חיפוש

למה לבחור בטלפון נוקיה לעומת טלפונים אחרים

טלפון מסוג נוקיה משרת אותנו נאמנה כבר שנים רבות, הוא בין הטלפונים הראשונים שיצאו לרווחת השוק בצורה המונית והיה בו שימוש תכוף.

טלפון נוקיה משמש אותנו עד היום ובעצם מהווה יתרונות רבים שאין לטלפונים מסוימים.

הוא זול, נוח והממשק שלו מאוד משמעותי ומקנה לו יתרונות רבים.

 

אין אנו מתפשרים על מסך מרשים

הנוקיה כבר מזמן אינו רק סוג טלפון משנות העבר. אמנם ההיסטוריה שלו ארוכה והוא בהחלט מבין סוגי הטלפון הוותיקים בתחום, אך עם כל זאת הוא אינו מתפשר ומתחרה בחברות גדולות. המסך של הנוקיה ידוע בגודלו העצום, ועל כן חווית התצוגה שלו מרשימה מאוד וייחודית לו. גודל המסך שלו מגיע עד 6.81 אינץ׳ שזה קרוב מאוד להיות הטלפון הכי גדול שקיים כרגע בשוק הישראלי. חווית המשתמש רבה כשמדובר במסך עצום, מכיוון שאנו נחשפים להכל ובענק. לתכנים, לסרטונים, להצגת תמונות וכו׳.

 

טלפון נוח וזול זהו שם המשחק בגדול

טלפון מסוג Nokia ידוע בממשק הנוח שלו למשתמש. הוא מקבל גרסה נקייה ממערכת האנדרואיד בשונה מכל הטלפונים, וזה פרט מאוד חשוב בו. הוא מקבל את הממשק הישיר בינו לבין גוגל, ללא התערבות מסוימת חיצונית. בנוסף, יש בו עוד אלמנטים מעניינים כמו למשל המיקום של נורת ההתראות. ברוב הטלפונים כיום, נורת ההתראות נמצאת על גבי המסך ואנו רואים אותה מהבהבת בכל התראה חדשה.

אך הדבר אינו כך בנוקיה, שכן נורת ההתראות נמצאת באיזור של כפתור הכיבוי וההדלקה, ובכך היא מייחדת את עצמה משאר הטלפונים השונים. בנוסף, יש בטלפון ממשק ישיר בינו לבין העוזרת האישית של גוגל, לכן ניתן להשתמש באין מפריע וברמה איכותית ומירבית.

חווית הצילום – חשובה מכל כיוון

ישנם טלפונים מסוג נוקיה שחווית הצילום שלהם שונה מהרגיל. תחילה, יכולות עיבוד התמונה הן מרשימות, והצילום יוצא מקצועי מהרגיל. המצלמה בחלק מהטלפונים יכולה להזכיר אפילו את מצלמת האייפון המפורסמת שרבים נהנים ממנה. המצלמה יודעת להתאים עצמה לתכונות הנוף השונות ובכך טלפון זה יוצא דופן ויש בו פלוס ענק. ישנו גם יתרון לצילום פורטרט, שכן הצילום חד, חלק ונקי בכל שימוש מחדש, במצלמה הקדמית והאחורית.

 

בנוסף לצילום – יש גם מצב קולנוע ברישום

ישנו גם מצב קולנוע שמוסיף סטייל מיוחד לטלפון המיוחל. כשבוחרים במצב קולנוע, המסך משנה את פרופורציות התמונות ל21:9 שזהו מסך האופייני לצילום בבתי קולנוע. בנוסף ישנם גם תוספים שניתן להוסיף במהלך הצילום כמו להבות אש למשל, וכו׳.

 

הנוקיה מתחרה – ויש לכך סיבה טובה

טלפון נוקיה הוא טלפון זול לעומת מתחרים אחרים, אך הוא כמעט ולא מאכזב ויכול לשמש אתכם שנים. אם תשמרו עליו בצורה נכונה תוכלו להנות מפירותיו ולהפיקם רק טוב במהלך הזמן. הנוקיה נותנת את המענה הראוי לתקציב הממוצע של האזרחים, והיא פשוט מדהימה ביכולותיה השונות והמותאמות אישית.

טלפון

 

תוכן עניינים
מעוניינים לפרסם אצלנו?

השאירו פרטים ונציגינו יצרו עמכם קשר

אהבתם?
שתפו עם החברים!

מאמרים חדשים באתר

מאמרים נוספים

שאולי תאהבו