חיפוש

מה לומדים בקורס דאטה אנליסט?

אין ספק שבשנים האחרונות תחום התעסוקה החם ביותר הוא תחום ההייטק. אם בעבר המקצועות המובילים היו ראיית חשבון, עריכת דין, וכמובן רפואה, כיום ההייטק שולט בראש. מסלולי הלימוד השונים באוניברסיטאות, במכללות, ובמכונים השונים פשוט מפוצצים. ולכל הסטודנטים שלומדים את המקצועות האלה יש שאיפה אחת מאוד פשוטה: להשתלב בצורה מוצלחת בתעשיית ההייטק, ולהפוך לחלק בלתי נפרד מהתעשייה.

והאמת שקל מאוד להבין אותם. יוקר המחיה בישראל גבוה מאוד, המחירים רק עולים, ולא נראה שיש מישהו או משהו שיכול להפסיק את עליית המחירים או להוריד אותם, ותחום ההייטק מספק לעובדים בו משכורת גבוהה ומכובדת שמאפשרת חיים ברווחה ובנוחות.

חוץ מזה, מדובר על תחום צעיר ודינאמי שבו מחפשים אנשים יצירתיים שיכולים לחשוב מחוץ לקופסה, ואפילו מבקשים ודורשים מהם לעשות את זה. זאת בשונה מהתחומים המסורתיים יותר שמקדשים את השמרנות והמסורת. קורס דאטה אנליסט הוא אחד השערים הראשיים להייטק, וכן נספר לכם כל מה שאתם צריכים לדעת עליו.

 

מה זה דאטה אנליסט?

כדי שנוכל להבין מה לומדים במסגרת קורס דאטה אנליסט, חשוב לדעת מה דאטה אנליסט בכלל עושה. דאטה אנליסט, ובתרגום לעברית מנתח נתונים, הוא האדם שתפקידו לנתח את המידע והנתונים. כל חברת הייטק צוברת היום כמות נתונים ומידע מטורפת, והתפקיד של הדאטה אנליסט זה לקחת את כל המידע הגולמי הזה, לעבד אותו, ולהפיק ממנו את המידע הרלוונטי והחשוב מבחינת החברה.

מה שעומד ברקע של העבודה הוא הרצון של מובילי החברות לקבל החלטות עסקיות נכונות בצורה משמעותית ומחושבת, ולא על פי תחושת בטן. ברגע שיש להם נתונים מסוננים ומפולחים הם יכולים להתחיל לחשוב בצורה מושכלת יותר על כל החלטה.

קורס דאטה אנליסט

מה לומדים בקורס דאטה אנליסט

קורס דאטה אנליסט יכשיר אתכם להיות דאטה אנליסט ברמה הגבוהה ביותר. בקורס לומדים כמובן את התיאוריה ואת כל שיטות העבודה, אבל ברור שזהו רק הצעד הראשון. בקורס תידרשו לתרגל שוב ושוב, וליישם את כל מה שלמדתם בתיאוריה. תעבדו על נתונים ותנתחו אותם, תבנו דו"חות, תכתבו חוות דעת, ועוד.

כל זה נועד כדי להכין אתכם בצורה הכי טובה שאפשר לראיונות עבודה בחברות הייטק, וכמובן גם לעבודה עצמה. את הקורס לומדים דרך המחשב באופן מקוון, כך שתוכלו לעשות את זה בזמן שנוח לכם. צוות הקורס מספק לכם תמיכה מלאה דרך הרשת, ובכל בעיה או עניין שיתעוררו לכם תוכלו לפנות אליהם.

קורס דאטה אנליסט

למי מתאים קורס דאטה אנליסט?

קורס כזה יתאים למי שעסק בתחומים הקרובים וניתח נתונים עסקיים, אם זה בעולם הכלכלי, בעולם הניהול, הייעוץ האסטרטגי, וכו'. אבל גם מי שאין לו רקע בעולם הזה יכול כמובן להתחיל ללמוד מהבסיס ולהפוך לדאטה אנליסט מעולה.

 

סיכום

דאטה אנליסט הוא בורג חשוב בכל חברת הייטק, והקורס יוכל לפתוח לכם את הדלת לתעשייה הנחשקת.

קורס דאטה אנליסט

תוכן עניינים
מעוניינים לפרסם אצלנו?

השאירו פרטים ונציגינו יצרו עמכם קשר

אהבתם?
שתפו עם החברים!

מאמרים חדשים באתר

מאמרים נוספים

שאולי תאהבו