חיפוש

3 סיבות להחזיק בכרטיס ביקור דיגיטלי

כמה פעמים יצא לכם לשמוע את המילה "דיגיטלי" ביום האחרון? אם אנחנו צריכים לנחש, היינו מהמרים על לפחות 3-4 פעמים.

עולם הדיגיטל לוקח חלק מרכזי היום בכל פינה ובכל עסק, ובשנים האחרונות הוא רלוונטי גם לכרטיסי הביקור של העסקים.

כרטיס ביקור דיגיטלי הוא אחד הכרטיסים הנפוצים היום בקרב עסקים, ואם גם אתם מתלבטים האם כדאי לכם לעשות אותו או לא – הנה 3 סיבות שיגרמו לכם לעשות אותו ממש בקרוב.

 

כרטיס ביקור דיגיטלי – לא עוד גימיק

להבדיל מכל מיני גימיקים כאלו ואחרים, כשמדברים על כרטיס ביקור דיגיטלי מדברים על אחד הפיתוחים הכי חזקים לעסקים היום, והוא ממש לא עומד לחלוף מן העולם בקרוב. כרטיס ביקור דיגיטלי מאפשר לעסקים להציג את עצמם בצורה וירטואלית בפני הלקוחות, ולאפשר להם קבלת מידע הכרחי רגע לפני שהם בוחרים בהם לפעילות מסויימת.

 

סיבה מס' 1: כרטיס ביקור דיגיטלי לא הולך לאיבוד

זוכרים את הימים שהייתם מקבלים כל מיני פלאיירים או כרטיסי ביקור מודפסים? הייתם דוחפים את הכרטיס לאיזשהו כיס או ארנק ושוכחים מקיומו, וגרוע מכך – הייתם מכבסים אותו או זורקים אותו בטעות.

עם כרטיס ביקור דיגיטלי כל זה הופך לנחלת העבר. ברגע שהעסק שלכם משווק את עצמו באמצעות כרטיס ביקור דיגיטלי, הוא מבטיח שהכרטיס לא ילך לאיבוד לעולם, פשוט כי הוא נמצא ברחבי הרשת.

 

סיבה מס' 2: כל המידע במקום אחד

כרטיס ביקור דיגיטלי הוא הרבה יותר מרק שם, טלפון וכתובת אימייל – הוא עולם ומלואו. היום, כאשר כל עסק מחזיק בנכסים דיגיטליים, הם צריכים להתרכז במקום אחד כדי להיות מוצגים בפני הלקוחות.

בכרטיס ביקור דיגיטלי נמצא קישור קל ונגיש לעמוד הפייסבוק של העסק, עמוד האינסטגרם שלו וגם לאתר האינטרנט של העסק, כך שבלחיצת כפתור ניתן ללמוד על העסק שלכם עוד ועוד.

 

סיבה מס' 3: ליצור קשר עם העסק בצורה הפשוטה ביותר

כולנו אוהבים שהדברים קורים לנו בקלות, ועם כרטיס ביקור דיגיטלי זוהי בדיוק החוויה שאותה אתם עומדים לספק ללקוחות שלכם. ברגע שאתם מציגים בפני הלקוחות כרטיס ביקור דיגיטלי, הם יכולים לחייג אליכם בקלות, לנווט אל בית העסק שלכם בקלות, וגם לכתוב לכם הודעת מייל עם שאלות שמעניינות אותם. ברגע שהכל נגיש בצורה הזו – אתם מראש מתחילים עם הלקוחות שלכם ברגל ימין.

 

איפה עושים כרטיס ביקור דיגיטלי?

הכירו את חברת דיגיטל בי קארד. החברה מציעה עיצוב של כרטיס ביקור דיגיטלי בצורה יפה, אינפורמטיבית ופשוטה, כך שהעסק שלכם יוכל להתחיל לצמוח בצורה מהירה ויעילה בו זמנית. בקרו באתר האינטרנט של החברה או צרו איתה קשר באמצעות כתובת המייל הנמצאת באתר, ותוכלו להתחיל למנף את העסק שלכם קדימה בצורה משמעותית יותר מאי פעם. בהצלחה גדולה!

 

כרטיסים

תוכן עניינים
מעוניינים לפרסם אצלנו?

השאירו פרטים ונציגינו יצרו עמכם קשר

אהבתם?
שתפו עם החברים!

מאמרים חדשים באתר

מאמרים נוספים

שאולי תאהבו