חיפוש

כך תדעו שמקדמים לכם את האתר בצורה טובה

כל בעל עסק שואף לקבל שירות מקצועי מצד חברה לבניית אתרים שתביא לתוצאות טובות. הבעיה היא שלא כל החברות עומדות בסטנדרטים גבוהים. עובדה זו גרמה לנו לבחון את הדרכים שיאפשרו לבדוק את טיב העבודה של החברה הנבחרת. הישארו כאן ותגלו את המסקנות שלנו בנושא, כדי שתוכלו לבחון אם האתר שלכם מקודם בצורה טובה או שמא, תצטרכו לחפש חברה אחרת.

 

אפשרות מספר 1: תבדקו את מיקום האתר בתוצאות החיפוש של גוגל

סביר להניח שהחברה שמקדמת את האתר שלכם ביצעה הליכי אופטימיזציה וערכה מחקר מקיף אודות מילות מפתח. שכן, אלה ההליכים שצריכים להתבצע, כדי שניתן יהיה לקדם את האתר באופן אורגני. השאלה שצריכה להישאל בשלב זה היא: האם החברה הצליחה "להקפיץ" את האתר שלכם לתוצאה הראשונה בגוגל? אם תגלו שהאתר שלכם מופיע בראש הרשימה, אתם יכולים להיות רגועים. שכן, זו ביצעה את עבודתה נאמנה. אם יתגלה בפניכם שהאתר נמצא בתוצאה ה – 3 ומטה, תצטרכו להבין את הרמז ולפנות לחברה אחרת.

אפשרות מספר 1_ תבדקו את מיקום האתר בתוצאות החיפוש של גוגל

אפשרות מספר 2: תקראו את התוכן

לא צריך להיות מומחים בתחום קידום אתרים בשביל לדעת שהליך שכזה מצריך שימוש בתוכן שעונה על הקריטריונים הבאים:

  • מעניין
  • איכותי
  • מקורי
  • משלב את מילות המפתח

 

נמליץ לכם לקרוא את התכנים שמקדם האתרים שלכם העלה לרשת ולבחון אם אלה עונים על הקריטריונים שהוצגו כאן.

 

אפשרות מספר 3: תבחנו את מהירות הגלישה באתר

הלקוחות שנכנסים לאתר שלכם רוצים לעבור בין הדפים השונים בקלילות, מבלי שהאתר ייתקע בכל רגע. מדובר בעניין חשוב שצריך להתקיים באתר שלכם. בשלב זה נמליץ לכם להיכנס לאתר שלכם ממכשירים שונים (מחשב נייד, מחשב נייח, פלאפון ועוד), כדי לבדוק את מהירות הגלישה שבו. נדגיש שמקדם שעושה את עבודתו נאמנה, יבחן את הנושא אחת לזמן מה וידאג שהגלישה באתר "תזרום" ולא תיתקע.

 

גיליתם שהאתר קודם באופן לקוי? זה הזמן לחפש את המומחים בתחום

יכול להיות שהגעתם לפסקה זו וגיליתם לאכזבתכם שהאתר שלכם מקודם באופן לקוי. הדבר יכול לבוא לידי ביטוי במיקום האחרון של האתר בתוצאות החיפוש של גוגל, בתוכן שהועתק מאתרים אחרים או אולי באיטיות הגלישה. אם כך, כדאי שתדעו שיש פתרון מהיר ויעיל לתרחיש זה. עליכם לערוך חיפוש אחר מקדם אתרים מומלץ שמבצע את העבודה באופן מקצועי. תוכלו להגיע לבעל מקצוע שכזה באמצעות חיפוש בגוגל וקריאת חוות דעת שנכתבו אודותיו בלשונית הביקורות.

 

לסיכום

אתם יכולים לדעת אם מקדמים את האתר שלכם בצורה טובה או לקויה. שכן, יש בידיכם כעת את 3 הנקודות שצריך לבחון אותן באופן מעמיק. נמליץ לכם לבצע את הבדיקה ולפנות למקדם אתרים מומלץ במידה ותגלו שנעשו טעויות קריטיות בקידום האתר שלכם עד כה.

גיליתם שהאתר קודם באופן לקוי_ זה הזמן לחפש את המומחים בתחום

תוכן עניינים
מעוניינים לפרסם אצלנו?

השאירו פרטים ונציגינו יצרו עמכם קשר

אהבתם?
שתפו עם החברים!

מאמרים חדשים באתר

מאמרים נוספים

שאולי תאהבו