חיפוש

מה ההבדל בין פרסום הישן לפרסום בגוגל לעסקים כיום ?

.המומחים של חברת שטיק מדיה, החברה המובילה כיום בתחום שיווק באינטרנט מסבירים מה ההבדל בין פרסום ישן לבין פרסום בגוגל אשר ניתן לעסקים

פרסום לעסקים – הגיע הזמן להתקדם לעידן חדש

בעלי עסקים אשר בעבר נאלצו להוציא מכיסם עשרות אלפי שקלים בעבור פרסום ישן יודעים כבר כי הדרך הטובה ביותר לפרסום בעידן הנוכחי היא פרסום בגוגל לעסקים. למעשה, מדובר באלמנט משמעותי אשר יקבע האם בית העסק יצליח או לא, וזאת בשל העובדה כי אמצעי הפרסום המיושנים כדוגמת עיתונים, רדיו, פוסטרים וכו' כבר אינם אפקטיביים בעידן של היום. הסיבה לכך נעוצה בעובדה כי כיום רוב הצרכנים מבצעים את החיפושים בעבור שירות/מוצר באמצעות מנוע החיפוש של גוגל, ומשום כך מדובר במנוע צמיחה אדיר אשר מהווה הזדמנות בעבור בעלי עסקים לחסוך בעלויות ולקבל פרסום ממוקד ואפקטיבי.

אתר פרסום

מה הבדל בין פרסום הישן לפרסום בגוגל לעסקים כיום?

ע"פ נציגי חברת שטיק מדיה, אשר נחשבת לחברה המצליחה בישראל בתחום שיווק באינטרנט, פרסום ישן ופרסום בגוגל הם בעלי הבדלים של שמיים וארץ. ההבדל המשמעותי והחזק ביותר בפרסום ישן לפרסום בגוגל נעוץ בעובדה כי פרסום בגוגל הוא פרסום ממוקד אשר מתבסס על חקר שוק מקיף כמו גם על חקר מתחרים, בניגוד לפרסום ישן אשר איננו מוקד לפלח מסוים, אלא במידה מסוימת "תפסת מרובה לא תפסת". בנוסף מסבירים בחברה כי פרסום בגוגל מתבסס על ניסוי וטעייה, כלומר – בכל אחד מאפיקי הפרסום בגוגל אשר כוללים פרסום ממומן או אורגני ניתן לתקן את הביצועים בהתאם לתוצאות אשר מתקבלות, זאת בניגוד לפרסום הישן אשר איננו מאפשר לבחון בזמן אמת את אפקטיביות הפרסום. יתרה מכך, פרסום בגוגל מהווה פלטפורמה פרסומית זולה יותר מאשר פרסום ישן, וזאת בשל העובדה כי ניתן להקציב סכום ספציפי בעבור קמפיין אחד, בניגוד לפרסום ישן אשר מחייב התקשרות ארוכת טווח אשר לא ברור התוצאות שלה. אחד האלמנטים המשמעותיים אשר מבדילים בין פרסום ישן לפרסום בגוגל הוא בידול, וזאת משום שכיום כל בית עסק חייב להפוך למותג בכדי לספק בידול ממתחרים בעידן בו התחרות מתגברת.רק באמצעות פרסום בגוגל תוכלו לבדל את עצמכם מבעלי עסקים אחרים ולהציג ללקוח מבצעים, הנחות ואת המוצרים באופן נגיש, נוח ומבלי לצאת מהבית, כפי שמצופה מבתי עסק בעידן שבו כולם מעוניינים לקבל את המידע ישירות מהמחשב או הטאבלט, בניגוד לאמצעי הפרסום הישנים.

בואו והצטרפו לפרסום בגוגל לעסקים – באמצעות שטיק מדיה

חברת שטיק מדיה הינה חברה מובילה בתחום שיווק באינטרנט, ומתמחה בפרסום בגוגל אשר מתבצע בהתאמה לתקציב של הלקוח ולצרכיו. אם גם אתם רוצים להתקדם לפרסום איכותי וממוקד, כל שעליכם לעשות הוא ליצור קשר באמצעות האתר בכתובת https://www.shtik-ads.co.il.

תוכן עניינים
מעוניינים לפרסם אצלנו?

השאירו פרטים ונציגינו יצרו עמכם קשר

אהבתם?
שתפו עם החברים!

מאמרים חדשים באתר

מאמרים נוספים

שאולי תאהבו