חיפוש

מיתוג משרד עיצוב באינטרנט: 5 טיפים מנצחים

ברוכים הבאים למאה ה-21, המאה שהיא ממלכת הדיגיטל ובה האינטרנט הוא המלך והשיווק הוא הנשיא. אתם משרד עיצוב שרוצה לפרסם את עצמו? הגעתם בדיוק למקום הנכון. במאמר הבא – מיתוג משרד עיצוב באינטרנט: 5 טיפים מנצחים, ניתן לכם כמה עצות חשובות כדי להיות משרד עיצוב בולט שמושך אליו כמה שיותר לקוחות. אז שנתחיל, הוד מעלתכם?

 

אבל רגע ברצינות – מה זה מיתוג?

לפני שנגיע ל-5 טיפים מנצחים למיתוג משרד עיצוב באינטרנט, כדאי להתחיל מלהבין מה זה מיתוג. אז מיתוג בכלל ומיתוג משרד עיצוב באינטרנט בפרט, עוסקים בכל השפה של העסק. ומה זה בעצם אומר במילים פשוטות? העסק שלכם צריך לשדר אחדות, ותהליכי המיתוג מטרתם לעשות בדיוק את זה.

חשוב להשקיע בתהליכי המיתוג על עסק כי הוא מה שהופך את המוצר או בית העסק שלכם מעוד דבר בעולם למותג. כן, לא טעיתם, המילה מיתוג היא הלחם של מוצר ו-תג, וביחד – מיתוג.

 

 

לוגו של מותגים

 

 

מיתוג משרד עיצוב באינטרנט: 5 טיפים מנצחים

הגענו לרגע המיוחל בו נסביר לכם על מיתוג משרד עיצוב באינטרנט: 5 טיפים מנצחים. אז בתור משרד עיצוב מצופה מהאתר והרשתות החברתיות שלכם להיות האליטה של המיתוג. ולמה? כי כל העסק שלכם מושתת בדיוק על זה – לעצב, לדעת מה מתאים למה, איזה צבע הולך עם איזה צבע, איזה פונט יפה ומתאים יותר ואיזה פחות, לא?

עולם העיצוב

אז נכון, עולם העיצוב הוא גדול ומעצב גרפי מתל אביב הוא לא בדיוק כמו מעצבת פנים בירושלים. אבל בגדול אתם חולקים המון עולמות תוכן זהים ובינינו, אתם יודעים בדיוק מה יפה יותר ומה יפה פחות, ומה ימשוך ללקוחות שלכם את העין. אז קדימה, בואו נתחיל – מיתוג משרד עיצוב באינטרנט: 5 טיפים מנצחים.

אז הטיפ הראשון כמובן קשור בויזואל. צבע, פונט, לוגו – כל אלו ביחד יתחילו ליצור מיתוג שיתחילי את הדרך שלכם לפרוץ דרך האינטרנט. ככל שהויזואל יופיע ביותר מקומות באותו ההרכב, גם באתר וגם ברשתות החברתיות, ככה הסיכוי לקשר את הויזואל למותג בקלות יותר – גדל.

הטיפ השני הוא לבנות את האתר שלכם בצורה יעילה ונוחה. איך עושים את זה? גם כן לשלב ויזואל ולשמור על הקו העיצובי האחיד של העסק שלכם. בנוסף, בנו עמוד "צור קשר" שיאפשר ללקוחות שלכם להשאיר פרטים בקלות, וכן אינפורמציה רלוונטית עליכם.

הטיפ שלישי נובע מהטיפ השני והוא, כמובן, התוכן. הקפידו על העלאת תכנים איכותיים ומעניינים לאתר שלכם, כאלו שמתקשרים לבית העסק שלכם בקלות ויכולים להחכים את הלקוחות שלכם.

טיפ מספר 4 – קדמו את העסק שלכם. בין אם זה קידום אורגני ובין אם קידום ממומן, תהליכי הקידום יכולים להביא לכם עוד ועוד לקוחות, וזו בעצם המטרה.

והטיפ האחרון שלנו ואולי החשוב ביותר הוא – קדימה, תתחילו לעבוד!

תוכן עניינים
מעוניינים לפרסם אצלנו?

השאירו פרטים ונציגינו יצרו עמכם קשר

אהבתם?
שתפו עם החברים!

מאמרים חדשים באתר

מאמרים נוספים

שאולי תאהבו