתרים אחרים, ואת רמת תעבורת הגולשים אליו. קידום ממומן יכלול הכנסה של טקסטים רלוונטיים לאתר שלכם, ויצירת קישוריות בינו לבין אתרים אחרים.

 

כדאי להשקיע בקידום אתרים

העולם הולך ומשתנה, והתחרות שלנו הופכת להיות גלובלית. כדי להצליח לעמוד בתחרות גלובלית, עלינו לוודא שהלקוחות יראו את העסק שלנו ויחשפו אליו. אין מנוס היום מלהשקיע בקידום אתרים איכותי, מאחר ושאר המתחרים שלכם עושים זאת גם הם. הסיכוי שלכם להביא את האתר שלכם לראש רשימת התוצאות במנוע החיפוש ללא קידום הוא מזערי, וגם אם תצליחו ללא תחזוקה יום יומית המתחרים שלכם ידאגו לעלות עליכם ולתפוס את מקומכם.

איש קידום

תוכן עניינים
מעוניינים לפרסם אצלנו?

השאירו פרטים ונציגינו יצרו עמכם קשר

אהבתם?
שתפו עם החברים!

מאמרים חדשים באתר

מאמרים נוספים

שאולי תאהבו