חיפוש

כך הפכו נכסים דיגיטליים לאפיק השקעה פופולארי

אחד מאפיקי ההשקעה הפופולאריים כיום הוא השקעה בנכסים דיגיטליים. מדובר באפיק השקעה לא שגרתי המצריך מעט ידע טכני, אך עם עבודה נכונה ודרייב להצלחה אתם עשויים לייצר הכנסה פסיבית נאה כאשר המאמץ המושקע נמוך יחסית. במדריך זה נסביר על נכסים דיגיטליים, כיצד הם הפכו לאפיק השקעה נפוץ בשוק וגם – כיצד ניתן למצוא חסכונות אבודים כדי לממן את ההשקעה הראשונית?

 

נכס דיגיטלי – מהו?

נכס דיגיטלי הוא נכס שאינו פיזי, בניגוד לנדל"ן למשל. נכס דיגיטלי הוא נכס המתקיים במרחב הדיגיטלי – אתר אינטרנט או אפליקציה לסלולרי. שוויו הכספי של נכס דיגיטלי נגזר מתנועה הקיימת בו, כלומר כמה אנשים נכנסים לאתר וכמה זמן הם שוהים שם.

נכס דיגיטלי יהיה שווה כסף רב אם נמכרים באמצעותו מוצרים רבים, או לחילופין אם יש בו כל כך הרבה תנועה כך שהוא מרוויח כסף גם בלי למכור מוצרים באופן ישיר כמו אפליקציות ווטסאפ או פייסבוק.

 

מה זה הכנסה פסיבית?

הכנסה פסיבית זו הכנסה שמקבלים באופן פסיבי – כלומר ללא השקעה רבה של מאמץ, זמן ועבודה. ריבוי של הכנסות פסיביות עשוי לסייע לכם להשיג עצמאות כלכלית.

 

שלב ראשון – לייצר תנועה עבור הנכס

הדבר הבסיסי ביותר עבור נכס דיגיטלי הוא לייצר עבורו טראפיק – תנועה. אתר אינטרנט לא שווה הרבה אם הוא פשוט קיים בחלל הוירטואלי ואף אדם לא נכנס אליו; התנאי הראשון לכך שהאתר יניב כסף הוא שאנשים יכנסו אליו.

בנוסף, חשוב מאוד שהאתר יעלה בחיפוש גוגל גם בשאילתות שלא כוללות את שם האתר המלא. למטרה זו ולמטרות טראפיק אחרות ישנם בעלי מקצוע המקדמים אתרי אינטרנט, בעזרת טכניקות שונות כגון קניית קישורים, קידום אורגני בגוגל, פרסום ממומן בגוגל ועוד.

 

רכישה של נכס דיגיטלי קיים

אם אתם לא מעוניינים לבנות מאפס נכס דיגיטלי ויש לכם כסף פנוי להשקעה, אתם יכולים לקנות נכס דיגיטלי מצליח שאדם אחר פיתח והשקיע בו, ומעוניין למכור אותו.

בין אם אתם רוכשים נכס דיגיטלי שאתם מזהים בו פוטנציאל לצמיחה ורווח ואתם מעוניינים להשקיע בו ובין אם אתם קונים נכס דיגיטלי שכבר מייצר הכנסה ואתם מעוניינים שיכניס עבורכם הכנסה פסיבית כל חודש ללא הרבה מאמץ מצידכם, כדאי שתקנו נכס שאתם מבינים בו, וכמה שהוא יותר בשל יותר טוב.

 

היכן ניתן לאתר כסף להשקעה ראשונית

בין אם אתם מעוניינים להקים נכס דיגיטלי מאפס ובין אם אתם מעדיפים לקנות נכס דיגיטלי קיים, תזדקקו להשקיע בהתחלה סכום כסף מסוים. במידה ואין לכם כרגע מאגר כסף מיותר, תוכלו להשתמש במנוע החיפוש הר הכסף לאיתור כספים אבודים.

הר הכסף זהו מנוע חיפוש שהוקם על ידי משרד האוצר ומסייע לכם למצוא חשבונות בנק שלא מתקיימת בהם פעילות או חסכונות פנסיוניים, קופות גמל ופוליסות ביטוח שונות. כשמתעסקים עם כסף זמן רב ועוברים מקומות עבודה, יכולים להצטבר כספים בקופות ששכחתם מקיומן והר הכסף יסייע לכם למצוא את הקופות הללו.

דיגיטל

תוכן עניינים
מעוניינים לפרסם אצלנו?

השאירו פרטים ונציגינו יצרו עמכם קשר

אהבתם?
שתפו עם החברים!

מאמרים חדשים באתר

מאמרים נוספים

שאולי תאהבו