חיפוש

מה עדיף, איביי או אמזון

החלטתם שהגיע הזמן שלכם להגדיל את ההכנסות החודשיות?

אין לכם מושג איך לעשות את זה ואתם תוהים האם מכירות באיביי או באמזון הן הדרך הנכונה?

אם כך, כדאי שתדעו: אין ספק שאם תמכרו באינטרנט ואם תעשו את זה בצורה מקצועית, אתם צפויים להרוויח לא מעט.

 

למה כדאי בכלל למכור באינטרנט?

עוד לפני שננסה להבין האם המכירות באיביי עדיפות על אמזון או להפך, צריך להבין את המשמעות ואת הכדאיות של מכירות אונליין. ממש כפי שאתם, בתור הלקוחות, אוהבים לקנות הכול בלי לצאת מהבית, כך קורה גם אצל הלקוחות שיהיו לכם. אנשים מעדיפים לקנות היום הכול אונליין כי זה חוסך להם הרבה זמן ומאמץ, ולכן באופן כללי ניתן לומר שזה אפיק טוב שדרכו תוכלו להרוויח לא מעט.

 

איזה סוג של מכירות אתם מחפשים?

היתרון הבולט של אמזון על פני איביי, זו העובדה שכמעט כל מה שקשור להתנהלות מול הלקוח אמזון עושה עבור המוכרים. היא אפילו משנעת את הדברים ממקום למקום על ידי השליחים המקצועיים שלה, ולכן ברור מדוע מוכרים רבים כן אוהבים את האופציה הזאת. מצד שני, המוכרים כאן משלמים עמלות מאוד גבוהות ובנוסף, אמזון לא לגמרי פתוחה לעולם כולו. יש מקומות בעולם שאליהם היא לא שולחת מוצרים ויש שווקים שלמים שלא קונים ממנה. לעומת זאת, איביי זה סיפור אחר לגמרי. אומנם איביי דורשת מהמוכר כמעט תמיד להתנהל לבדו מול הקונה, אך מצד שני, היא לא גובה עמלות אם אין מכירה. כמו כן, איביי זו פלטפורמה שבאמת עושים בה שימוש בכל העולם, כך שאם תמכרו כאן תוכלו למכור לכל מדינה ולא אדם. בנוסף, איביי זה מקום שבו אפשר למכור כמעט כל מה שרוצים, כך שזה לא משנה מה מעניין אתכם למכור, כי דרך איביי תוכלו לעשות זאת בקלות.

 

כל הסיבות שבגללן כדאי ללמוד את התחום בצורה מסודרת

אם תיכנסו ללינק: https://leondirectovich.co.il תהיה לכם הזדמנות להכיר את לאון דירקטוביץ', שהוא סוחר, מרצה ויזם אינטרנט מקצועי ביותר. במידה ואתם תוהים מדוע כדאי לעשות קורס לפני שמתחילים למכור באיביי, חשוב שתבינו: אתם לא היחידים שהולכים למכור שם. כלומר, התחרות מאוד גדולה ולכן, רגע לפני שאתם נכנסים לזירה הזאת, רצוי שתכירו את כל הכללים וכדאי שיהיו לכם כלים מתאימים. בנוסף, אם תלמדו את התחום בצורה רצינית תוכלו לקבל טיפים שלא תמצאו בשום מקום אחר, מה שיהפוך אתם למוכרים טובים יותר. חשוב להבין שגם מכירה באיביי, כמו כל מקצוע אחר, זו עבודה רצינית לכל דבר ועניין. לכן, אם אתם כבר הולכים להשקיע בכך מהזמן שלכם, רצוי מאוד ללמוד את התחום בצורה מסודרת. כך תגדילו בצורה משמעותית את הסיכוי שלכם להצליח ולכן זה מומלץ בחום.

 

אתר קניות

תוכן עניינים
מעוניינים לפרסם אצלנו?

השאירו פרטים ונציגינו יצרו עמכם קשר

אהבתם?
שתפו עם החברים!

מאמרים חדשים באתר

מאמרים נוספים

שאולי תאהבו