חיפוש

כל מה שרציתם לדעת על בניית אתרים

אתר, הנכס הדיגיטלי המשמעותי ביותר שיש לבעלי עסקים ולרוב הנכס הזה מסייע להגדלת העסק, הלקוחות והמודעות. אבל איך יודעים איזה אתר יתאים לי ומה כל התהליך הזה כולל? כל מה שרציתם לדעת במאמר שלפניכם.

 

איך בוחרים את סוג האתר?

תחום בניית אתרים הוא תחום ורסטילי, המציע סוגים שונים של אתרים כאשר לכל אתר יש מטרה אחרת. לעיתים מרגיש כי בעלי עסקים בונים אתר כי "צריך" או כי "כולם עושים את זה" ולא בהכרח מבינים את הערך המוסף המגיע עם הנכס הדיגיטלי הזה.

לכן, חשוב לי לציין שלפני שאתם בוחרים את סוג האתר, קודם כל נסו להבין את המטרה שאותה הוא צריך לשרת, אלו שלושת סוגי האתרים העיקריים לעסקים:

בניית אתרים

אתר תדמית

לרוב המטרה של אתרי תדמית תהיה הגדל המודעות לבית העסק, הסבר מעמיק יותר על השירות או המוצרים אבל יותר מהכל, עוד ערוץ שאפשר לפרסם ולתקשר באמצעותו עם לקוחות פוטנציאלים וכך להגדיל את כמות הלקוחות, כמו כן, לאסוף טפסי ליד.

 

אתר תוכן

אתר פורטל, או אתר תוכן, הוא אתר שהמהות שלו להעשיר את הגולשים במידע רלוונטי אותו הם חיפשו, לדוגמא פורטל משרד החינוך.

 

אתר איקומרס

או בשמותיו האחרים: חנות וירטואלית או חנות אונליין, הוא אתר שהמטרה שלו הוא מכירה של סחורה והיעדים לרוב יהיו יעדי מכירות.חשוב לציין כי ישנם עוד סוגי אתרים שונים, כמו אתרי חדשות שלא ציינתי פה.

 

השלבים בבניית אתר

בגדול, כל אתר הוא קצת שונה בשלביו מהאתר האחר וזה גם מאוד תלוי בסגנון העבודה של החברה שבונה את האתר. אבל ישנם כמה שלבים מרכזיים בבנייה של כל אתר:

בניית אתרים

שלב האפיון

שלב האפיון הוא בעצם שלב תכנון האתר. לפני הפיתוח, לפני העיצוב, קודם כל מתכננים – איפה יהיה הבאנר הראשי, מה יהיה בתפריט, מה יהיה מנה עמוד הבית ועוד.

 

שלב העיצוב והקופי

אחרי שאפיינו את האתר, בשלה הבא צריך ליצוק בעצם עיצוב וטקסטים.בשלב הזה מכינים סקיצות של האתר על בסיס האפיון שאושר.

 

שלב פיתוח

בשלב הזה המפתחים בעצם מעוררים לחיים את הסקיצות והופכים אותן לאתר.

 

שלב הבדיקות

בשלב האחרון אבל החשוב, בודקים את כל האתר. בודקים שהכפתורים עובדים ומפנים למקום הנכון, בודקים שטפסי הליד תקינים ומגיעים לטבלת לידים ועוד.נציין שוב כי מדובר על כמה שלבים בסיסיים בבניית כל אתר, אבל ייתכן שיתווספו שלבים נוספים בהתאם לאתר אותו תרצו לבנות.

 

סיכום

אין ספק שבניית אתר יכולה להכניס נפח חדש לעסק שלכם, להגדיל את מעגל הלקוחות ואת החשיפה וכפועל יוצא, להגדיל את ההכנסות. חשוב מאוד לבחור את סוג האתר לפי המטרות העסקיות שהגדרתם, אחרת לא תקצרו את הפירות. בנוסף לכך, לבניית אתר ישנם שלבים שונים, ציינו ארבעה מתוכן כאן.

בניית אתרים

תוכן עניינים
מעוניינים לפרסם אצלנו?

השאירו פרטים ונציגינו יצרו עמכם קשר

אהבתם?
שתפו עם החברים!

מאמרים חדשים באתר

מאמרים נוספים

שאולי תאהבו