חיפוש

מדוע קידום אתרים הוא כה קריטי בעולם הקורונה?

אין ספק כי העולם שאנו חיים בו שונה מאוד מן העולם שהכרנו לפני חמישה חודשים.

כיום חנויות רבות סוגרות את שעריהן ולא מאפשרות לקונים להגיע לחנות ואם כבר הן מאפשרות אזי הקונים ממעטים להגיע לחנות מפחד להידבק.

לכן חלק ניכר מן המסחר נערך היום על גבי רשת האינטרנט.

אי אפשר לדבר על אינטרנט בשנת 2020 מבלי להזכיר את העובדה כי גוגל היא המרכז של האינטרנט.

כל אימת שאנו מחפשים אחר דבר חדש אנו נכנסים לגוגל ולכן בכל הקשור אל שיווק דיגיטלי לגוגל יש מקום מרכזי.

אם תופיעו בתוצאות הראשונות בגוגל אתם תזכו לתעבורה הרבה יותר גדולה באתר שלכם וזה אומר כי יהיו לכם הרבה יותר מכירות ולכן מיקום ודירוג בגוגל הם הדבר החשוב ביותר בעולמות הדיגיטל.

 

תוכן – החלק החשוב ביותר בכל קידום אתרים

גוגל פועלת על פי אלגוריתם ברור אשר מדרג את האתרים לפי פרמטרים רבים. אף אחד לא יודע בדיוק כיצד הזחלן של גוגל עובד אך מה שברור שהוא נותן משקל אדיר לתוכן אשר נמצא באתר. עליכם להבין כי גוגל מודדת כמה זמן כל גולש נמצא באתר וככל שהוא נמצא יותר זמן באתר כך היא מדרגת את האתר יותר גבוה. הדרך הטובה ביותר להשאיר גולש באתר לזמן רב זה תוכן איכותי ומעניין ולכן יש לעשות הכול בכדי למצוא את התוכן הטוב ביותר כי זהו מפתח להצלחה בכל הקשור אל קידום אתרים.

 

על מה עוד יש לשים דגש בקידום אתרים?

אך שימו לב אל תטעו לחשוב כי כתיבת תוכן זה הדבר היחידה שחשוב בעולם הקידום. עליכם להבין ולדעת כי יש עוד דברים רבים משמעותיים שאי אפשר להתעלם מהם. כך לדוגמא יש חשיבות לנושא של החלפת קישורים אם אתרים אחרים, יש חשיבות לנושא של מהירות ההעלאה של האתר שלכם. יש גם חשיבות לנושא של אתר אשר אפשר לראות אותו בסמארטפון שלכם והאם הוא רספונסיבי לפלאפון. עליכם גם לוודא כי באתר שלכם יהיו מילות מפתח מתאימות מכיוון שכך גוגל מקטלג את האתר שלכם ויודע מה הנושא שלו. אם תקפידו על כל הדברים הללו אין ספק כי האתר שלכם ידורג במקום גבוה ואתם תרוויחו מכך המון.

 

האם כדאי לבצע שיווק באינטרנט לבד או עם בעל מקצוע?

עליכם לדעת כי שיווק באינטרנט זה לא משחק ילדים. משום מה יש אנשים אשר חושבים כי הם יכולים לקרוא מאמר אחד ואז לשווק את האתר שלהם ללא בעיות אך זוהי טעות חמורה. עליכם להבין כי שיווק אינטרנטי זה מקצוע לכל דבר ועניין הדורש ידע עצום שאין לאדם מן היישוב. כפי שאתם לא תעלו על דעתכם לתקן את הרכב שלכם לבד ולא במוסך או לפתור בעיות אינסטלציה לבד כך אסור לכם לשווק את האתר שלכם ולקדם אותו באופן עצמאי וללא עזרה של חברת קידום אתרים. זהו כלל חשוב שאסור לזלזל בו או לוותר עליו.

 

כיצד אבטיח כי אבחר חברת קידום אתרים ברמה גבוהה?

אין ספק כי יש הרבה חברות קידום בארץ אך עולה השאלה איך אנו יכולים לבחור את חברת הקידום הטובה ביותר. אם כן כאשר אנו פונים אל חברת קידום אתרים אנו חייבים לבחון עימה עם איזה לקוחות היא עבדה בעבר. לאחר מכן אנו נבחן באיזה מיקום הלקוחות הללו נמצאים וכך נדע האם כדאי לבחור בחברה זו בשביל שיווק דיגיטלי או שמא עדיף לבחור בחברה אחרת.

הכתבה נכתבה על ידי RY Digital

 

איש קידום

תוכן עניינים
מעוניינים לפרסם אצלנו?

השאירו פרטים ונציגינו יצרו עמכם קשר

אהבתם?
שתפו עם החברים!

מאמרים חדשים באתר

מאמרים נוספים

שאולי תאהבו