חיפוש

קידום אתרים – לא מה שחשבתם

בעלי עסק? בעלי חברה כלשהי? יש ברשותכם מותג? בלוג? אם אחת התשובות לשאלות האלו היא "כן", ככל הנראה שהתשובה לשאלה "האם יש לכם אתר אינטרנט" תהיה זהה. בעידן של היום, קשה מאוד לקדם עסקים או נכסים וירטואליים ללא אתר אינטרנט. כאן נכנס תחום קידום האתרים, שמאפשר לכמויות עצומות של גולשים להיחשף אל אתר האינטרנט שלכם.

 

אז מהו קידום אתרים?

דמיינו את הסיטואציה הבאה: אתם צריכים פתרון לבעיה מסוימת, אז אתם נכנסים אל המחשב שלכם, מקלידים בגוגל את מילות החיפוש המתאימות שאתם חושבים עליהן ומקבלים שלל תוצאות, בדמות אתרי אינטרנט ודפים מאתרים, שאמורים לספק לכם מענה. הסיטואציה הזאת קורת לכולנו, הרבה יותר ממה שאנו נוטים לחשוב.

התוצאות שמתקבלות בפנינו מרובות ובוודאות יכולות לתת לנו את הפתרון הראוי. אם אנחנו זקוקים למוצר מסוים, נקבל אתרי קניות בענף של אותו המוצר. אם נצטרך תשובה לשאלה מסוימת, נקבל דפי אתרים שיכולים לסייע לנו במציאת התשובה. אבל לכמה מהאתרים שמתקבלים אנחנו באמת נכנסים? קידום אתרים הוא מושג כללי, שמתייחס לשיטות ולטכניקות מסוימות שהמטרה שלהן היא להעלות את האתר כמה שיותר גבוה במעלה תוצאות החיפוש.

 

האם זה שווה את זה בכלל?

לבעלי אתרים, קידום אתרים יכול להיות שווה הרבה מאוד כסף. אומנם קידום אתרים הוא לא דבר פילנטרופי הנעשה בחינם, אלא על ידי חברות לקידום אתרים כמו חברת קידום ניו יורק מדיה אך ההוצאה על קידום האתרים יכולה להשתלם באופן משמעותי.

ככל שהאתר שלכם ידורג גבוה יותר בתוצאות החיפוש המתקבלות, הסיכויים שגולשים שונים וחדשים יכנסו אליו גבוהים יותר. קידום אתרים יכול לחשוף את האתר שלכם למגוון רחב יותר ובכך להביא ללקוחות חדשים ולהזדמנויות עסקיות שלא היו כמותן בעבר.

 

יצירת תוכן רלוונטי

אחד הדברים החשובים ביותר בקידום אתרים הוא יצירה של תוכן רלוונטי. כאשר מילות חיפוש מוזנות במנוע החיפוש, התוצאות שיתקבלו יהיו בהתאם לאלגוריתם של מנוע החיפוש, שינסה לתת לגולש את הערך הטוב ביותר. לכן, המטרה של מי שחפץ בקידום אתרים היא לדאוג שבאמצעות תהליך של קידום אתרים האתר שלו מתמלא בתוכן ענייני, רלוונטי ואיכותי, שתואם את נושא האתר.

 

איך ניתן לקדם את האתר?

מי שמבצעות קידום אתרים בעיקר הן חברות קידום אתרים. חברות אלו מתמחות בקידום אתרים ויודעות כיצד האלגוריתם של מנועי החיפוש עובד. באמצעות כותבי תוכן, שמיומנים בסוגי כתיבה שונים ובנושאי כתיבה מגוונים, החברות הללו יוצרות את התוכן המתאים ביותר עבור האתר שלכם ועבור קידום האתר עצמו.

 

עבודה לטווח ארוך

רבים לא יודעים זאת, אבל קידום אתרים היא פעולה שיש לבצע לטווח ארוך ובאופן מתמשך. אם האתר שלכם קודם גבוה והגיע לראשית תוצאות החיפוש כפי שרציתם, אין זה אומר שיש לזנוח את ההשקעה בתוכן האתר. הזנחה תוביל לכך שהאלגוריתם יזהה זאת ויוריד שוב את האתר במורד תוצאות החיפוש.

מסך

 

תוכן עניינים
מעוניינים לפרסם אצלנו?

השאירו פרטים ונציגינו יצרו עמכם קשר

אהבתם?
שתפו עם החברים!

מאמרים חדשים באתר

מאמרים נוספים

שאולי תאהבו