חיפוש

למה חשוב לשים לב כאשר ממתגים אתר באינטרנט?

הרבה מאוד בעלי עסקים מבינים שלצד בניה של אתר אינטרנט תדמיתי מוצלח עליהם גם לגבש את הזהות המיתוגית של העסק. לתהליך הזה, שבו מקבלים החלטות חשובות באשר לדרך שבה העסק יוצג ברשת וברשתות החברתיות קוראים מיתוג. אז מהם הדברים שחשוב לקחת בחשבון כשיוצאים לתהליך כזה?

 

נקודה ראשונה: אוירה

האוירה והתחושה שמשדר בית העסק לקהל הלקוחות חייבת להיות תוצר בלתי נפרד מתהליך המיתוג. אם העסק מיועד לשרת לקוחות צעירים, כדאי שהאוירה שהוא משדר תהיה קלילה וכיפית, ולעומת זאת, אם בית העסק אמור לשרת לקוחות עסקיים מכובדים, כדאי שגם האוירה תהיה מכבדת ורצינית.

 

כאן תוכלו לראות אתרי תדמית שנבנו ע"י EZPOINT.

נקודה שניה: צבעים

אפשר לכתוב מאמרים שלמים על המשמעות של בחירת הצבעים שילוו את בית העסק בשלטי חוצות, בלוגו, בכיתובים השונים, בניירות המכתבים ועוד. בסופו של דבר, צבע המשוייך למותג מסייע לבית העסק להיזכר, ויותר מכך, לגרום ללקוח לחשוב על בית העסק עוד כשהוא מזהה את הצבע לו. כאשר אתם פועלים למיתוג של בית עסק, ביחרו את סט הצבעים המתאים לו ביותר מבחינת אופי הפעילות, אופי הלקוחות, וסביבת התחרות, כמובן.

 

נקודה שלישית: לוגו

הלוגו נתפס לעיצים כאובייקט עיצובי חסר חשיבות אולם חשוב לזכור שאם אתם מעוניינים לנהל בית עסק רציני, הלוגו ילווה אתכם לכל אורך מחזור חיי העסק. לקוחות שמזהים את הלוגו עם בית העסק הם לקוחות רגועים יותר ובטוחים יותר בבית העסק.

 

נקודה רביעית: ניהול בלוג

על מנת למתג את העסק שלכם כמקצועי ומומחה בתחומו, כדאי יהיה מאוד שתנהלו בלוג עשיר בתכנים, שיחדש לקהל הלקוחות שלכם בכל פעם שיכנסו לקרוא את אחד הפוסטים שיפורסמו בו. ניהול בלוג היא שיטה מצויינת להישאר עדכניים, לייצר שיח מתמיד עם קהל הלקוחות, לסייע בדירוג של האתר במנועי החיפוש, ואולי חשוב יותר מהכל: למצב את בית העסק שלכם כבר סמכות בתחום העניין שבו הוא עוסק.

 

נקודה חמישית: שמירה על עקביות

כדי לייצר תחושת ביטחון בקרב הלקוחות שלכם, עליכם יהיה לשמר קו אחיד ועקבי של כלל המוצרים, השירותים, הדפים והנכסים הדיגיטליים שאתם מנהלים. בעת מיתוג העסק תצטרכו לקבוע באילו פונטים יעשה שימוש באתר או בדפים הפיסיים שמנהל העסק, מהו הקו העיצובי של התמונות שבהם בית העסק יעשה שימוש בעת בניית האתר ועוד החלטות רבות נוספות.

 

נקודה שישית: פעלו ברשתות החברתיות

ניהול דף פייסבוק עסקי יסייע לכם להגיע לקהל יעד מפולח וממוקד, ולפרסם תכנים שונים אשר ימצבו אתכם כמומחים בתחומכם. חשוב יהיה כמובן, שבדף הפייסבוק העסקי שלכם תמלאו את כלל השדות הנדרשים, ותעשו שימוש בתמונות מקוריות שמייצגות את העסק שלכם בצורה הטובה ביותר.

 

נקודה שביעית: הפיצו סרטונים עם תכנים עשירים

פעילות באמצעות ערוץ יו טיוב ייחודי לעסק תסייע לכם להגיע לקהל יעד נוסף, ולהנגיש לו תכנים מקצועיים בפורמט שיש בו יכולות נרחבות. בשנים האחרונות, לא מעט בתי עסק בוחרים לפעול באמצעות ערוץ השיווק של סרטוני וידאו שונים.

תוכנית אתרים

תוכן עניינים
מעוניינים לפרסם אצלנו?

השאירו פרטים ונציגינו יצרו עמכם קשר

אהבתם?
שתפו עם החברים!

מאמרים חדשים באתר

מאמרים נוספים

שאולי תאהבו