חיפוש

איך לעשות מחקר ביטויי מפתח בעזרת Google Ads?

שיווק אינטרנטי הוא האמצעי החשוב ביותר לכל עסק בתחילת דרכו. ישנם מגוון מקורות דרכם ניתן להגיע באינטרנט לקהל גדול.

ניתן לעשות שימוש ברשתות חברתיות, להעלות תמונות וסרטונים של המוצרים, בין אם על ידי דף עצמאי או על ידי משתמש מוכר ופופולרי. במסגרת השיווק הדיגיטלי, חשוב מאוד גם לדאוג לנוכחות בולטת במיוחד בגוגל, מאחר ושם רוב הלקוחות שלכם יחפשו אתכם.

 

מדוע חשוב להשקיע בפרסום בגוגל?

הציבור היום עושה שימוש נרחב באינטרנט למציאת ספקים ונותני שירות. בעוד בעבר השמועה על עורך דין תעבורה איכותי הייתה עוברת מפה לאוזן, היום רוב האנשים אפילו לא יטרחו לשאול את מכריהם, ופשוט יפנו הישר לשורת החיפוש. הפרסום בגוגל הוא שוק פרוע ותחרותי מאוד.

נותני שירות מהארץ ומהעולם מתחרים על המיקום שלהם ברשימת תוצאות החיפוש. מספיקה ירידה במקום אחד, הרחק מהתוצאות הראשונות אשר עליהן מסתכלים רוב האנשים, כדי להוביל להפסד כמות עצומה של לקוחות, ולאובדן הכנסות משמעותי ביותר.

ישנן שתי דרכים עיקריות להתקדם בתוצאות במנוע החיפוש. האפשרות הראשונה היא קידום אורגני –  שילוב של מילות חיפוש נפוצות בגוגל בדף האתר שלכם, ויצירת קישוריות בינו לבין אתרים אחרים.

מדובר למעשה בקידום התואם את עבודתו הסטנדרטית של מנוע החיפוש. אפשרות נוספת היא לעשות שימוש ב-Google Ads, אמצעי המערב תשלום ישיר לגוגל וקידום מיידי לזמן מוגבל.

 

כיצד זיהוי מילות מפתח נפוצות יכול לסייע לפיתוח העסק?

כדי לאפשר למפרסמים לדעת למקד את הפרסום שלהם עד כמה שאפשר, גוגל בנתה כלי פשוט לתפעול, במסגרתו אנשים החפצים לעלות לראש רשימת תוצאות החיפוש, יכולים לברר מהם החיפושים הנפוצים ביותר בתחומם.

כך, ניתן לחשוב האם העלות של השיווק ביחס לכמות החיפושים בנושא היא משתלמת, או שמדובר בהשקעה לא כדאית. למרות שהכוונה העיקרית היא לעשות שימוש בכלי כדי לסייע ללקוחות פוטנציאליים לשירות Google Ads, ניתן בהחלט להשתמש בו גם עבור קידום אורגני.

תוכלו לחפש את הביטויים הנפוצים ביותר, אשר קידום ממומן עבורם יהיה יקר במיוחד, ולנסות לשלב אותם בכמה שיותר דפים באתר הבית שלכם. כך, תוכלו להפיק מהמחקר את המקסימום.

 

איך לבצע את החיפוש עצמו

החיפוש אחר ביטויי מפתח נפוצים בגוגל הוא פשוט ואינטואיטיבי. ישנן למעשה שתי צורות בהן החיפוש מתבצע. הצורה הפשוטה יותר היא חיפוש ידני.

תוכלו פשוט להזין לתוך המערכת ביטויי חיפוש, והיא זו אשר תבדוק עבורכם כמה אנשים עושים בהם שימוש. מדובר בשיטה פשוטה מאוד אך איטית, בעיקר אם אתם צריכים לבדוק עשרות צירופים אפשריים.

אפשרות נוספת היא לעשות שימוש במערכת ה-AI של גוגל. כך תוכלו להזין למערכת את הנושא הכללי בו העסק שלכם מתמחה, והמערכת בעצמה תבדוק שורה ארוכה של ביטויים וצירופים אפשריים, ותציף עבורכם את התוצאות באופן נגיש וברור.

 

מילות מפתח בקוביות

תוכן עניינים
מעוניינים לפרסם אצלנו?

השאירו פרטים ונציגינו יצרו עמכם קשר

אהבתם?
שתפו עם החברים!

מאמרים חדשים באתר

מאמרים נוספים

שאולי תאהבו