חיפוש

איך להצליח במרחב הרומנטי הווירטואלי

כבר כמעט עשור מאז שטינדר – אפליקציית היכרויות פופולרית ביותר, הגיעה לחיינו. אמנם לקח לה כמה שנים עד שהפכה להיות אפליקציית חובה אצל כל הרווקים והרווקות, אך בשנים האחרונות, ובמיוחד מאז תחילת הקורונה, טינדר היא הדרך המועדפת על אנשים למצוא את כל הרווקים והרווקות באיזור שלהם.

 

מה זה בעצם?

אם חייתם מחוץ לציוויליזציה ועדיין לא שמעתם על טינדר אז תנו לנו לעשות לכם קצת סדר בדברים:
טינדר היא אפליקציית היכרויות, יש שיגידו לסטוצים בלבד, אך לא מעט זוגות הכירו דרך שם. בגדול, לטינדר אין חוקים של איזה סוג של היכרות אתם מתחייבים לחפש ברגע שנרשמתם לאפליקציה- יש מי שמחפשים סטוצים, יש מי שמחפשים קשר רציני ויש גם מי שרק מחפשים להכיר אנשים חדשים באיזור. כל האופציות לגיטימיות ומקובלות.

פתיחת הפרופיל באפליקציה הוא הליך מאוד פשוט- אתם מתבקשים לשים מספר תמונות של עצמכם ולכתוב משהו קצר- בלי הנחיות מיותרות, אתם חופשיים לכתוב מה שבא לכם.

ישנן אופציות להוסיף את התחביבים שלכם, היכן למדתם, במה אתם עובדים והיכן אתם גרים, אך זה בגדר בחירה שלכם אם אתם מעוניינים לכתוב את הפרטים הללו.

לאחר שפתחתם פרופיל אתם מגדירים את המין שאתם רוצים לראות- נשים, גברים או שניהם, טווח הגילאים ועד איזה מרחק מכם הם נמצאים.

תוכלו גם לערוך את שמכם ולבחור אם יראו את גילכם.

כאן סיימתם את כל הפרטים הטכניים ומתחיל הכיף!

 

יופי! ומה עכשיו?

עכשיו יופיע/ תופיע על המסך שלכם כל פעם רווק/ה אחד/ת ולכם תהיה האפשרות להיכנס לפרופיל שלו/ה על ידי לחיצה על התמונה, וכך לקרוא את כל מה שהם כתבו על עצמם, וגם לראות עוד תמונות שלהם ואז להחליט אם אתם מעוניינים בהם או לא על ידי החלקת המסך – סווייפ ימינה ל"כן", סווייפ שמאלה ל"לא" ויש לכם אפילו את האפשרות לסווייפ למעלה שמשמעותו "מאוד אהבתי". מי שתעשו לו סווייפ למעלה יוכל לראות שסימנתם אותו כאשר הפרופיל שלכם יופיע אצלם עם כוכב כחול, אם לכם עשו סווייפ למעלה אתם תראו את הפרופיל שלהם עם כוכב כחול. מעבר ל"סופר לייק" (סווייפ למעלה) הדרך היחידה לראות אם עשו לכם סווייפ ימינה היא אם תעשו להם גם סווייפ ימינה ואז יהיה לכם מאצ'!

המאצ' מופיע בחלון אחר באפליקציה בו יש אפשרות לצ'אט, כך תוכלו לדבר עם המאצ' שלכם, לראות אם מעבר למשיכה הראשונית לתמונות ולמה שנכתב אכן יש לכם נושאים משותפים ועל מה לדבר, ואולי אפילו להיפגש בסוף.

בעצם בעזרת טינדר אתם תוכלו לראות כמות אדירה של רווקים ורווקות באיזורכם, כנראה כאלה שאילולא הטינדר מעולם לא הייתם זוכים להכיר אותם, וכל זה בלי לקום מהספה.

אממה, אליה וקוץ בה- לעיתים מרוב רווקים ורווקות קצת קשה למצוא מיקוד, ולעיתים מאוד קשה לעשות מאצ'ים, לא משנה כמה סווייפ ימינה עושים אתם לא מקבלים סווייפ ימינה חזרה, ואם כן, השיחות בדרך כלל נגמרות אחרי שתי הודעות.

מצד אחד טינדר אמורה לעשות את חיי הדייטים שלנו פשוטים הרבה יותר, מצד שני נראה כאילו היא רק מסבכת את חיי הדייטים שלנו ואפילו מייאשת למדי.

אז איך מפיקים מזה את המיטב?

חוק מספר אחד – לא מתייאשים. זה החוק הכי חשוב, כי זוהי כנראה התופעה הכי נפוצה בין משתמשי הטינדר – ייאוש עקב כל מה שנכתב לעיל.

אבל אהבה, כמו בחיים האמיתיים, גם בטינדר היא אינה פשוטה ולפעמים צריך לעבוד קשה כדי למצוא אותה.

