חיפוש

איך להפוך לאושיית אינסטגרם

עד לפני 10 או 20 שנים כשהיינו שואלים ילדים קטנים מה הם רוצים לעשות כשהם יהיו גדולים היו להם תשובות מאוד מגוונות.

שוטרים, רקדנים, זמרים, כבאים, רופאים, טייסים ועוד היו רק חלק מהתשובות שהילדים שלפו מהמותן והם היו מציירים ציורים שלהם בתור אנשי מקצוע, מדברים על מה הם יעשו כחלק מהעיסוק שלהם במקצוע ועוד.

אולם היום, המאה ה-21, בה כל העולם השתנה וכולנו דבוקים למכשירים הניידים שלנו כל הזמן, החלום העיקרי של כולנו הפך ללהיות כוכבי רשת.

הדרך ללהיות כוכבי רשת מתחילה ברשתות החברתיות, ובמאמר הקרוב נבין ביחד איך להפוך לאושיית אינסטגרם.

 

מה? מי בכלל רוצה את זה?

אם היינו אומרים לכם שיש מקום עבודה שבו כל מה שתצטרכו לעשות הוא להעלות תמונות, לכתוב כמה מילים, לתייג אנשים וגם לקבל מזה כסף – לא הייתם מסכימים להתחיל לעבוד בו מחר? אנחנו בטוחים שכן, וזה בדיוק מה שעושה אושיית אינסטגרם ברשת החברתית היום. בטוח שמעתם על שמות כמו דניאל עמית, אנה זק, עופרי פינשטיין שכל אחת מהן מתעסקת בתחום אחר ברשת החברתית, והמשותף לכולן הוא שהאינסטגרם הוא לפחות אחד ממקומות העבודה שלהן.

מה היתרון בזה? העבודה היא קלה, היא יכולה להתבצע מכל מקום, היא מביאה תהילה וקמפיינים פוטנציאלים מצד המון חברות שפועלות בישראל ובעולם והמון דלתות יכולות להיפתח בעקבות כך.

 

איך להפוך לאושיית אינסטגרם?

אז כדי להפוך לאושיית אינסטגרם תצטרכו להתחיל כאן בקטן. ומה זה אומר? בשלב הראשון תצטרכו לוודא שעמוס האינסטגרם שלכם מזמין מספיק מבחינת תמונות יפות ומגוונות כמו תמונות ממסעדות, תמונות מטיולים, תמונות סלפי מגניבות ומעוצבות ועוד. תצטרכו גם להתחיל להפעיל את הסטורי שלכם בצורה משמעותית, ככה שהעוקבים שלכם יוכלו להיחשף לחיי היום יום שלכם – דבר המחבר מאוד היום בין הקהל לבין האדם שהוא אושיית אינסטגרם.

 

יש לכם פחות מ-10 אלף עוקבים? תתחילו לעבוד

כדי להיות אושיית אינסטגרם אמיתית תצטרכו לוודא שכמות העוקבים שלכם היא מכובדת וגדולה ככל האפשר. עמודי אינסטגרם עם פחות מ-10 אלף עוקבים הם עמודים שבדרך כלל יהיו פחות רלוונטים, וכדי לוודא שאתם פונים אל הקהל הבאמת רחב – כדאי להתחיל לעבוד על הגדלת כמות העוקבים שלכם. איך עושים את זה?

עקבו אחרי אנשים – טכניקה שבדרך כלל תחזיר לכם "עוקב" ותגדיל את כמות העוקבים שלכם. התחילו לפזר לייקים בין חשבונות אינסטגרם פתוחים, במטרה לקבל עוד עוקבים, תייגו בכמה שיותר תיוגים רלוונטים את הפוסטים שלכם כך שיוכלו להיחשף לעוד ועוד עוקבים פוטנציאלים וכמובן בקשו מחברים לשתף את פרופיל האינסטגרם שלכם ופוסטים נבחרים מתוכו.

 

לייקים לקנייה – יש דבר כזה

קניית לייקים גם היא אסטרטגיה לא רעה בכלל על מנת לוודא שיש לכם כמות עוקבים שיכולה להפוך אתכם לאושיית אינסטגרם. לייקים ניתן לקנות בחבילות עשרות, מאות, אלפי ואף עשרות אלפי עוקבים, ושווה להבין איזו כמות אתם צריכים ולרכוש אותה.

 

רשת חברתית

תוכן עניינים
מעוניינים לפרסם אצלנו?

השאירו פרטים ונציגינו יצרו עמכם קשר

אהבתם?
שתפו עם החברים!

מאמרים חדשים באתר

מאמרים נוספים

שאולי תאהבו