חיפוש

מה ההבדל בין דף נחיתה לדף מכירה?

נראה שבעשור האחרון קצב הכניסה של העולם הדיגיטלי והאלקטרוני לחיים של כל אחד ואחת מאיתנו רק הולך ומתגבר. אין כמעט אדם שלא מחזיק במכשיר טלפון נייד חכם, כולנו נושמים וחיים את רשת האינטרנט 24 שעות ביממה, קונים ומוכרים דברים דרך הרשת, ולא מעט מאיתנו גם מחזיקים עסקים עצמאיים לחלוטין שמתנהלים אך ורק ברשת האינטרנט. אם גם לכם יש עסק מקוון, קטן או גדול, חשוב שתדעו מהם ההבדלים בין דף נחיתה לדף מכירה, הכנו כאן עבורכם מדריך קצר ותמציתי.

 

מה זה דף נחיתה?

דף נחיתה הוא דף אינטרנט שיווקי עם מטרה פשוטה מאוד – להביא לעסק שלנו כמה שיותר פניות רלוונטיות מכמה שיותר לקוחות. מטרה נוספת של דף הנחיתה היא איסוף מידע מלקוחות פוטנציאליים לטובת הפצה של הודעות שיווקיות או פרסומיות. מסיבה זו חשוב מאוד להשקיע ולתכנן היטב כל בניית דף נחיתה – אלו הפנים של העסק שלכם. לרוב, דף נחיתה לא יוביל את הגולשים שהגיעו אליו לאתרי אינטרנט אחרים מכיוון שמטרתו היא שהגולשים שהגיעו אליו יבצעו פעולה אחת. צירוף של עוד דפי אינטרנט לדף הנחיתה עלול להביא לאיבוד הקהל. הדף נקרא דף נחיתה מכיוון שהגולשים 'נוחתים' בו מתוך אתר אינטרנט אחר או מרשת חברתית כלשהיא.

 

איזה פעולות אפשר לבצע בעזרת דף נחיתה?

בדף הנחיתה תוכלו לבצע כמה פעולות חשובות מבחינה עסקית:

  1. רישום לרשימת תפוצה – בדף הנחיתה שלכם תוכלו לספר ללקוח הפוטנציאלי למה כדאי לו להצטרף ולהירשם לרשימת התפוצה שלכם. כל לקוח שירשם יגדיל את רשימת התפוצה וכך תגדילו את קהל היעד של הפרסום שלכם.
  2. להשאיר פרטים – דף נחיתה יכול לעזור לכם לקבץ אליכם לקוחות פוטנציאליים שמתעניינים בשירות או במוצר שלכם בלי לנסות למכור דרכו משהו. תוכלו להציג במפורט את השירות או את המוצר, ולבקש מהגולש המתעניין להשאיר שם וכתובת דואר אלקטרוני או מספר פלאפון. כך תרוויחו רשימה של לקוחות המעוניינים בשירות או במוצר.
  3. הורדה של קובץ – כדי לשכנע כמה שיותר גולשים להצטרף לרשימת התפוצה שאתם בונים תוכלו לפנק אותם בתמורה כלשהיא – הורדת קבוץ חינמי שיעניין אותם כמו סרטון כלשהוא, ספר אלקטרוני, ועוד.

 

דף מכירה

דף מכירה דומה מאוד לדף נחיתה, אך מטרתו המוצהרת היא למכור את המוצר או השירות שלכם. בדף המכירה יש ללקוח הפוטנציאלי אפשרות לקנות את המוצר או את השירות דרך שירות תשלומים מקוון כמו פייפאל או בעזרת כרטיס אשראי בצורה מאובטחת. היתרון הגדול של דף המכירה הוא בכך שדף זה מגדיל את המכירות ומגדיל את ההכנסות גם בזמנים בהם אין פעילות שוטפת בעסק כמו לילות, שבתות, חגים ועוד. אם תצליחו לגרום ללקוחות פוטנציאליים לבצע רכישה מדף המכירה תוכלו להגדיל משמעותית את הרווחים שלכם.

מסך

 

תוכן עניינים
מעוניינים לפרסם אצלנו?

השאירו פרטים ונציגינו יצרו עמכם קשר

אהבתם?
שתפו עם החברים!

מאמרים חדשים באתר

מאמרים נוספים

שאולי תאהבו