חיפוש

כל מה שלא ידעתם על המערכות הסולאריות

אם לא ידעתם, המערכות הסולאריות המוכרות לנו מגגות בניינים ושטחים חקלאיים, הפכו מזמן למקור להכנסה פסיבית משתלמת. מדובר בתחום שרבים מעודדים אותו בגלל שהוא מעודד עולם ירוק ופחות מזוהם. אך יחד עם זאת, מי שמשקיע במערכות, משקיע בהם בגלל הרווחיות שלהם. כאן ריכזנו עבורכם מידע שאם אתם אוהבים להכיר דרכי השקעה נוספות פרט לקידום אתרים, כדאי שתכירו אותו.

 

איך מערכות סולאריות הופכות להשקעה רווחית?

באמצעות המערכות הסולאריות המוכרות לנו, ניתן להפיק חשמל באופן ידידותי לסביבה. ניתן להתקין מערכות סולאריות על גג הבית, ולהשתמש בחשמל הנוצר ולמכור את יתרת החשמל הנותר לחברת החשמל. בצורה כזו מרוויחים כסף על ידי חיסכון בעלויות החשמל.

חברת סואלרייז מערכות סואלריות עוסקת בהתקנת מערכות סולאריות ומסייעת לפונים אליה בגיוס מימון לצורך השקעה במערכות כאלו. הרי מערכות אלו מייצרות חשמל שנמכר לחברת החשמל. בצורה כזו המשקיע נדרש לתחזק באופן שוטף וקל את המערכות הסולאריות תוך כדי שהוא נהנה מידי חודש בחודשו מתשואה מניבה בגין המערכות הסולאריות שהתקין.

 

היכן ניתן להתקין מערכות סולאריות?

המערכות הביתיות מתאימות להתקנה על גג הבניין או הדירה בה אתם גרים. אם יש בבעלותכם שטח גדול עליו עומד מחסן, מרלו"ג או אפילו גג חקלאי כמו כמו גג רפת, באפשרותכם להתקין מעליו מערכות סולאריות רבות וליהנות מהכנסה יפה.

כדי להתקין מערכות סולאריות על גג, יש לעמוד בקריטריונים הבאים:

  • שטח הגג הוא מעל 80 מ"ר.
  • מדובר במבנה חוקי שנבנה בהיתר.
  • הגג מספיק עמיד כדי להחזיק מערכות סולאריות.
  • מבנה בעל חיבור למערכת החשמל + חיבור תלת פאזי.

 

מה גובה המימון האפשרי לגיוס עבור השקעה במערכות סולאריות?

בגלל שהמערכות הסולאריות נחשבות לתורמות לסביבה ירוקה יותר, בישראל מקדמים את השימוש בהן וממילא ניתן לקבל עד 100% מימון להשקעה בהן. כדי לקבל מימון לפרויקט כזה, ההמלצה היא ליצור קשר עם חברה מובילה בתחום כמו חברת סולארייז.

 

מה גובה הרווחים מהשקעה במערכות סולאריות?

חשוב לדעת לחשב את הנתונים בהתאם לתעריפים הקבועים. את החשמל שהמערכת הסולארית הביתית תייצר לכם, תוכלו למכור לחברת החשמל בתעריף קבוע לתקופה של 25 שנה. באופן כללי, ניתן לקבוע כי כל 10 מטרים רבועים בהם מותקנות מערכות סולאריות, מייצרים הכנסה שנתית של 1,000 ₪ פחות או יותר. אם יש לכם גג חשוף לקרני השמש, למה שלא תנצלו אותו להכנסה נוספת? הכנסה כזו מניבה תשואה יפה של עד 20%. בצורה כזו, תוך 6 שנים בממוצע, ההשקעה מוחזרת והמשקיע נהנה מהרווחים באופן ישיר.

 

לסיכום

מערכות סולאריות ניתנות להתקנה על גגות מסחריים ועל בתים פרטיים. כפי שסיכמנו כאן, ניתן לראות עד כמה התקנת מערכות סולאריות היא משתלמת ומייצרת הכנסה המוחזרת תוך 7 שנים מקסימום. בדקו את אפשרויות ההתקנה העומדות לרשותכם. חבל שתחמיצו הכנסה יפה כל כך.

מערכות סולאריות

תוכן עניינים
מעוניינים לפרסם אצלנו?

השאירו פרטים ונציגינו יצרו עמכם קשר

אהבתם?
שתפו עם החברים!

מאמרים חדשים באתר

מאמרים נוספים

שאולי תאהבו