חיפוש

מה כרוך בניהול שרתים?

עבור כל מקום שעובד עם מחשוב כיום, יש צורך בניהול שרתים. בין אם מדובר על תשתית פיזית של שרתים, שיושבת במקום בו נמצאים המחשבים, ובין אם מדובר תשתית של שרתי ענן, ניהול שרתים, לרוב על ידי חברה מנוסה וחיצונית שיודעת לספק שירותי ניהול שרתים איכותיים, הוא דבר הכרחי בסביבה ממוחשבת. 

 

לנהל שרתים

מנהלים אתר אינטרנט? אחסון אתרים בישראל, כמו בכל מקום אחר בעולם, זקוק לשירותי ניהול שרתים איכותיים. בסופו של דבר, אתר אינטרנט מאוחסן על גבי שרתים. ניתן לאחסן אתרים שונים על שרתים שונים. קיימים סוגים רבים של שרתים לאחסון אתרים, כמו שרתים ייעודיים, שרתי ענן, שרתי VPS וגם שרתים שהתשתית שלהם נמצאת בסמוך אל הסביבה הממוחשבת.

לא משנה מה השרת שבו אתם משתמשים לניהול האתר שלכם או המידע שלכם, אתם זקוקים לניהול של השרת שבא לידי ביטוי בצורות שונות.

לנהל שרתים

מדוע זה משמעותי עבור אתר אינטרנט?

עבור אתרי אינטרנט, ניהול השרת משמעותי מאוד. אם השרת לא יתפקד בצורה טובה או יספוג נזק מסיבות כאלו ואחרות, ניהול השרתים זה מה שיעשה את ההבדל בין אתר אינטרנט מתפקד לבין אתר אינטרנט שלא מצליח לתפקד.

 

דברים שונים שכרוכים בניהול השרת

ניהול שרתים הוא מושג רחב, שמתייחס לכמה דברים שונים. תחת ניהול שרתים אפשר למנות התקנה של מערכות ותוכנות שונות על גבי השרת, ביצוע ביקורות שוטפות, גיבויים על השרת בטווחי זמן קבועים וכן טיפול בתקלות שונות שצצות על גבי השרת. ניהול שרתים איכותי יאפשר לכם את כל אלו, יחד עם דברים נוספים תחת ניהול השרתים, ברמה גבוהה שתשמור על השרת ותאפשר פעילות של האתר.

 

התקנה והטמעה של תוכנות ומערכות

ישנן מערכות ותוכנות שונות שאתם עשויים להיות זקוקים להן על גבי השרת שלכם. על מנת שהתוכנות הללו או המערכות הללו יהיו על השרת שלכם ותוכלו להשתמש בהם בצורה חלקה, תצטרכו ניהול שרתים איכותי.

 

ביקורות שוטפות

שרת הוא סביבה דינמית. אתר אינטרנט שנמצא על גבי שרת למשל, כולל עדכונים שונים, מידע שנכנס אליו ופעולות שמבוצעות באתר. לכן, על ניהול השרתים לכלול גם ביקורות שוטפות. ניתן לבדוק בביקורות הללו באופן פיזי שלא בוצעו חיבורים זרים לשרת עצמו.

 

גיבוי השרת

תרחיש בלהות של כל בעל אתר אינטרנט הוא קריסה של השרת ואובדן של כל המידע, כלומר של האתר עצמו וההיסטוריה שהצטברה בו. לכן, בניהול שרתים כרוך גם גיבוי של השרת באופן יומי, על מנת שמקרים כאלו של אובדן מידע לא יתרחשו.

 

ניטור וטיפול בתקלות

בסופו של דבר, שרת הוא דבר טכנולוגי. גם הוא עשוי לכלול תקלות ובעיות שונות, שיכולות לצוץ מבלי שאנחנו יודעים כיצד להתמודד איתן. בניהול שרתים כרוך גם ניטור, כלומר זיהוי של התקלות הללו וטיפול בהן.

ניהול שרתים

תוכן עניינים
מעוניינים לפרסם אצלנו?

השאירו פרטים ונציגינו יצרו עמכם קשר

אהבתם?
שתפו עם החברים!

מאמרים חדשים באתר

מאמרים נוספים

שאולי תאהבו