חיפוש

מתמללת בשפה האנגלית – איך תמצאו התאמה

מהו התמלול

"תמלול" הוא מושג שמשמעותו המרת דיבור לטקסט כתוב. בעולם המודרני המתפתח, גדל הצורך בתיעוד כתוב של דיבור במגוון תחומים אותם נפרט בפניכם:

תמלולי הרצאות וכנסים

לעיתים רבות, מרצה או מעביר קורס, רוצה ליצור תיעוד כתוב של ההרצאה שלו, על מנת לפרסם אותה לכלל הציבור באתר אינטרנט ייעודי. במקרים אחרים, רוצה מעביר השיחה להנגיש את השיחה אותה הוא מעביר לציבור כבדי השמיעה, ששירותי התמלול הם כלי עזר חיוני עבורו במצבים אלו.

במקרים אחרים, מארגני אירועים או כנסים, הכוללים בתוכם קטעי מלל רבים, דיונים והשתתפות קהל, מעוניינים לתעד בצורה מפורטת את הכנס או האירוע, ולהשתמש בתמלול למגוון מטרות, לשם כך הם ישתמשו בשירותי התמלול.

 

תמלולי דיונים

חברות רבות דואגות שכל שיחת ועידה, תתועד לצרכים משפטיים וארגוניים, ובעקבות כך משתמשים בשירותי תמלול.

 

תמלולים משפטיים

בנוסף, פעמים רבות במהלך הצגת ראיות לבית משפט, משתמשים הצדדים בשיחות מוקלטות או בסרטונים, אותם יש לסכם ולתעד בכתב. גם כאן, נדרשים שירותי תמלול מקצועיים.

 

תמלול לאנגלית

השפה האנגלית היא שפה גלובאלית, המשמשת כיום כשפה בה כל עסק או חברה המכבדים את עצמם נותנים ומציעים בה שירות. כתוצאה מכך, בעולם המודרני, עולה משנה לשנה הצורך בשירותי תמלול באנגלית..

האנשים הפרטיים או העסקים, מתקשים לעיתים לקבוע מהם הרכיבים שיהוו עבורם גורם משמעותי בבחירת המתמללת. לכן, ננסה לפרוס בפניכם את רכיבים אלו בצורה בהירה ומסודרת.

 

הדרישות ממתמללת מקצועית

שליטה בשפה

מכיוון ששירות התמלול, דורש האזנה מדויקת לשיחות והרצאות, עם תשומת לב לרצפי דיבור מהירים או מקוטעים, נדרש מהמתמללת ידע נרחב ושליטה בשפה האנגלית ברמת שפת אם. לכן, יהיה עליכם לוודא היטב כי המתמללת בעלת הניסיון והידע המתאימים לביצוע התמלול.

 

מהירות הקלדה

חלק מהתכנים אותם רוצים לקוחות לתמלל, הם אירועים והרצאות בשידור חי. או אז, רכיב משמעותי נוסף שחשוב לחפש במתמללת הוא יכולת הקלדה רציפה, זריזה ומדויקת. שכן, בסוג תמלול כזה, המשודר ישירות לצופים בבית, אין מקום לעיכובי או לשגיאות הקלדה מביכות שיפגמו בהבנת התוכן.

 

זיהוי אינטונציות

מרכיב יסודי נוסף, בו נדרשת שליטה של המתמללת, בעיקר בשיחות רבות משתתפים ודיונים, הוא זיהוי האינטונציה של הדוברים השונים. כלומר, האם המשפט נאמר בכעס, בזלזול, בסימן שאלה או תמיהה. בנוסף, המתמללת נדרשת להבנה רוחבית של השיחה, וההקשר בו נאמר כל מקטע בשיחה ביחס לנושא הנתון.

 

בחירת המתמללת

לאחר זיהוי הרכיבים המשמעותיים למטרת ביצוע התמלול לאנגלית שלכם, כנסו לאתרי האינטרנט ובצעו השוואת מחירים בין המתמללים השונים. הקריטריונים לעלות התמלול הם אורך ההקלטה, מספר הדוברים בהקלטה, קצב הדיבור ובעיקר מהי מידת הדחיפות הנדרשת לביצוע התמלול המבוקש. חפשו את המתמללות בעלות הניסיון וההמלצות, שיגישו לכם מסמך איכותי, מסודר ומדוייק.

 

מחשב

תוכן עניינים
מעוניינים לפרסם אצלנו?

השאירו פרטים ונציגינו יצרו עמכם קשר

אהבתם?
שתפו עם החברים!

מאמרים חדשים באתר

מאמרים נוספים

שאולי תאהבו