חיפוש

למה חשוב לעשות מיתוג עסקי בעולם הדיגיטלי?

פסיכולוגיית השיווק מנסה למצוא מענה לשאלה: מדוע לקוחות מעדיפים מוצרים ושירותים מסוימים על פני אחרים? כיום הפילוסופיה בנושא גורסת כי אנשים אינם קונים מוצרים, הם קונים ערכים. מיתוג עסקי הוא כלי להטמעת ערכים ומסרים עסקיים. צורת החשיפה הזמינה, הנגישה והאפקטיבית ביותר כיום היא בעולם הדיגיטל. קראו על הדרך ליצירת מותג חזק באמצעות שיווק דיגיטלי חכם.

 

המיתוג העסקי

כשאנחנו נכנסים לקניות בסופר ונעמדים מול שורת מוצרים כמעט זהים במהותם היד שלנו תישלף אוטומטית למלא את העגלה במוצר ממותג הנתפס אצלינו כאמין ושווה יותר.

אנחנו נוטים לפתח נאמנות לשירותים ומוצרים מסוימים בהתאם לערכים אותם הם מציעים.

לדוגמה: נקח מסעדה מסוימת גדושת לקוחות באופן תמידי הגורפת אל כיסה הון מדי חודש לעומת מסעדה המדשדשת מאחור בתנועת לקוחות דלילה.

 

גורמי ההצלחה העסקית

תנו לנו לשתף אתכם במידע עובדתי שייתכן ורמת אוכל המוגש בשני עסקי ההסעדה אותם מנינו לעיל – שווה. מה שיוצר את ההבדל אם כן זו האווירה והערך המוסף אותה מציעה המסעדה המצליחה ללקוחותיה. ייתכן והמותג שלה מאופיין בשירות דיגיטלי מהיר ומתקדם או בנוכחותו של שף ידוע. כך או כך המסעדה הזו בחרה בנקודת בידול והעצימה אותה מה שיצר חשיפה חיובית ומשיכת לקוחות אל בית העסק. וכאן אנו פונים לאחד מהמאפיינים החשובים במיתוג: בידול העסק.

 

יוצרים ערך או למה דווקא אני?

מיתוג עסקי חייב לכלול אסטרטגיית מיתוג חכמה כשחלק חיוני מתכנון שיווקי יכלול זיהוי וניתוח של ערכי העסק. כאן נצטרך לשאול את עצמנו בכנות: למה דווקא אנחנו? במה אנחנו טובים מהמתחרים? עלינו להיכנס לראש של הלקוח ולהבין מה הוא היה רוצה לפגוש בחווייתו כצרכן ואיך ניתן לספק מענה לבעיותיו. ככל שנדייק את הבידול האינדיבידואלי שלנו כך תהליך המיתוג יהיה מקצועי ויעיל יותר.

 

מיתוג בעולם הדיגיטל

התפתחות האינטרנט המואצת גורמת ליותר ויותר חלקים מהאנושות לבלות זמן ממושך ברשת. מומחי שיווק למדו לנצל את העובדה הזאת כשהם מתמקדים ביצירת קמפיינים פרסומיים וירטואליים מעל במות מקוונות שונות כמו אתר האינטרנט של החברה, רשתות חברתיות ופלטפורמות דיגיטליות נוספות.

התועלת שבפנייה ללקוח דרך אפיקים אלו היא זמינות הלקוח למסרים, חשיפה בתפוצה נרחבת, אפשרות לפילוח קהל יעד מדויק וכן יצירת רושם חדשני ומעודכן.

כיום, עסקים המעוניינים למתג את עצמם גבוה משקיעים את רוב משאבי השיווק בתחומי הרשת האינטרנטית.

 

נוכחות דיגיטלית – היכולת שלכם להשפיע, להטמיע ולהניע

אסטרטגיית שיווק בדיגיטל תכלול קמפיינים של חשיפת המותג ותהליכים פרסומיים להטמעת ערכי המותג. אחד הדגשים המשמעותיים בפרסום מסוג זה הוא חשיבות ההנעה לפעולה. בכל דף נחיתה ממוקד חשוב לייצר לינקים ליצירת התקשרות עם החברה. כך תיצרו לידים איכותיים שיקדמו את ערכי החברה, יגדילו את היקף המכירות ויהיו שגרירים בעצמם לשיווק המותג שלכם.

מסך

 

תוכן עניינים
מעוניינים לפרסם אצלנו?

השאירו פרטים ונציגינו יצרו עמכם קשר

אהבתם?
שתפו עם החברים!

מאמרים חדשים באתר

מאמרים נוספים

שאולי תאהבו