חיפוש

סוכנות פרסום דיגיטלי – איך תבחר את הסוכנות הנכונה?

שיווק עוסק בדבר אחד: להבין היכן שוק היעד שלך נמצא – וליצור תוכן בפלטפורמות אלו.

פעם תשומת הלב של אנשים הייתה ממוקדת ברדיו, עיתונים וכלי תקשורת לא מקוונים אחרים.

אז היה מספיק לפרסם מודעות בפלטפורמות האלה אם רצית להגיע אל האנשים הנכונים.

אבל עכשיו זה יותר מסובך. תשומת הלב של אנשים מתחלקת במגוון פלטפורמות שונות, ולכן חשוב להיעזר במומחים בתחום ולשכור שירות של סוכנות פרסום דיגיטלי. במאמר הבא נציין כמה שאלות חשובות שיש לשאול את עצמך ואת ספק השירות הפוטנציאלי כאשר אתה בדרך לבחור משרד פרסום דיגיטלי, על מנת להגיע לטוב ביותר.

 

  1. מהן דרישות השיווק של החברה שלך?

השלב הראשון הוא להבין את דרישות השיווק של החברה שלך לפני שאתה מחפש סוכנות.

האם אתה צריך עיצוב אתרים? שיווק במייל? קידום אתרים? ניתוח נתונים?

אם כבר יש לך צוות שיווק פנימי, שאל את עצמך באילו אסטרטגיות שיווק הצוות שלך שולט? מהן הטקטיקות השיווקיות שאתה יודע שאתה צריך לעשות אך עוד לא הספקת?

אלה סוג השאלות שישפכו מעט אור על מה שאתה יכול להוציא לסוכנות למיקור חוץ כדי להשיג תוצאות יעילות יותר.

 

  1. אילו תוצאות הם מבטיחים?

כאשר אתה נמצא בתעשייה שיש לה רף כניסה נמוך, בהכרח תצטרך להתמודד עם אנשים שטוענים שהם יודעים מה הם עושים, אבל למעשה אין להם מושג.

שיווק הוא אחד הענפים האלה.

יש הרבה סוכנויות שיווק המבטיחות ללקוחות כל דבר שעולה ברוחן רק כדי לסגור את העסקה, גם אם אין להן את הצוות והמיומנויות על מנת לעשות זאת. במקרים הגרועים ביותר, הן ממשיכות לגבות ממך כסף מדי חודש ואומרות שלוקח הרבה זמן לראות תוצאות אורגניות, למרות שהן יודעות שהפעולות שלהן לעולם לא יניבו תוצאות.

סוכנויות גם לא צריכות להבטיח תוצאות מראש מכיוון שיש פשוט יותר מדי גורמים מעורבים בנושא על מנת שיהיה אפשר לקבוע זאת מראש. לדוגמה, תוכל לבצע את כל המהלכים הנכונים בכל הנוגע לשיווק שלך, אך ייקח יותר זמן לראות תוצאות אם אתה נמצא בשוק תחרותי יותר.

 

  1. על מה הם גובים?

אתה יכול לסנן בקלות סוכנויות באיכות נמוכה לפי המחיר. עסקים רבים רוצים לחסוך כסף, ולכן המחיר הוא בדרך כלל הדבר הראשון שהם שואלים עליו. עם זאת, אם אתה מוצא סוכנות שגובה מחירים נמוכים, רוב הסיכויים שהם גם יניבו תוצאות באיכות נמוכה.

אך אם סוכנות מתמחרת את עצמה נמוך מדי, אז היא פחות משקיעה בלקוחות שלה. סוכנויות שגובות מחירים גבוהים יותר נוטות להתייחס ללקוחותיהן בנדיבות רבה יותר מכיוון שהן יכולות להרשות לעצמן לעשות זאת. אל תעגל פינות כשאתה מחפש את הסוכנות המתאימה לתפקיד. לך על סוכנות איכותית וחזקה כמו דיגיטלקס משרד פרסום דיגיטלי.

 

מדדים

תוכן עניינים
מעוניינים לפרסם אצלנו?

השאירו פרטים ונציגינו יצרו עמכם קשר

אהבתם?
שתפו עם החברים!

מאמרים חדשים באתר

מאמרים נוספים

שאולי תאהבו