חיפוש

איך ליצור סרטון לטיקטוק על מטבחי חוץ

שיווק דיגיטלי באמצעות טיקטוק יכול להתאים להעברת מסר קצר, קולע ומשעשע עבור קהל יעד ספציפי ומפולח. עם זאת, גם מסר כזה צריך לדעת איך להעביר ובמאמר הבא נביא טיפים לכך באמצעות התייחסות למאפיינים הספציפיים של מטבחי חוץ

העידן הנוכחי בענף הפרסום והשיווק מתאפיין בכך שהוא מבוסס על שימוש באינטרנט. באמצעות האינטרנט ניתן להניע גולשים לפעולה מיידית, כמו גם לאסוף פרטים שלאחר מכן משמשים לטובת שכלול ודיוק של הקמפיין. כמו כן, יש מגוון רחב של פלטפורמות ורשתות חברתיות שבהן משתמשים על מנת לשווק את המוצרים והשירותים. אז על הרקע הזה, אפשר להבין את הביקוש לשיווק של כל המוצרים והשירותים על גבי האינטרנט ולא רק באמצעי תקשורת מסורתיים כמו עיתון, טלוויזיה ורדיו.

העניין הוא שגם בתוך האינטרנט יש הבדלים בין האופן שבו משווקים מוצרים ושירותים שונים על גבי פלטפורמות שונות. טיקטוק למשל נחשבת לרשת חברתית לצעירים והיא זוכה להצלחה בכל רחבי העולם, אך לאחרונה גם קהל יעד מבוגר יחסית החל להיחשף אליה. אז אם רוצים לשווק מוצר ספציפי כמו מטבחי חוץ ברשת חברתית כמו טיקטוק – חשוב מאוד להקפיד על כללי המפתח הרלוונטיים.

 

התאמת המסר לרשת החברתית

הדרך הנכונה ליצור סרטון טיקטוק כדי לשווק מטבחי חוץ היא לקצר אותו כמה שאפשר. ברשת החברתית של טיקטוק אין זמן לסרטונים ארוכים מדי, מה גם שקהל היעד מגיע לשם מלכתחילה על מנת לצפות בכמה שיותר סרטונים שונים  ובכמה שפחות זמן. בהקשר הזה, מה שעושים זה להתמקד ביתרונות של המוצר ובאופן שבו קהל היעד יכול להתחבר אליהם.

 

מי קהל היעד של מטבחי חוץ?

העיקרון של הצגת היתרונות של כל מוצר באופן שבו קהל היעד יכול להתחבר אליו גם במהלך סרטון טיקטוק קצר דורש הכנת שיעורי בית. בשלב הראשון, צריך לנסח את היתרונות של מטבחי חוץ ולנסות לבדוק מה תהיה הדרך הכי יעילה וברורה ולשווק אותם במהלך הסרטון. בשלב השני, בודקים מי בכלל קהל היעד של הסרטון ומה מעניין אותו. רק אם יודעים את הנתונים האלה, אפשר לבחור איך לשווק את הסרטון ולהחליט כיצד הוא ייראה.

 

יצירת אווירה במהלך הסרטון

הטעות הנפוצה היא לבצע סרטון שמציג רק את המוצר ולא את התועלת שלו עבור הלקוח. בעוד בתקשורת המסורתית מתמקדים במוצר ומראים אותו מכיוונים שונים, בתקשורת הדיגיטלית בכלל ובטיקטוק בפרט אין זמן לעשות את זה. במקום זה, מה שעושים זה להתמקד באווירה סביב המוצר ובאופן שבו משפחה למשל יכולה לבלות זמן איכות משותף עם מטבחי חוץ. לבסוף, כדאי שהסרטון יהיה מצחיק ושתהיה לו מטרה ברורה. אם רוצים, אפשר לשאוב השראה מסרטוני טיקטוק באתרי האינטרנט ואף להתייעץ עם בעלי מקצוע מהתחום של דיגיטל.

 

טיקטוק

תוכן עניינים
מעוניינים לפרסם אצלנו?

השאירו פרטים ונציגינו יצרו עמכם קשר

אהבתם?
שתפו עם החברים!

מאמרים חדשים באתר

מאמרים נוספים

שאולי תאהבו