חיפוש

מה זה מספר טלפון וירטואלי?

מספר טלפון וירטואלי הוא אחת התופעות החמות ביותר בעולם העסקים בשנים האחרונות, בכל מה שקשור לטלפונים ותקשורת. הרעיון הוא לנצל את ההתקדמות הטכנולוגית המדהימה וליהנות מקווי טלפון בלי צורך בהתקנה של מכשירי טלפון פיזיים במשרד או בעסק שלנו. הקו הווירטואלי מתחבר למכשיר טלפון או פלאפון קיים שאתם יכולים לבחור, וכל שיחה למספר הווירטואלי מגיעה לאותו מכשיר.

כך, עובד בעסק יכול להשתמש במכשיר הפלאפון הפרטי שלו עבור העסק, אבל לא צריך לתת את המספר האישי שלו, הוא פשוט מקבל למכשיר האישי את כל השיחות שמגיעות למספר הטלפון הוירטואלי של העסק.

 

אז למי זה נועד?

מספר טלפון וירטואלי הוא פטנט שנועד קודם כל לעסקים ולחברות, ולכן הם נפוצים בעיקר במגזר העסקי. חשבו למשל על חברה בין לאומית שיש לה לקוחות בכל רחבי העולם, אבל אין לה סניפים ושירות לקוחות בכל אחת מהמדינות שבהן יש לה לקוחות.

מספר טלפון וירטואלי הוא פתרון מעולה מבחינת החברות הללו. אבל גם אדם פרטי שעובד כעצמאי, או סתם אדם שרוצה לשמור על הפרטיות שלו ולא מעוניין לתת את מפר הפלאפון האישי שלו לכל מי שרוצה יכול בהחלט לפתוח לעצמו מספר טלפון וירטואלי.

טלפון וירטואלי

מהו מספר הטלפון הווירטואלי?

חשוב לדעת שמבחינת הלקוחות שלכם או כל מי שאתם נותנים לו את מספר הטלפון הווירטואלי אין שום הבדל. הם מקבלים מספר טלפון רגיל ושגרתי שאליו הם יכולים לחייג. אפשר גם לנתב כמה מספרי טלפון וירטואליים למכשיר אחד. אתם שמחזיקים במספרים הווירטואליים תוכלו לעשות את ניתוח השיחות ולהבין מאיזה מספר טלפון הגיעו השיחות למכשיר שלכם.

לפני שאתם בוחרים את המספר הווירטואלי של העסק שלכם כדאי לחשוב על התאמה של המספר לאזור הגיאוגרפי שבו העסק שלכם נמצא, ולהחליט האם אתם רוצים מספר של טלפון סלולרי או של טלפון קווי.

 

מה חשוב לבדוק לפני שפותחים קו טלפון וירטואלי

ישנן כמה בדיקות שכדאי מאוד לבצע לפני שפותחים קו טלפון וירטואלי. הבדיקה הראשונה היא האם התכנים והשיחות שעוברים על קו הטלפון הזה מאובטחים ומגובים, ואם כן, איפה הם מגובים? והאם שרת האחסון שבו המידע מגובה מאובטח בצורה משביעת רצון? חשוב לזכור שמדובר על מידע עסקי שלכם ושל הלקוחות שלכם, ואתם ממש לא רוצים שהמידע הזה ידלוף חלילה.

בנוסף, כדאי לבדוק את העניינים הטכניים כמו איך ניתן לשנות את המספרים, ולאילו מערכות נוספות בעסק אפשר לחבר את המספרים.

 

אז כמה זה עולה?

באופן כללי ישנם שני תעריפים עיקריים בשוק. התעריף הראשון הוא קבוע וכולל בעצם חבילה של דקות וסמסים. התעריף השני הוא תשלום פר זמן שיחה או סמסים. חשבו איזה מהתעריפים יותר משתלם מבחינתכם.

 

סיכום

מספר טלפון וירטואלי הוא אחד מפתרונות התקשורת העסקיים הטובים ביותר. התקנה שלו תחסוך לכם זמן וכאב ראש.

מספר טלפון וירטואלי

תוכן עניינים
מעוניינים לפרסם אצלנו?

השאירו פרטים ונציגינו יצרו עמכם קשר

אהבתם?
שתפו עם החברים!

מאמרים חדשים באתר

מאמרים נוספים

שאולי תאהבו