חיפוש

3 פרמטרים חשובים כשמשווים בין גריל גז מקצועי לחובבני

החלטתם להשתדרג בגריל גז משלכם? ברכות! גריל הגז מאפשר חוויית צלייה נוחה וידידותית יותר למשתמש, מצריך הרבה פחות מעורבות ועבודה קשה ומייצר מינימום לכלוך.

לפני שאתם ממהרים לבצע רכישה של גריל גז, חשוב להכיר שישנם מספר סוגים שונים של גריל, חלקם מקצועיים וחלקם חובבניים למדי.

איך תוכלו לדעת מה הוא הנכון עבורכם? ריכזנו לפניכם מספר פרמטרים שחשוב להתייחס אליהם כשמשווים בין שתי רמות הגריל.

 

רשת הצלייה של גריל גז

על גבי רשת הצלייה של גריל גז מניחים את הבשר הצלוי, עד שהוא מגיע לרמת העשייה המבוקשת. לרשת יש השפעה מכרעת על איכות התוצר הסופי (הבשר הצלוי), וטיבה נמדד בעד כמה היא נוחה לשימוש ובמידת עמידותה לאורך זמן.

בגריל גז מקצועי, רשת הצלייה צריכה להיות מסיבית ולכלול פסים צפופים יחסית ואוגרי חום. כמו כן, רשת הצלייה בגריל גז מקצועי תהיה עשויה מחומרים איכותיים ועמידים: ברזל יצוק, ברזל יצוק שמצופה בחרסינה או באמייל ולעתים גם נירוסטה. החומרים האלו מאפשרים שימוש ארוך טווח בגריל הגז, ולא יאלצו אתכם להתעסק עם שינויים קוסמטיים שמשפיעים על איכות הבשרים הנצלים.

 

כמה מבערים יש בגריל הגז?

גריל גז מקצועי צריך לכלול לפחות שני מבערים נפרדים מלבד המבערים הצידיים. מבערים נפרדים מסייעים בצלייה מקבילה של כמה סוגי בשר, כך שניתן לשלוט בעוצמת הלהבה ולהתאים אותה לכל אחד מהסוגים במקביל. כמו כן, זה נוח במיוחד למצבים שבהם רוצים לצלות מעט מזון ולא להפעיל את גריל הגז במלואו.

החומר המומלץ ביותר עבור מבערים בגריל גז מקצועי הוא אלומיניום, משום שהוא עמיד לאורך טווח ומספק תוצאות טובות גם לאחר שימוש רצוף בגריל.

 

חוויית שימוש נוחה ומספקת

צליית מזון על גריל הגז היא פעולה שיכולה לקחת זמן רב. כדי להגיע לרמת הצלייה הרצויה במזון, צריך להיות בבקרה מתמדת על המזון שמונח על הגריל ולתפעל את העניינים. כדי שחוויית הצלייה תהיה מהנה ולא אינטנסיבית וקשה, חייבים להשתמש בגריל גז שמציע נוחות למשתמש. גריל גז מקצועי יכלול את הדברים הבאים:

 

מד- טמפרטורה ומכסה

מד טמפרטורה ומכסה מסייעים ביצירת הטמפרטורה הרצויה והמתאימה בעת צליית המזון. בצלייה של מני ירקות ועוף זה לא הכרחי, אולם כשמדובר בצלייה של נתחי בשר, זה חוסך הרבה השערות ותהיות.

 

הצתת הגריל

גריל גז מקצועי כולל לרוב הצתה אלקטרונית.

 

מגש עודפים

זהו מגש אליו מתנקזים כל הנוזלים והשומנים שנפלטים מהמזון, והוא מאסט בגריל גז!

 

מבנה גריל הגז ואחסון

גריל גז מקצועי יהיה בעל מבנה גריל מותאם ונוח, ויכיל פריטי אחסון שיסבו נוחות למשתמש. דגמים שונים מציעים פתרונות אחסון שונים והבחירה בהם צריכה להיעשות באופן שמותאם לצרכן. תוכלו לצפות בדגמים השונים כאן grill.co.il.

 

בשרים בצלייה

תוכן עניינים
מעוניינים לפרסם אצלנו?

השאירו פרטים ונציגינו יצרו עמכם קשר

אהבתם?
שתפו עם החברים!

מאמרים חדשים באתר

מאמרים נוספים

שאולי תאהבו