חיפוש

מה זה מספר וירטואלי ולמה כדאי לך לרכוש אחד לעסק?

חלק מהותי בפתיחת עסק, הוא פרסומו ושיווקו לכלל האוכלוסייה.

המטרה היא שהקהל יכיר את המוצר, וירכוש אותו.

ללא הכרה במוצר, לא משנה מה טיבו, לא יהיו לו קונים.

לכן, השיווק קריטי לכל עסק.

 את השיווק ניתן לעשות במספר רב של פלטפורמות.

מספר וירטואלי הוא אפיק שיווק מנצח.

מה זה ולמה כדאי להשתמש בזה? קראו וגלו.

 

מה זה מספר וירטואלי?

מספרים וירטואליים הינם מספרי טלפון, אותם תקבלו עבור כל פלטפורמה בה תפרסמו את העסק שלכם. המספר, יקשר כמובן את הלקוחות המתעניינים לבית העסק ובד בבד יאגור עבורכם דאטה על אפקטיביות הפרסום בכל אתר, יערוך לכם ניתוח נתונים בסיסי ויספק לכם את המידע הדרוש עבור חקר נתונים מתקדם.

 

איך זה בדיוק עובד?

אופן אגירת הנתונים פשוט למדי. כאמור, בכל ערוץ פרסום מופיע מספר טלפון, ממנו הלקוחות מזמינם את המוצר או את השירות המבוקש. המספר נראה רגיל לחלוטין. אך, בכל פלטפורמה המספר הוא שונה. כל השיחות יגיעו לאותו היעד, אך המערכת תדע לקשר בין המתקשרים לבין המספר אליו חייגו וכך תוכל להציג נתונים – כמה לקוחות פנו לעסק דרך כל ערוץ פרסום.

בעל העסק יכול לראות בלייב מהיכן הגיע הלקוח, על ידי זיהוי המספר, וכן הוא גם יכול לראות זאת בדוחות הפילוח של המערכת המופקים אחת לתקופה. בדרך הזאת, יכול בעל העסק לראות כמה שיחות הגיעו מכל ערוץ ולבחון את האפקטיביות אל מול ההשקעה בפרסום באותו ערוץ. כמובן  שהמערכת שומרת גם כן את השיחות שלא נענו, כך שהדוח המתקבל הוא ממדויק ביותר.

 

למי הישירות מתאים?

השירות מתאים לכל בעל עסק המבקש לצמוח, לגדול ולהפסיק לבזבז כסף. פרסום לא אפקטיבי הוא אחד הכשלים הגדולים ביותר של עסקים, הגורמים להם להוציא ממון רב על השיווק באופ שלא תורם להם כלל.

בעזרת המספרים הווירטואליים, יוכל כל עסק, בינוני או גדול, לבצע פילוח נתונים, להבין מיהו קהל היעד שלו, מהי קבוצת המטרה אליה הוא פונה ומהם אפיקי הפרסום הרלוונטיים עבורם. חשוב לזכור, שהמידע הוא ראשוני ודורש מחקר יותר מעמיק. זאת, מאחר שיכול להיות שלקוחות נחשפו למוצר בפלטפורמה אחת, אך החליטו לרכוש אותו רק כשנתקלו בו בשנית. כמובן שישנה חשיבות לשני הערוצים.

דוגמה רווחת לכך היא פרסום מסורתי ברדיו. צרכנים רבים שומעים את הפרסומת ברדיו, לרוב בעודם נוהגים, אך הם לא יניעו את עצמם לרכישה בשל כך. חשיפה נוספת באינטרנט, תזכיר להם את הפרסומת מהרדיו והם יחליטו לרכוש את המוצר. משכך, אסור לוותר בקלות על פרסומים גם אם לא מתקשרים ישירות דרכם.

 

 לסיכום

מספר וירטואלי הינו מספר טלפון אמיתי, העוזר לבעל העסק לראות מהיכן הגיעו הלקוחות לעסק שלו. הפלטפורמה עוזרת לבעל העסק להסיק מהו הפרסום שמניב לו מספר רב יותר של לקוחות, ובכך להמשיך להשקיע בו. זכרו, פרסום נכון הוא מפתח להצלחה. פרסום שגוי, הוא בזבוז. בהצלחה!

מכשיר סלולר

 

תוכן עניינים
מעוניינים לפרסם אצלנו?

השאירו פרטים ונציגינו יצרו עמכם קשר

אהבתם?
שתפו עם החברים!

מאמרים חדשים באתר

מאמרים נוספים

שאולי תאהבו