חיפוש

איך לייקים יכולים לתרום לחשבון האינסטגרם

אם פעם חשבנו שהרשתות החברתיות ייתקעו ב"מקושרים" או הצ'אטים והפורומים השונים של מנועי החיפוש, היום הדבר הוא ממש ממש לא ככה. שנת 2020 היא השנה החזקה של אפליקציית אינסטגרם, ואין כמעט אף אחד שלא משתמש בה היום. האפליקציה שמאפשרת לחבר בין אנשים דרך תמונות, תיוגים והאשטגים היא אחת האפליקציות היותר נחשקות בעולם, ואין מי שלא נכנס אליה לפחות 10 פעמים ביום על מנת להתעדכן, לצפות ולהעלות תכנים. במאמר הקרוב נבין איך לייקים יכולים לתרום לחשבון האינסטגרם שלכם, ואיך אפשר להשיג אותם בצורה יעילה.

 

כן לייק, לא לייק, מה זה כבר משנה?

אנשים שמשתמשים באפליקציית האינסטגרם אך ורק לצרכים של כיף, לא בדיוק משנה להם כמה לייקים הם מקבלים. לעומת זאת, עבור אנשים רבים אפליקציית האינסטגרם היא קרקע שיכולה להיות פוריה מאוד לפרסום, שיווק והתקדמות בסולם כוכבי הרשת שהולך ונהיה קשה יותר לטיפוס. עבור אותם האנשים עניין הלייקים הוא משמעותי בצורה בלתי רגילה. ולמה?

 

איך לייקים יכולים לתרום לחשבון האינסטגרם

אז איך כל הדבר הזה עובד? פשוט מאוד. חשבו על זה – איך אנחנו בעצם מכירים את הסלבריטאים בארץ? פשוט כי הם נמצאים בכל מקום. ואיך הם נמצאים בכל מקום? כי הם עבדו קשה מאוד כדי להיבחן באודישנים, להתקבל ולהתחיל להופיע. למעשה עצם הפרסום שלהם מתאפשר באמצעות ה"לייקים" שהם מקבלים מאיתנו, הקהל.

אותו הדבר עובד גם באינסטגרם. ככל שפוסט מקבל יותר לייקים – ככה הוא נהיה ויראלי יותר ויכול להגיע ליותר אנשים. ומה התוצאות הנהדרות שיכולות להתקבל מהתהליך הזה? יותר עוקבים, יותר חשיפה, יותר התקדמות ובהתאם יותר אפשרויות. ככה נבנים כוכבי רשת, ככה עסקים מגדילים את היקפי המחירות שלהם, וככה סלבריטאים משמרים את הסטטוס שלהם – נעקבים ומוערצים.

 

איך עושים את זה?

אז כמובן שחשבונות שיש להם 90 או 100 עוקבים לא יכולים כמעט לחצות את סף הלייקים הנמוך, ולכן בתור התחלה תצטרכו להגדיל את כמות העוקבים שלכם. דרכים כמו לעקוב אחרי אנשים ולקוות שיעקבו בחזרה, תגובות של פוסטים של אנשים בתמורה ללייקים ומעקבים ועוד הן דרכים מקובלות לחלוטין, ושפת האינסטגרם לגמרי מאפשרת לבצע אותן בקלות וביעילות.

דרך נוספת לקבל כמויות לייקים גדולות מאוד היא קנייה של לייקים באינסטגרם. כך, לדוגמה, חברות רבות מציעות קניית 50 לייקים באינסטגרם, קנייה של 900 לייקים באינסטגרם ואפילו יותר. ככל שכמות הלייקים תהיה גדולה יותר, כך הסיכוי לחשיפה הולך וגדל גם הוא.

 

מה, באמת להשקיע בזה כסף?

בהחלט כן. חשבו על זה, חשבון האינסטגרם שלכם הוא כמו עסק קטן שיש לטפח בסבלנות ובעדינות. כמו בכל עסק קטן, גם בעסק הזה תצטרכו להשקיע קצת כסף כדי להפוך את הבסיס לחזק, ותאמינו לנו – אם תעשו את זה כמו שצריך, הדרך שלכם למעלה מובטחת. בהצלחה!

איש שיווק

תוכן עניינים
מעוניינים לפרסם אצלנו?

השאירו פרטים ונציגינו יצרו עמכם קשר

אהבתם?
שתפו עם החברים!

מאמרים חדשים באתר

מאמרים נוספים

שאולי תאהבו