חיפוש

מה חשוב שיופיע באתר תדמית?

אתר תדמית הוא אתר שכל מטרתו היא להעניק לעסק שלכם נוכחות דיגיטלית בשאיפה להגיע לקהלים רחבים יותר ולקוחות פוטנציאלים. במאמר הבא נסביר מה כרוך בתהליך הקמת אתר ומה חייב להופיע בו, על מנת להגיע לתוצאות.

 

כל מה שחשוב באתר תדמית

אתר תדמית כשמו כן הוא, להציג את העסק שלכם או במילים אחרות, ליצור תדמית כלשהי בעיני הגולש. על מנת שזה באמת יקרה ותגיעו לתוצאות, ישנם כמה עמודים שחייבים להופיע באתר שלכם:

כל מה שחשוב באתר תדמית

     1. מי אתם בכלל?

עמוד אודות, הוא אחד העמודים החשובים ביותר שיש באתר, אגב, כל אתר. גם אתרי איקומרס, מהסיבה הפשוטה, שלקוח שהגיע בפעם הראשונה ומעוניין להבין לאן הוא הגיע, יוכל להתמצא בקלות וביעילות. יתרה מזאת, מעבר לגולש, גם גוגל מעוניין לדעת מי אתם ואין ספק שהעמוד הזה עוזר לו.

 1. מי אתם בכלל

     2. חזון וערכים

בסופו של דבר, לא כל החלטה שאנחנו מקבלים היא נטו שכלית ורציונלית. החלטות רבות שאנחנו מקבלים, בטח כאשר מדובר על בעלי מקצוע, אנחנו מגיעים דווקא מתחושה רגשית ואינטואיציה פנימית. על מנת שיהיה לכם את החיבור הזה עם לקוחות, חשוב שתסבירו מה הערכים על פיהם אתם עובדים ומה החזון העסקי שלכם.

 

     3. צור קשר

עמוד צור קשר הוא עמוד קריטי, גם מבחינת הלקוח וגם מבחינת גוגל. מבחינת הלקוח, אם תעשו עבודה נהדר אבל בסופו של דבר הוא לא ידע לאן לפנות על מנת לקבל שירות, לא עשיתם בזה כלום. מבחינת גוגל, חשוב להציג פרטי התקשרות כדי שהוא יראה בכם עסק לכל דבר.

 

    4. תמונות ועיצובים

חשוב מאוד לשלב בתוך האתר שלכם תמונות, באנרים או כל אלמנט אחר שהוא לא מלל. חשוב מאוד שהאתר שלכם יכלול גם מידע ויזואלי, גם מבחינת הגולש וגם מבחינת האלגוריתם של גוגל.

 

איך בונים אתר תדמית?

אז אתר תדמית הוא אתר שבאופן יחסי ומבחינה טכנית, קל לבנות וגם במעט זמן. חשוב לשלב חברה לבניית אתרים בתהליך, אם אתם רוצים לעבוד בצורה מקצועית, יעילה ומהירה. בניית אתר תדמית מחולקת לכמה שלבים:

  1. אפיון – בניית ארכיטקטורה לאתר
  2. עיצוב – עיצוב האתר בהתאם לאפיון
  3. פיתוח – פיתוח האתר לפי האפיון
  4. בדיקות – בדיקות אתר, לוודא שכל הקישורים תקינים והלידים מגיעים.

כמובן שחשוב לקחת בחשבון שיש לעדכן את האתר מדי פעם כדי להציג שינוי. לקוח שמגיע לאתר שוב ושוב ואין בו שינוי, ינטוש מאוד מהר.

 

סיכום

אז על מה דיברנו? אין ספק שאתרי תדמית הפכו להיות אחד הכלים המשמעותיים לאנשי מקצוע, המעוניינים להגדיל את קהל הלקוחות שלהם וכמו שיהיה להם נכס דיגיטלי. במאמר דיברנו על העמודים שחייבים להופיע בכל אתר תדמית: עמוד אודות, צור קשר, חזון וערכים וכמובן עיצובים. בנוסף לכך, ציינו את השלבים בבניית אתר תדמית. 

מה חשוב שיופיע באתר תדמית

תוכן עניינים
מעוניינים לפרסם אצלנו?

השאירו פרטים ונציגינו יצרו עמכם קשר

אהבתם?
שתפו עם החברים!

מאמרים חדשים באתר

מאמרים נוספים

שאולי תאהבו