חיפוש

מה זה ביטוח רפואי משלים ואך ניתן לבצע השוואת מחירים אונליין

שוק ביטוח הבריאות שמוצא לנו היום בשוק הישראלי כולל מגוון כיסויים הבנויים על הכיסויים שמעניקות קופות החולים לפי סל הבריאות הממלכתי למי שחפץ בכך, גם על ביטוחים משלימים. על מנת שיהיה לכם את כל התמונה ותבינו היטב מה מעניקים הביטוחים המשלימים ואיך לבחור את האחד הנכון ביותר עבורכם, ריכזנו את כל מה שצריך לדעת על ביטוח הבריאות שלכם.

 

סל הבריאות הממלכתי

שירות הבריאות בישראל מגדיר שעל כל תושב במדינה להיות זכאי על פי חוק ביטוח בריאות ממלכתי לקבל סל בסיסי של שירותים וכיסויים בריאותיים ורפואיים. הסל הזה כולל אבחון וטיפולים רפואיים במכונים למיניהם, טיפולים ומפגשים עם רופאים בקופות החולים, טיפולים ולקיחת דגימות במעבדות ומרפאות חוץ, רפואה מקצועית ותרופות שנכנסות לסל הבריאות. מה עוד, שבניגוד למשל לארה"ב שם אנחנו יכולים לשמוע עם אנשים חסרי ביטוח שלא יכלו להרשות לעצמם ללכת לבית חולים כי מדובר על מאות אלפי דולרים לניתוח או אשפוז בארץ כל תושב יכול להתאשפז בבתי חולים מבלי לדאוג להיכנס לחובות עצומות מכך.

 

ביטוח משלים

אמנם שלב הבסיס שמחייב החוק מכסה נתח יפה ממה שדרוש מהאדם לשמור על הבריאות, הוא רחוק מלכסות הכל. מי שמתעניין ברפואה איכותית, ביטוח רפואי משלים הוא בדיוק עבורכם. הביטוחים המשלימים נותנים שירות ומענה גם בזמנים של שיגרה – טיפוח ושמירה על הבריאות, וגם חס ושלום ברגעי אמת בהם אין זמן להתלבט על כסף אלא נדרש טיפול מקצועי הכי טוב שניתן להשיג. לדוגמא אם מתגלה מחלה קשה יש הרבה טיפולים, בדיקות ותרופות שאינם נכללים בסל הבריאות ויכולים להיות גורליים עבור ההחלמה השלמה של המטופל. אז מה נותן בעצם הביטוח המשלים? אפשרות לבחירת המנתח במרכז הרפואי, ספיגת חלק מההוצאות על תרופות ואביזרים, אם נצרך טיפול בחו"ל אז גם המימון של זה, כל הקשור לרפואה משלימה מכוסה – דיאטנית, טיפולים סינים וכו. בנוסף, הנגישות והזמינות של התקשורת עם רופאים מומחים בתחומי םמסויימים, או רפואת שיניים המכסה טיפולים גדולים על ידי רופאים פרטיים סל הריון ועוד. קרא עוד>>>

 

איזה ביטוח משלים בוחרים

יש היום המון אופציות לביטוחים משלימים. הקופות השונות מציעות שידרוגים כאלה ואחרים לכרטיסים שלהם כגון מכבי שלי או עדיף כללית, בנוסף ישנן חברות חיצוניות העוסקות בביטוחים שוניפ שם גהן מציעות את אותו שירות. אז איך בוחרים? ישנו מחשבון לחישוב ביטוח שהנהיג משרד האוצר שיכול לעזור לכם לעשות סקירה יחסית כללית של טווח המחירים בחברות ביטוח השונות לפי הצרכים שלכם. הקטגוריות המרכזיות הן השתלות, ניתוחים ותרופות – בשקלול עם הגיל שלכם. כמובן שהכי טוב לפנות לחברות הביטוח ולראות מה הם יציעו לכם, שם מוצג בפירוט מצבכם הבריאותי ותוכלו לעשות החלטה מושכלת עבורכם ועבור משפחתם. כמו שאנחנו יודעים העיקר הבריאות.

ביטוח

תוכן עניינים
מעוניינים לפרסם אצלנו?

השאירו פרטים ונציגינו יצרו עמכם קשר

אהבתם?
שתפו עם החברים!

מאמרים חדשים באתר

מאמרים נוספים

שאולי תאהבו