אבל מעבר לשמירה על מורל גבוה, יש כמה דברים שתוכלו לעשות אשר יעזרו לכם גם להשיג יותר מאצ'ים וגם לשמור על שיחה מעניינת שלא נגמרת אחרי שתי הודעות, ולרוב גם מובילה למפגש בחיים האמיתיים.

 

השקיעו בפרופיל שלכם

לשים תמונה אחת שבקושי רואים אתכם, או תמונות של הכלב שלכם זה אולי חמוד בעיניכם, אבל אנשים לא מחפשים לצאת עם הכלב שלכם, אלא איתכם, לכן רצוי שתשימו יותר מתמונה אחת שלכם, שיבינו מי אתם ואיך אתם נראים, זה אומר תמונות ברורות שאינן מרוטשות עם אלפי פילטרים. אם אתם רוצים להיפגש עם המאצ' שלכם במציאות, חבל להוליך אותו שולל עם דמות פוטושופית שאינה דומה לכם כלל.

 

התמונות הן לא הכל

תמונות באתרי היכרויות הן לא חזות הכל. נכון, לא נתנו לכם שאלות מנחות ומכוונות, וגם לא יותר מדי מרחב להביע את עצמכם עם 500 מילים, ובכל זאת עשו מאמץ לכתוב משהו שאולי יספר קצת עליכם, אולי יגיד מה אתם מחפשים- כלומר איזה סוג קשר, לא רשימת מכולת של מה אתם מעוניינים שהמאצ' שלכם יהיה- זה הדבר הכי מיותר ושהכי ירחיק מכם מאצ'ים. אתם יכולים גם לכתוב משהו משעשע או לתת איזה קצה חוט למשהו מעניין שיוכלו לדבר איתכם עליו לאחר מכן בצ'ט.

 

התחילו את השיחה עם משהו יותר מעניין מ"היי"

אחרי שעשיתם מאצ' והגעתם לצ'ט, אמנם "היי, מה שלומך?" נראה בתור הדרך הכי לגיטימית להתחיל שיחה עם מישהו/י, ובמציאות אם הייתם פוגשים במישהו/י שמוצאים חן בעיניכם כנראה הייתם מתחילים את השיחה ככה, אבל בטינדר זה פשוט לא מספיק. אין מה לעשות, אתם נלחמים פה על תשומת לב עם כמות ענקית של רווקים ורווקות, אז צריך להשקיע מעט יותר בשיחה. הומור הוא תמיד דרך נהדרת לשבור את הקרח, וגם כמעט תמיד יזכה לתגובה ולא התעלמות מהצד השני.

 

הכירו קצת את המאצ' שלכם לפני שאתם לוחצים על פגישה

דברו עם המאצ' שלכם יותר מכמה הודעות, שווה להשקיע בהודעות ארוכות, ולא לעשות חקירה כמו בראיון עבודה, אלא לנסות לעשות את זה יותר בסגנון שיחה, כמו שאתם מתכתבים בוואטסאפ עם חברים שלכם. אתם זרים מוחלטים עבור המאצ' שלכם, וגם הם עבורכם, לכן רצוי שתכירו יותר בשיחה מאשר שתרוצו להיפגש ותגלו שאין לכם שום עניין משותף, או יותר גרוע מזה- המאצ' שלכם כל אינו מי שהוא/היא הציגו את עצמם בפרופיל. גם אם הצ'ט של הטינדר נראה לא נוח ומייגע, אתם מבלים את רוב חייכם בשנים האחרונות בכתיבת הודעות בוואטסאפ/ פייסבוק/ אינסטגרם, אז אתם יכולים לעשות גם פה את האקסטרה מאמץ של הכתיבה, זה ישתלם מאוד עבורכם בכך שלא תבזבזו את האנרגיה שלכם על להיפגש עם כל המאצ'ים שלכם ולצאת יותר מיואשים מכך שאתם לא מוצאים מישהו/י שמתאימים באמת עבורכם.

 

היו מכבדים

גם אם המאצ' שלכם ענה/ ענתה לכם בהתחלה ואז הפסיק/ה, גם אם הגעתם אתם למסקנה שהם לא כל כך מעניינים אתכם, שמרו על שפה מכובדת, אל תציקו באלפי הודעות. אם לא עונים לכם, אז זה לא. תקבלו את זה ותעברו הלאה, וגם אם זה פגע לכם קצת באגו אין צורך לקלל את הצד השני. זה בטח לא יגרום להם להתעניין בכם יותר, וגם ממש לא יגרום לכם לצאת טוב יותר בשום צורה.

טינדר היא אפילקציה שיש לה את האופציה להיות כלי מאוד חיובי בחייכם למציאת אהבה אם רק תדעו להשתמש בה בצורה הנכונה וכמובן- לא להתייאש גם אם לוקח זמן וצריך לברור בין המון אנשים.

 

מכשירים סלולרים

תוכן עניינים
מעוניינים לפרסם אצלנו?

השאירו פרטים ונציגינו יצרו עמכם קשר

אהבתם?
שתפו עם החברים!

מאמרים חדשים באתר

מאמרים נוספים

שאולי תאהבו