חיפוש

כמה עולה חבילת קידום אתרים מומלצת?

חברת ׳כוונת׳ מתמחה בקידום אתרים באמצעות מנגנון החיפוש של גוגל ומטרתה להביא אתכם למקומות הגבוהים ביותר בדף התוצאות. המחיר עבור עבודתנו נקבע במידה רבה על ידי שני גורמים עיקריים שהם מורכבות העבודה ומה רמת התחרות שבו נמצא העסק שלכם עם המתחרים. במאמר זה נסביר כיצד עובד התמחור שלנו ולמה אתם תמיד מרוויחים.

 

אז כמה זה יעלה לי?

כמה עולה קידום אתרים זו השאלה שתמיד מגיעה לאחר הסבר ארוך ומלומד על קסם ה – seo או בעברית פשוטה  ׳אופטימיזציה של מנועי חיפוש׳. התמחור שלנו מורכב משני גורמים עיקריים שהם מורכבות העבודה שלפנינו ומה רמת התחרות של העסק שלך עם המתחרים. ככל שהתחרות עולה, עולה גם המחיר מהסיבה הפשוטה שנצטרך להשקיע יותר שעות עבודה ויותר שעות אופטימיזציה של האתר שלך כדי להביא אותו לרמת איכות כה גבוהה שמנוע החיפוש גוגל יסתנוור ממנו ויפול לרגליו שדוד. לכן אנו תופרים את הצעת המחיר על פי מידותיו המדויקות של העסק שלך.

 

מורכבות האופטימיזציה של האתר שלך

מחיר קידום אתרים מושפע באופן ישיר מן הצרכים שלך כבעל אתר. האם זהו אתר תדמית קל משקל או אתר שהוא גם חנות אינטרנטית המכילה אלפי מוצרים? או שאולי בכלל יש לכם בלוג או דף נחיתה לצורך משיכת לידים? המחיר ייקבע בעיקר לפי כמה שעות עבודה, פגישות ושירותים נוספים נצטרך להשקיע בעסק שלך ולא רק לצורך התוצאה הסופית אלא גם כדי לשמור ולהשגיח שהתוצאה היפה שהשגנו נשמרת לאורך זמן. אתר שלא משקיעים בו לאורך זמן ינבול ויתדרדר במקומות החיפוש בדיוק כמו שתיל יפה ששתלנו היישר מן המשתלה אך שכחנו להשקות על פי ההנחיות.

 

עלות במספרים

על מנת לאפשר לכם סדר גודל של סכומים שתוכלו לבנות בעזרתם תקציב לקידום האתר שלכם, להלן שלוש הצעות מחיר:

 

  1. אתרים בתחרות נמוכה: 1,500 – 2,500 ש״ח לחודש

מה תקבלו בתמורה? אופטימיזציה שוטפת לאתר, שלושה קישורים, שני מאמרים, דוח

חודשי מפורט, זמינות מלאה, שיפור יחס המרה ואחסון אתר.

 

  1. אתרים בתחרות בינונית: 2,500-5,000 ש״ח לחודש

מה תקבלו בתמורה? אופטימיזציה שוטפת לאתר, חמישה קישורים, שלושה מאמרים, דוח חודשי מפורט, זמינות מלאה, שיפור יחס המרה, אחסון אתר.

 

  1. אתרים בתחרות גבוהה: 5,000+ ש״ח לחודש

מה תקבלו בתמורה? אופטימיזציה שוטפת לאתר, עשרה קישורים, חמישה מאמרים, דוח חודשי מפורט, זמינות מלאה, שיפור יחס המרה, אחסון אתר.

 

לסיכום

התמחור שלנו מושפע בעיקר משני גורמים, מורכבות האומפטימיזציה שנשקיע באתר שלך ורמת התחרות שהעסק שלך נמצא עם המתחרים שלך. ככל שרמת התחרות עולה אנחנו מצידנו נשקיע מאמצים ושעות עבודה רבים יותר כדי לקדם את האתר שלך ולשמור עליו במיקום גבוה בדף התוצאות לאורך זמן להצלחתך ורווחתך.

סטטיסטיקה

 

תוכן עניינים
מעוניינים לפרסם אצלנו?

השאירו פרטים ונציגינו יצרו עמכם קשר

אהבתם?
שתפו עם החברים!

מאמרים חדשים באתר

מאמרים נוספים

שאולי תאהבו