חיפוש

כיצד לקדם אתר עריכת דין – 5 טיפים מנצחים

כמשרד עורכי דין, לא משנה כמה המוניטין שלכם טוב, אם אתם לא מנסים למשוך לקוחות חדשים ולקדם את עצמכם אונליין – סביר שתתקלו בקשיים.

העולם הדיגיטלי מלא באפשרויות, וכך גם באסטרטגיות רבות לקידום העסק שלכם. ניתן לכם כאן חמישה טיפים מנצחים שיעזרו להפוך את האתר שלכם לפופולרי יותר ברשת, וכך להגדיל את מספר הלקוחות שלכם.

 

פתחו את המותג האישי על עורכי הדין

לפי מחקרים, 85% ממשרדי עורכי הדין מעידים על כך שמרבית הכניסות לאתר הן לדפי הביוגרפיה של עורכי הדין. ניתן להסביר זאת בכך שהלקוחות מחפשים לשכור את שירותיו של עורך דין באופן אישי, ולא של המשרד כולו. רק כאשר יראו את הבן אדם מאחורי החברה, הם יבחרו להרים את הטלפון ולצלצל אליכם.

המשמעות של מידע זה היא שכל עורך דין בחברה שלכם צריך לפעול כדי לקדם את המותג האישי שלו באינטרנט. דבר זה יעזור להם להצטייר בפני הלקוחות כבני אדם אמיתיים, ולא רק כתמונה באתר של המשרד.

 

תוכן ייחודי

דרך נוספת למשוך לקוחות פוטנציאליים אל האתר שלכם הוא להציע להם תוכן איכותי שיכול לעזור להם. תוכן כזה ימשוך אנשים לאתר שלכם, ויגרום להם לעקוב אחריו. התוכן יתרום למוניטין של המשרד כמקצועי בתחום ההתמחות שלו, וכך יעלה את המודעות אליו.

חשוב להבהיר באתר את תחום ההתמחות שלכם, לדוגמה אם מדובר ברשלנות רפואית, הבהירו זאת היטב וצרו תוכן שמתעסק בנושא. כמו כן, ניתן ליצור קשר עם משרדים שאינם עוסקים בתחום הזה ולהציע להם לפרסם אתכם בתמורה שאתם תפרסמו אותם. תוכלו להוסיף לאתר שלהם קישור לאתרכם באופן הזה – למידע על רשלנות רפואית לחץ כאן.

 

השתמשו ברשתות חברתיות

בנוסף לעידוד עובדי המשרד שלכם לקדם את עצמם ברשתות החברתיות, מומלץ לפתוח חשבונות של המשרד ברשתות השונות. הרשתות הפופולריות והחשובות ביותר הן פייסבוק, טוויטר ולינקדאין.

רשתות חברתיות זה דרך מעולה להתחבר אונליין ללקוחות האפשריים שלכם, ולמומחים נוספים בתעשייה. זאת גם פלטפורמה אפקטיבית לפרסום המאמרים שתכתבו לאתר האינטרנט של המשרד.

 

שיווק דרך האימייל

ניוזלטרים הם מעולה לוודא שהלקוחות שלכם לא שוכחים אתכם. המשיכו לשלוח עדכונים חודשיים עם מידע חשוב, בהם תכללו גם קישורים למאמרים מאתר האינטרנט כדי להניע אותם להיכנס אליו לקרוא את התוכן. תוכלו גם להפיץ את הפרופיל של החברה ברשתות החברתיות בניוזלטרים ולהציע לנמענים לעקוב אחריכם.

 

צרו תכני וידאו

יוטיוב הוא מנוע החיפוש השני בגודלו והוא נמצא בבעלות גוגל, זאת אומרת שניתן להגיע לסרטונים באמצעות החיפוש של גוגל. לכן להשקיע ביצירת מספר סרטונים אותם תפרסמו ביוטיוב ובאתר שלכם, יכול להיות רעיון מעולה. צרו תכני וידאו קצרים בהשתתפות עורכי הדין שמספקים מידע בתחום ההתמחות שלכם, ואתם מסודרים!

שיהיה בהצלחה!

 

עורך דין משלב ידיים

תוכן עניינים
מעוניינים לפרסם אצלנו?

השאירו פרטים ונציגינו יצרו עמכם קשר

אהבתם?
שתפו עם החברים!

מאמרים חדשים באתר

מאמרים נוספים

שאולי תאהבו