חיפוש

מה הוא המשקל המקסימלי לרמקול לתלייה?

אם אתם אנשים של מוזיקה, שיודעים להעריך סאונד טוב, מן הסתם יש לכם בבית מערכת רמקולים משוכללת ואיכותית. כל מי שמתעסק בסאונד חייב סט איכותי של רמקולים, ולא יכול להתפשר על הרמקול של המחשב או של הטלפון שלו. אבל מה לעשות אם החדר שלנו קצת קטן או צפוף ואין בו מקום למערכת השמע שלנו? או אם בא לנו לנצל את המדפים והמקומות שבהם אפשר להעמיד את הרמקולים לצרכים אחרים? בדיוק כדי לענות על הצורך הזה ישנם מתלים לרמקולים. אם אתם רוצים קצת להבין על מה מדובר, ומה המשקל המקסימלי שאפשר לשים על מתלה כזה הגעתם למקום הנכון.

 

מה זה בכלל מתלה לרמקול?

מתלה לרמקול הוא פתרון פשוט מאוד שנועד לסייע לכם לנצל באופן מקסימלי את החלל שלרשותכם. כיום ישנם רמקולים לתלייה שניתן לתלות על המתלים הללו. את המתלים הייעודיים רוכשים מראש ומחברים היטב לקיר על פי ההנחיות, וכך אפשר בעצם לשים את הרמקול על הקיר ולהרוויח מקום רב, ולעשות את זה בצורה יציבה ואיכותית ולא באלתור מפוקפק.

יתרון נוסף של המתלים לרמקולים הוא שכיום כבר ניתן למצוא מתלים איכותיים שניתן לסובב אותם ולשחק איתם, כך שתוכלו לשנות את הזווית של הרמקול בקלות יחסית.

רמקול תלוי

מה המשקל המקסימלי לרמקול לתלייה?

המשקל המקסימלי של רמקול שניתן לתלות על מתלה תלוי כמובן בסוג המתלה. לדוגמה, ישנם מתלים שניתן לשים עליהם רמקולים ששוקלים עד 5 ק"ג, וישנם מתלים שניתן לשים עליהם רמקולים ששוקלים עד 25 ק"ג. הכל תלוי במתלה, ברמת האיכות שלו, ובאופן שבו מחברים אותו אל הקיר.

אנו בכל מקרה ממליצים לכם לא לקחת את המתלה לקצה, ולהשתדל שיהיו לכם שולי ביטחון מרווחים יחסית מבחינת המשקל שאתם מעמיסים על המתלה. לא כדאי לנסות לקחת את המתלה לקצה, מכיוון שאם חלילה הרמקול ייפול מדובר על נזק כלכלי גדול מאוד, וחלילה גם מישהו יכול להיפגע.

 

באילו נתונים נוספים צריך להתחשב?

מלבד הרמקול והמתלה, יש כמה גורמים נוספים שיכולים להשפיע על כוח הנשיאה של המתלה. הגורם הראשון והחשוב ביותר  הוא כמובן הקיר שאליו אנו מעגנים את המתלה. חשוב להבין שחומרים שונים מסוגלים לשאת משקלים שונים, ואנו לא יכולים להתייחס באותה צורה לקיר בטון ולקיר גבס.

לכן כדאי מאוד להתייעץ עם מישהו שמבין בתחום ולשאול אותו האם הגיוני לחבר מתלה שמסוגל לשאת עומס מסוים לקיר הספציפי שעליו אתם רוצים לתלות את הרמקול. עניין נוסף שכדאי להתחשב בו הוא איך מחברים את המתלה לקיר. כמה ברגים שמים, מאיזה סוגים, ואיך הם משפיעים על יכולת הנשיאה.

 

סיכום

כיום ניתן להשיג מתלים חזקים מאוד שיישאו רמקולים כבדים ואיכותיים, כך שאין שום בעיה לתלות רמקולים מעולים. עם זאת, כדאי להקדיש תשומת לב ולבצע את התלייה במקצועיות.

רמקול תלוי

תוכן עניינים
מעוניינים לפרסם אצלנו?

השאירו פרטים ונציגינו יצרו עמכם קשר

אהבתם?
שתפו עם החברים!

מאמרים חדשים באתר

מאמרים נוספים

שאולי תאהבו