חיפוש

עם ביטחון לא משחקים – חשיבות אבטחת המידע

בזמן האחרון אנו שומעים לא מעט על מתקפות סייבר שתוקפות לא רק אנשים פרטיים, אלא גם בעלי עסקים קטנים וגדולים כאחד. הדבר גרם לנו להבין שמדובר בתופעה נרחבת שיש לדבר עליה כמה שיותר. שכן, נדמה שיש אנשים מסביב שעדיין לא מודעים לכך שעם ביטחון לא משחקים. לכן, החלטנו לכתוב מדריך שיציג בפניכם, קוראים יקרים, את חשיבות אבטחת המידע. הישארו אתנו ותצאו מומחים בנושא.

 

הרקע לכתיבת המדריך

את המדריך הנוכחי החלטנו לכתוב לאחר ששמענו שקולגה שלנו (בעל עסק גדול) גילה בוקר בהיר אחד שרחל, המזכירה שלו, פתחה קישור שנשלח אליה במייל. לדבריה, במייל הופיע כי מדובר בקישור שיש ללחוץ עליו כדי לאשר את הגעתו של המעסיק אל כנס חשוב. רחל כמובן לא ידעה שיכול להיות שמדובר במייל עם מטרה זדונית, ולאחר כמה רגעים, המחשב שלה קרס ואיתו גם כל מחשבי הרשת של המשרד.  העניין הזה גרם לנו להבין שיש צורך בהעלאת המודעות. לכן, מדריך זה רואה אור, כדי שעובדים ועובדות נוספים לא ימצאו את עצמם במצב לא נעים שכזה.

 

עם ביטחון לא משחקים – חשיבות אבטחת המידע מספר 1

למקרה שלא ידעתם, חשוב מאוד שתעמוד מאחורי העסק שלכם או הבית שלכם חברה שבקיאה בהליכים של שירותי אבטחת מידע. שכן, חברות מסוג זה יאפשרו לכם להימנע ממתקפת סייבר שעשויה להביא לפגיעה משמעותית בעסק שלכם. הסיבה ה – 1 שתגרום לכם להבין את החשיבות של אבטחת המידע נוגעת לעובדה שאם לא תעשו זאת, אתם עשויים למצוא את עצמכם עם מחשבים רבים שפשוט לא עובדים יותר. פשוט כי הם נפרצו ולא ניתן להשתמש בהם בשנית.

 

עם ביטחון לא משחקים – חשיבות אבטחת המידע מספר 2

חשוב לבצע הליכים של אבטחת מידע פשוט כי אתם צריכים להיות בטוחים שהמידע הרגיש של החברה שלכם או הלקוחות שלכם ישמרו אך ורק אצלכם. ברגע שתהיה לכם חברה שתספק לכם שירותים של אבטחת מידע, אתם תוכלו להיות בטוחים שהמידע נשמר אך ורק במחשבים שלכם ולא מגיע חלילה אל חברות מתחרות או אל גורמים שפשוט לא צריכים לראות את המידע המדובר.

 

עם ביטחון לא משחקים – חשיבות אבטחת המידע מספר 3

אתם צריכים לדעת שיש חשיבות גבוהה לאבטחת המידע שלכם פשוט בגלל שהדבר יקנה לכם ביטחון. תחשבו על המעסיק של רחל, המזכירה שצוינה בפניכם בפסקת הפתיחה. אם הוא היה ממשיך ללא שירותי אבטחה, הוא היה מוצא את עצמו מזכיר בכל בוקר לעובדים את הפרטים הבאים:

  • לא פותחים מיילים מכתובות שאינכם מכירים
  • חושדים בכל הודעה שמגיעה למייל
  • כל דבר שלא ברור אפשר לפנות למעסיק

 

לסיום

עד כאן המידע שאפשר לכם להבין באופן רשמי שעם ביטחון לא מתעסקים. תיצרו קשר עם חברה שתאבטח את המידע שלכם ותוכלו לעבוד ברוגע.

תוכן חסוי

 

תוכן עניינים
מעוניינים לפרסם אצלנו?

השאירו פרטים ונציגינו יצרו עמכם קשר

אהבתם?
שתפו עם החברים!

מאמרים חדשים באתר

מאמרים נוספים

שאולי תאהבו