חיפוש

עובדים ביחד: הכירו את הסדנא המגבשת

בתור צוות עובדים, סדנה מגבשת היא דבר שאתם חייבים לעשות. הסדנה יכולה לעזור לכם לצאת מהשגרה השוחקת של היומיום, ולהיפגש יחד במרחב אחר. במהלך הסדנה תוכלו לעבור חוויות חדשות, להתמודד עם אתגרים אחרים ולסיים אותה כאשר אתם מגובשים טוב יותר בתור צוות. אנחנו כאן כדי לתת לכם את הכלים שיעזרו לכם לבחור את הסדנה המגבשת.

 

סדנאות לעובדים

כאשר אנחנו מדברים על סדנאות לעובדים, חשוב לדעת שקיימות היום אינסוף אפשרויות לסדנאות כאלו. בין הסדנאות ניתן למנות סדנאות בישול עבודת צוות, סדנאות יצירה שונות, ODT, סדנאות כושר ועוד. המכנה המשותף של הסדנאות הללו הוא היכולת שלהן לקחת אתכם בתחילת הסדנה בתור צוות עובדים ולהוציא אתם ממנה מגובשים טוב יותר.

הסדנאות הללו יכולות להתקיים גם ליום גיבוש לעובדים, או סתם בתור הזדמנות להפתיע את העובדים ביום בלי עבודה. לפניכם מספר קריטריונים שיכולים לעזור לכם להבין מהי הסדנה המתאימה ביותר עבור העובדים שלכם.

 

תקציב

השאלה הראשונה שאתם צריכים לשאול את עצמכם היא מהו התקציב שאותו אתם מקצים לצורך קיום הסדנה. כמובן, סדנה איכותית לא חייבת לעלות הרבה כסף, אולם התקציב יכול לעזור לכם לצמצם את אפשרויות הבחירה שלכם ולהתמקד טוב יותר בסדנאות שנמצאות בהישג היד שלכם. עם זאת, בדרך כלל תקציב גדול יותר יאפשר לכם להנות מאפשרויות נוספות.

 

מיקום הסדנה

ישנן לא מעט סדנאות שיכולות להגיע אל מקום העבודה שלכם, אולם קיימות גם סדנאות שיכולות להיערך במקום מסוים. כמובן, לכל אחת מהאפשרויות הללו יש יתרונות וחסרונות, ואם אתם מעוניינים להוציא את העובדים שלכם מהשגרה, כדי לוודא שהסדנה נערכת במקום שיהיה לכם נעים לשהות בו. מנגד, אם אתם רוצים להימנע מנסיעות, וודאו שהסדנה יכולה להגיע אליכם.

 

אופי העובדים שלכם

זו אולי השאלה הקשה ביותר שעליה אתם צריכים לענות לפני בחירת סדנה. ישנן סדנאות שמתאימות לסוג מסוים של אנשים, ואחרים יכולים לא להנות מהסדנאות הללו. נסו להעריך את האופי של העובדים שלכם ולהבין מה סוג הסדנאות שיגרום להם את ההנאה הגדולה ביותר. כמובן, אין סיבה לא לאתגר את העובדים שלכם במהלך הסדנה, בתנאי שהם ייהנו ממנה בסופו של יום.

 

זמן הסדנה

נתון נוסף שצריך לקחת בחשבון הוא הזמן שהסדנה אורכת. סדנה קצרה מידי עלולה להשאיר אתכם עם תחושת החמצה, ומנגד סדנה שלוקחת יותר מידי זמן עלולה לשעמם את העובדים שלכם. המטרה שלכם היא למצוא בדיוק את האיזון ביניהם.

 

לסיכום

סדנאות לעובדים מאפשרות לנו להוציא את הראש מהמשרד ולפגוש אחד את השני בצורה קצת אחרת. במהלך הסדנה נוכל לעבוד יחד בתור צוות ולצאת ממנה מגובשים יותר. לפני בחירת סדנה יש כמה שאלות שאתם בתור מעסיקים צריכים לשאול את עצמכם. השאלות הללו יעזרו לכם לבחור טוב יותר את הסדנה עבור העובדים שלכם.

פיסול

 

תוכן עניינים
מעוניינים לפרסם אצלנו?

השאירו פרטים ונציגינו יצרו עמכם קשר

אהבתם?
שתפו עם החברים!

מאמרים חדשים באתר

מאמרים נוספים

שאולי תאהבו