חיפוש

למה צריך אחסון אתרים ומה זה נותן לכם

האלמנט החשוב ביותר עבור אתרי אינטרנט הוא מהירות. גם אם תוכן האתר איכותי ומעניין, משתמשים לא ישהו בו זמן רב אם האתר יהיה איטי מדי, ייקח לו זמן רב להיטען עבור כל פעולה פשוטה והוא ייפול לעיתים קרובות. למהירות האתר ישנה השפעה קריטית על חווית המשתמש, ואתרים המספקים חווית משתמש טובה מקבלים בסופו של דבר דירוג טוב בגוגל ומושכים אליהם עוד תנועה. מסיבה זו, חשוב מאוד להשקיע באחסון אתרים מהיר ואיכותי עבור אתר האינטרנט שלכם. מה זה אחסון אתרים ומדוע זה חשוב? על כך נענה במאמר הבא.

 

מה זה אחסון אתרים בכלל?

אחסון אתרים הוא השרת עליו תרוץ מערכת האתר שלכם. שרתי אחסון יכולים לאחסן בתוכם מספר רב של מערכות מסוגים שונים וכן מגוון נרחב של מערכות קוד פתוח. ישנם מספר סוגים של שרתי אחסון:

 

שרתי LINUX

שרתים המאפשרים הרצת אתרים המבוססים על PHP ופועלים עם מסד נתונים MYSQL.

 

שרתי WINDOWS

שרתים המאפשרים הרצת אתרים המבוססים על ASP ופועלים על מסדי נתונים מסוג MSSQL או ACCESS.

 

אחסון אתרים איכותי – מדוע זה חשוב?

ישנה חשיבות רבה באחסון אתרים ובבחירת החברה שאתם בוחרים עבור אחסון האתר שלכם, שכן ישנו קשר ישיר בין אחסון האתר לבין מהירות פעילותו. חברת אחסום האתרים מחזיקה שרתים, חומרה וטכנולוגיה ואלו השפעה על מהירותו של האתר. אתרים מעמיסים על השרת, ולכן יש צורך בשרת חזק שיאפשר לאתר שלכם לרוץ מהר.

 

אחסון בארץ או בחו"ל – מה עדיף?

אחד הלבטים בהם נתקלים בעלי אתרים הוא אם לבחור עבור האתר שרת אחסון ישראלי או שרת אחסון שנמצא בחו"ל. התשובה לכך היא קהל היעד אליו האתר שלכם פונה – במידה וקהל היעד הוא ישראלי בעיקרו מומלץ לבחור בחברת אחסון ישראלית, אך אם רוב קהל היעד נמצא בחו"ל עדיף שרת מחו"ל.

כאשר קהל היעד הוא ישראלי, הפעלת האתר על גבי שרתים שנמצאים בישראל תשפיע על מהירותו לטובה. כמו כן, חברות אחסון ישראליות מכירות את הדגשים החשובים בארץ ותמיד טוב לבחור בחברה שקל להתנהל מולה ולצרוך ממנה שירות.

 

כיצד נבחר חברה לאחסון אתרים?

מומלץ לבחור חברה שקיבלה ביקורות והמלצות חיוביות. היום קל מתמיד לחפש בגוגל על חברות ולראות חוות דעת של לקוחות. בנוסף, מומלץ מאוד לפנות לחברה המתמחה באחסון ענן ומספקת שירותים קריטיים כגון עדכונים וגיבויים שוטפים כך שהאתר לא יינזק גם במקרה של תקלה.

אחת מחברות האחסון המומלצות היא חברת HOTCENTER. החברה מספקת סל שירותים מקיף, כולל גיבויים לחשבונות האחסון עד שבועיים לאחור, התקנת מערכת וורדפרס, התקנת מעל ל-150 מערכות קוד פתוח ועוד. לחברה ניסיון רב והתמחות באחסון אתרי וורדפרס, וצוות העובדים המסור שלה בעלי ידע וניסיון רב שנים בתחום.

 

כוננים

תוכן עניינים
מעוניינים לפרסם אצלנו?

השאירו פרטים ונציגינו יצרו עמכם קשר

אהבתם?
שתפו עם החברים!

מאמרים חדשים באתר

מאמרים נוספים

שאולי תאהבו