חיפוש

לסגור חברת דיגיטל הרשומה בארצות הברית ולהישאר בארץ

גם כאשר מדובר על חברת דיגיטל, שבעליה לא נמצאים פיזית בארה"ב אלא רק מעניקים שירותים בארה"ב, החברה חייבת להיות רשומה ברשם החברות וכן במדינה אחת נבחרת.

כל הכנסות צריכות להיות מדווחות ל IRS ובמקביל, גם לרשות המקומית ואף גביית המיסים תיעשה באופן כפול – ברמה הפדרלית כמו גם ברמה המקומית, כאשר לכל מדינה יש חוקי מס משלה, אותם יש להכיר.

לכן, גם כדי לסגור חברה שהוקמה בארצות הברית, חשוב להכיר היטב את החוקים המקומיים כמו גם הפדרליים, כדי לבצע סגירה, או פירוק תקין ובטוח של העסק.

 

למה דווקא דלאוור?

אם אתם נמצאים כבר בשלב של פירוק החברה, אתם ודאי יודעים כי דלאוור נחשבת מקלט מס ולכן רבים בוחרים להקים חברות דווקא שם.

אבל מה עושים כאשר מגיע הזמן לפרק את החברה? אז נכון, חשוב לפעול בצורה מסודרת מול המדינה שבה הוקמה החברה, אבל גם ה IRS לא טומן ידו בצלחת מפני שחבות הדיווח תקפה גם ברמה הפדרלית. יחד עם זאת, בגלל שדלאוור למשל, נחשבת מקלט מס, גם תהליך פירוק החברה הוא מהיר ופשוט יותר.

 

תהליך פירוק חברה בארצות הברית

באופן טבעי, יותר קל ומהיר לפרק חברת דיגיטל לפני שהחלה פעילות עסקית ולפני שהחברה החלה לשלם מיסים, אך כאשר מדובר על חברה פעילה, או שהייתה פעילה וכבר שילמה מיסים בעבר, הצעד הראשון שיש לעשות הוא לעבור על כל הדוחות שהוגשו על ידי החברה בעבר ל IRS.

לאחר מכן יש להגיש דוחות עבור כל שנה שבה לא הוגשו דוחות מסודרים – מכל סיבה שהיא וגם כמובן לשלם את המיסים הנובעים מדוחות אלה. השלב הבא, יש לפעול מול הרשות המקומית, כלומר מול המדינה שבה הוקמה החברה. לאחר הסדרת כל החובות והדיווחים מול הרשות המקומית, אם מדובר על תאגיד, יש לארגן אסיפה של בעלי המניות, לערוך הצבעה ולתעד את ההחלטה לפרק את החברה.

 

איך לסגור חברת LLC

חברת LLC מתנהלת מול הרשויות האמריקאיות בצורה מאוד שונה מאשר תאגיד. בין היתר בגלל שאין בה בעלי מניות. השלב הראשון הוא שליחת בקשה לרשם החברות לפירוק החברה. זהו צעד שנחשב פשוט יחסית. לאחר מכן, אפשר להיכנס לאתר האינטרנט של המדינה בה רשומה החברה ולבצע את תהליך סגירת החברה לפי ההנחיות המופיעות באתר.

 

לסיכום

התנהלות מסודרת מול ה IRS וכן מול הרשות המקומית, היא חיונית כדי לבצע סגירה בטוחה ומהירה של החברה. סגירת חברה בארה"ב יכולה להיות תהליך מורכב, המצריך מעורבות של גורמים ואנשים רבים. יחד עם זאת, קיימות דרכים חכמות לפתיחת חברה, שיאפשרו לכם בעת הצורך לבצע את פעולת הסגירה ביתר קלות.

משום כך, הדרך הבטוחה והנבונה ביותר לבצע פעולות כמו פתיחה, או סגירה של חברה בארה"ב היא בעזרת רו"ח אמריקאי.

 

עבודה בצוות אנשים

תוכן עניינים
מעוניינים לפרסם אצלנו?

השאירו פרטים ונציגינו יצרו עמכם קשר

אהבתם?
שתפו עם החברים!

מאמרים חדשים באתר

מאמרים נוספים

שאולי תאהבו